Foto: Bertram ©
AFSTEMNING
Brøndby IF tabte sæsonens sidste kamp. Vi skal have kåret kampens bedste Brøndby-spiller, så vi kan få kåret sæsonens bedste spiller.
Afgiv dine karakterer herunder.
Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste i derbyet?
Afgiv dine karakterer herunder.
Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste i derbyet?
Udløber: 26. maj 2026 09:05
Gennemsnit
Afgivede stemmer: 50
- P. Pentz
- O. Villadsen
- L. Binks
- N. Vallys
- D. Wass
- B. Godfrey
- M. Lahdo
- M. Divkovic
- M. Frøkjær
- J. Ambæk
- B. Slisz
- S. Fukuda
- F. Bundgaard
- R. Canut
- J. Vanlerberghe
- O. Sow

Deltag i diskussionen
nannasoph
Administrator
20 dage siden
Broder Salsa
Betalende bruger
20 dage siden
Holdet spillede sgu udmærket i den kamp. Jeg har flest plusser ved Frøjkær, Godfrey, Lahdo og Slisz. Vanlerberghe med et godt indhop ligeså.
@Nanna, en idé til fremtidig feature: Evaluering af cheftræneren også - f.eks. ved kunne give ham en karakter. På baggrund af indskiftninger (eller mangel på samme), taktik, tilpasning i kampen m.m.
roligrolig 20 dage siden
God ide mht. en trænervurdering!
TRON 19 dage siden
Træner vurdering vil absolut være en god tilføjelse.
Håber det var hans sidste i Brøndbytrøjen. Han er indbegrebet af hvad der er galt på dette hold. Snak, snak og snak, men INGEN handling.
---
Studenterbrød 20 dage siden
Havde spillerne bare haft halvdelen af den gnist i sæsonen, så var vi sluttet højere oppe.
Alene pga den får han en høj karakter.
Broder Salsa
Betalende bruger
20 dage siden