Foto: Bertram ©
AFSTEMNING

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste i derbyet?

 
Brøndby IF tabte sæsonens sidste kamp. Vi skal have kåret kampens bedste Brøndby-spiller, så vi kan få kåret sæsonens bedste spiller.

    • Nanna Møller Karlsen
      25. maj 2026 - Klokken 09:43
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    25. maj 2026 - Klokken 09:43

Afgiv dine karakterer herunder.

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste i derbyet?


Udløber: 26. maj 2026 09:05


Gennemsnit

Afgivede stemmer: 50

  • P. Pentz
  • 5.6
  • O. Villadsen
  • 7.1
  • L. Binks
  • 6.8
  • N. Vallys
  • 4.7
  • D. Wass
  • 5.7
  • B. Godfrey
  • 6.7
  • M. Lahdo
  • 6.0
  • M. Divkovic
  • 6.0
  • M. Frøkjær
  • 7.3
  • J. Ambæk
  • 5.3
  • B. Slisz
  • 7.6
  • S. Fukuda
  • 6.6
  • F. Bundgaard
  • 5.7
  • R. Canut
  • 5.8
  • J. Vanlerberghe
  • 6.6
  • O. Sow
  • 4.3



Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • nannasoph
  • nannasoph
    Administrator
      20 dage siden   

  • Sæsonens sidste afstemning. Når denne er gjort op, kan vi kåre sæsonens bedste Brøndby-spiller. Det vil være den spiller, som har spillet minimum 60 procent af kampene og som har det højeste karaktergennemsnit baseret på jeres afgivne stemmer over hele sæsonen.
    2 enige · 2 god kommentar

  • Tilfældigt billedvalg?

    Holdet spillede sgu udmærket i den kamp. Jeg har flest plusser ved Frøjkær, Godfrey, Lahdo og Slisz. Vanlerberghe med et godt indhop ligeså.

    @Nanna, en idé til fremtidig feature: Evaluering af cheftræneren også - f.eks. ved kunne give ham en karakter. På baggrund af indskiftninger (eller mangel på samme), taktik, tilpasning i kampen m.m.
    5 enige · 2 god kommentar
     
    • @Broder Salsa

      God ide mht. en trænervurdering!
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • TRON
    • TRON   19 dage siden   

    • @Broder Salsa
      Træner vurdering vil absolut være en god tilføjelse.

  • Betalende bruger
      20 dage siden   

  • Guuuddd.... det havde man ikke set komme. En dårlig kamp af Vallys ????
    Håber det var hans sidste i Brøndbytrøjen. Han er indbegrebet af hvad der er galt på dette hold. Snak, snak og snak, men INGEN handling.
    1 enig · 1 god kommentar

---

  • Jeg var vild med Villadsens fremragende takling.
    Havde spillerne bare haft halvdelen af den gnist i sæsonen, så var vi sluttet højere oppe.
    Alene pga den får han en høj karakter.
    2 enige
     
    • @Studenterbrød Den havde jeg helt glemt! Binks havde vist også en syngende herretackling som fik folk helt op af sæderne. Det er fedt når defensive aktioner anerkendes.
      1 enig




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder