Foto: Teis Markfoged ©
AFSTEMNING

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod Silkeborg?

 
Brøndby IF kom fra land med en sejr. Vi skal have kåret kampens bedste Brøndby-spiller.

    • Nanna Møller Karlsen
      23. juli 2023 - Klokken 20:54
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    23. juli 2023 - Klokken 20:54

Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.

Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod Silkeborg?


Udløber: 25. juli 2023 08:07


Gennemsnit

Afgivede stemmer: 236

  • T. Mikkelsen
  • 9.3
  • H. Heggheim
  • 6.0
  • R. Lauritsen
  • 5.5
  • F. Alves
  • 5.0
  • D. Wass
  • 4.6
  • M. Greve
  • 5.7
  • J. Radosevic
  • 5.0
  • N. Vallys
  • 6.7
  • B. Riveros
  • 4.6
  • O. Omoijuanfo
  • 4.8
  • M. Kvistgaarden
  • 8.2
  • H. Evjen
  • 7.4
  • .
  • 5.5
  • S. Sebulonsen
  • 5.3



Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Mikkelsen og Kvistgaarden var vitale for vores sejr i dag. Nu skal spillere som Ohi, Wass og Lauritsen også lige tage et skridt op i niveau, så skal det nok blive spændende
    1 enig · 1 god kommentar

  • Jesper Sørensen får ikke meget ud af de offensive profiler.
    Kvistgaarden spiller godt. Men, resten er anonyme.

    Synes det er håbløst, at Wass skal spille en rolle, hvor bare skal løbe op og ned af siden..

    Når Rasmussen er klar. Så har vi ham og Lauritsen. De har kostet 50 millioner til sammen. Så burde det 3-mandsforsvar være passé.

    Kan JS ikke vinde en kamp, uden vores målmand skal være MOM? Eller bare spille en kamp, uden vores målmand skal være MOM
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • @Ville bliv vild ! Vi vinder en sæson åbner på en svær udebane, mod et hold det sluttede højere end os sidste sæson, hvis man vælger at være negativ omkring det, er det end egen skyld...
      1 enig

    Se 2 flere kommentarer

  • Skønt at se Evjen komme ind og gøre en forskel med det samme, klart en fejl fra JS at holde ham ude, drop de 3 centrale i forsvaret og gå over til en traditionel 4 backkæde. Flot kamp af Mikkelsen.
    2 enige · 1 god kommentar

---

  • Wass skal til at tage sig gevaldigt sammen. Han har ikke et niveau der retfærdiggør, at man bliver ved med at rykke rundt på holdet for at forløse ham. Havde der stået et andet navn på trøjen, ville han sidde på bænken.
    7 enige · 1 god kommentar
     
    • @Klipklapperen JS skal tage sig gevaldigt sammen. Jeg vil vove den påstand, at Vallys heller ikke vil shine som wingback/midterforsvar/venstr back.
      1 enig

    Se 1 flere kommentarer

  • Heggheim var en katastrofe. Blev afdriblet alt for nemt, hvilket gav en kæmpe chance til SIF. I det hele taget er defensiven stadig alt for skrøbelig
    4 enige · 1 god kommentar

  • kewell
  • kewell
    Betalende bruger
      23. juli 2023   

  • Afstemningerne omkring Wass er ved at gå i stykker.
    Det er efterhånden ude af proportioner efter hver kamp.
    Han var ikke god i dag og sjuskede i 2. Halvleg for mange gange.
    Men det kan siges om en del med den 2. Halveg vi leverer.
    Vi har samtidigt et centerforsvar som forærer den ene store chance væk efter den anden.
    Lauritsen formåede ikke at organisere forsvaret og Alves og Heggheim lavede defensive fejl på fejl og virkede ikke til at være klar over at de var tre i midterforsvaret.
    At de to kan ligge pænt (Heggheim langt) over Wass er simpelthen uforståeligt.
    Mikkelsen og Kvistgaarden må ligge i top, på en dag hvor for mange ikke rammer niveau, specielt i 2. Halvleg.
    4 enige
     
    • mimor1
    • mimor1   24. juli 2023   

    • @kewell Alves var igen utrolig dårlig. Han misser sin mand ved deres mål
      Vanvittig kamp af Mikkelsen. Frygtede det virkeligt efter man kan huske hans niveau imod Århus Fremad

---

  • Joblar
  • Joblar   23. juli 2023   

  • Der er godt nok en del der skal steppes gevaldigt op Lauritsen, Blas, Ohi, Alves og Wass de var jo helt væk i dag.
    2 enige

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Top kommentator
    Top enige
      23. juli 2023   

  • Et par nedslagspunkter:

    Wass spiller en horribel kamp, hvor han i første halvleg holder åbent hus i højresiden og i anden pisser han bolde væk, inden han efter 70 minutter løber tør for kræfter og koncentration.

    Kvistgaarden beviser endnu engang, at hans frontallap ikke er vokset sammen endnu med endnu et hjernedødt gult kort. Det samme gør sig gældende for Salech.

    Blas skal til at tage sig alvorligt sammen. Det går med spillet på banen som med engelskundervisningen på tredje år.

    Når det er sagt, så er der også opløftende momenter og de 3 point er guld værd - selvom de blev tyv-stjålet.
    4 enige

  • Flot kamp af hele holdet der samlet får scoren 7,6 og 7,4 i gennemsnit på henholdsvis Fotmob og Sofascore. Det er kun Greve og Ohi som ligger lige under en godkendt præstation. Gode takter af offensiven, Kvistgaarden i oplæggerens rolle, Valleys og Evjen med mål, vi skulle bare også have haft Ohi på tavlen også. Ærgeligt at Salechs skud-aflevering er overlægger ud og ind.
    1 enig

---




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder