Foto: Teis Markfoged ©
AFSTEMNING
Brøndby IF kom fra land med en sejr. Vi skal have kåret kampens bedste Brøndby-spiller.
Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.
Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod Silkeborg?
Afgiv dine karakterer til spillerne herunder.
Afstemning: Hvem var Brøndbys bedste mod Silkeborg?
Udløber: 25. juli 2023 08:07
Gennemsnit
Afgivede stemmer: 236
- T. Mikkelsen
- H. Heggheim
- R. Lauritsen
- F. Alves
- D. Wass
- M. Greve
- J. Radosevic
- N. Vallys
- B. Riveros
- O. Omoijuanfo
- M. Kvistgaarden
- H. Evjen
- .
- S. Sebulonsen

Deltag i diskussionen
RommeTilPhiriOgSå 23. juli 2023
Ville bliv vild ! 23. juli 2023
Kvistgaarden spiller godt. Men, resten er anonyme.
Synes det er håbløst, at Wass skal spille en rolle, hvor bare skal løbe op og ned af siden..
Når Rasmussen er klar. Så har vi ham og Lauritsen. De har kostet 50 millioner til sammen. Så burde det 3-mandsforsvar være passé.
Kan JS ikke vinde en kamp, uden vores målmand skal være MOM? Eller bare spille en kamp, uden vores målmand skal være MOM
19Magic64 23. juli 2023
Ville bliv vild ! 23. juli 2023
Jeg ser på præsentationen, og ikke resultatet.
Hvis vi præstere det samme, i de andre kampe. Så får vi ikke flere point end sidste sæson.
19Magic64 24. juli 2023
Jeg glæder mig over, vi holdte presset og den aggressive spillestil, stort set hele kampen, og vi ikke så et udfald/kollaps som vi så til tider sidste sæson!
Forsvaret mangler dog at blive afstemt, vi var særligt sårbare på deres dybdeløb, men jeg synes det var en lidt mere end godkendt sæsonåbner..
olemartin.dk 23. juli 2023
---
Klipklapperen
Betalende bruger
23. juli 2023
Ville bliv vild ! 23. juli 2023
Klipklapperen
Betalende bruger
23. juli 2023
Wollmeister 23. juli 2023
kewell
Betalende bruger
23. juli 2023
Det er efterhånden ude af proportioner efter hver kamp.
Han var ikke god i dag og sjuskede i 2. Halvleg for mange gange.
Men det kan siges om en del med den 2. Halveg vi leverer.
Vi har samtidigt et centerforsvar som forærer den ene store chance væk efter den anden.
Lauritsen formåede ikke at organisere forsvaret og Alves og Heggheim lavede defensive fejl på fejl og virkede ikke til at være klar over at de var tre i midterforsvaret.
At de to kan ligge pænt (Heggheim langt) over Wass er simpelthen uforståeligt.
Mikkelsen og Kvistgaarden må ligge i top, på en dag hvor for mange ikke rammer niveau, specielt i 2. Halvleg.
mimor1 24. juli 2023
Vanvittig kamp af Mikkelsen. Frygtede det virkeligt efter man kan huske hans niveau imod Århus Fremad
---
Joblar 23. juli 2023
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
23. juli 2023
Wass spiller en horribel kamp, hvor han i første halvleg holder åbent hus i højresiden og i anden pisser han bolde væk, inden han efter 70 minutter løber tør for kræfter og koncentration.
Kvistgaarden beviser endnu engang, at hans frontallap ikke er vokset sammen endnu med endnu et hjernedødt gult kort. Det samme gør sig gældende for Salech.
Blas skal til at tage sig alvorligt sammen. Det går med spillet på banen som med engelskundervisningen på tredje år.
Når det er sagt, så er der også opløftende momenter og de 3 point er guld værd - selvom de blev tyv-stjålet.
DoctorEnigma 23. juli 2023
---