Foto: Dennis Jacobsen ©
PODCAST
Her kan du lytte til denne uges udgave af BrøndbyLyd Women.
BL Women: Skal vi erklære guldkampen for åben?
Brøndby IFs kvinder vandt søndag eftermiddag med 2-0 over Fortuna Hjørring på Brøndby Stadion. Samtidig måtte ligaens førerhold HB Køge nøjes med uafgjort i Farum, så nu er det blot fire point, som adskiller HB Køge og Brøndby IF.
Og netop de to hold tørner sammen på lørdag i Køge. Hvis Brøndby vinder den kamp, så kan vi erklære guldkampen for HELT åben.
Mila Bischoff har fundet storformen frem på det helt rigtige tidspunkt, og Brøndbys præstationer begynder mere og mere at matche resultaterne. Hvor langt ender det med at række?
Panelet i denne uge består af Signe Bidstrup, Tobias Nielsen og Ulrich Schmidt. Nanna Møller Karlsen er vært og har mixet.
Partner: Bring
Lyt med her eller find podcasten hvor du foretrækker at lytte med:

Deltag i diskussionen