Carsten V. Jensen
Foto: Teis Markfoged ©
NYHED

B.T: Brøndby har kig på Andrija Pavlovic

 
Ifølge B.T. har Brøndby spurgt på Rapid Wien-angriberen Andrija Pavlovic, som også har en fortid i FC København.

    • Carsten V. Jensen
    • Nanna Møller Karlsen
      16. september 2020 - Klokken 21:21
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    16. september 2020 - Klokken 21:21

Brøndby IF har klart meldt ud, at klubben er på jagt efter en angriber i dette transfervindue. Ifølge B.T. lurer de blå/gule på en tidligere FCK-angriber.

Avisen skriver, at Brøndby er interesseret i Andrija Pavlovic og at de inden for de seneste to uger har haft kontaktet Rapid Wien for at høre til angriberens status. Han er lige nu en del af andetholdet i den østrigske klub og var i sidste sæson udlejet til cypriotisk fodbold.

Serbiske Pavlovic har en fortid hos FCK, hvor han spillede fra sommeren 2016 til sommeren 2018.





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Kære CV, find en anden.
    2 enige

  • Gizmo
  • Gizmo   16. september 2020   

  • Tja det kunne da godt være spændende. Og hvis nu Hedlund skulle smutte så er det da rart at have en plan.
    Mærkeligt at han er tidligere fc’er, men han har jo lov at blive klogere.

    Jeg kunne godt se ham passe ind, det kunne jeg faktisk.
    10 enige
     
    • Betalende bruger
        16. september 2020   

    • @Gizmo Jeg er heller ikke ligeså afvisende, som så mange andre på denne side må jeg ærligt indrømme.
      Han er tidligere fck'er, men han har aldrig vist den store kærlighed til klubben, som f.eks Kamil havde for os. Derfor er Pavlovic en anderledes handel i mine øjne. :)
      7 enige
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        17. september 2020   

    • @Gizmo - Jeg har det også lidt ambivalent med det. Jeg husker ham ikke indgående, men mindes ikke at han var piv-ringe. Havde han ikke været i FCk tidligere, tror jeg at jeg havde været meget begejstret.
      Min største anke ligger i, at det kan komme til at se ud som om, at vi forsøger at hævne FCKs køb af Wilczek. Problemet med det er bare, at Pavlovic blev vejet i FCK og funder for let. Så der vil blive grint af os, hvis det er for at forsøge på en hævn.
      Når det så er sagt, så havde han vist nogle gode perioder, så hvis han kan få ro på i BIF, kan vi måske hæve hans niveau. Han kender jo allerede Superligaen og så er han venstrebenet...
      1 enig

  • Pro:
    - vi mangler en boksspiller
    - vi mangler konkurrence i angrebet
    - vi mangler gardering ved skader
    - kontraktudløb til sommer, dvs kan med fordel lejes og fortsætte uden transfersum

    Con:
    - kasseret spiller i PSE
    - kasseret spiller i PSE
    - kasseret spiller i PSE
    - 26 år, lavt udviklingspotentiale, bliver snart 27
    - tager spilletid fra Kvistgaarden

    Jeg ved ikke helt hvad min konklusion bliver. Men umiddelbart kunne vi vel lige så godt signe Mraz, som er 4 år yngre.
    3 enige · 2 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        17. september 2020   

    • @Christian Brøndbyman - Jeg er enig i alle dine pointer. Dog synes jeg du mangler een pointe - Han er venstrebenet.

      Og i forhold til om han tager spilletid fra Kvistgaarden, så tror jeg ikke han får sit endelige gennembrud i denne sæson, så hvis vi lejer Pavlovic 1 år, vil Kvistgaarden stadig kunne få sine indhop og udvikle sig til næste sæson.

      Men ja, han blev vejet for let i FCK. Det er for mig et kæmpe minus.
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 5 flere kommentarer

---

  • Betalende bruger
      16. september 2020   

  • Også nej tak her fra selv om jeg godt kan se ham spille hos os da han trods størrelse, set her fra og måske helt fejlagtigt, egentlig mere er en angriber der kan lide at indgå i sammenspillet foran feltet end en decideret boksangriber og targetman. Det kan måske godt fungere med nogle bevægelige midtbanespiller og måske også kantspillere. Den angriber vi mangler er vi vist en del der mener skal være en boksangriber. En rigtig goalgetter.
    2 enige · 1 god kommentar

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
    Top enige
      16. september 2020   

  • Som skrevet på Twitter: “ Hvis man vil spille sig selv dårlig som Sportdirektør i Brøndby, så skal man bare købe en gammel FCK-spiller, der aldrig har leveret og sætte ham før Mathias Kvistgaarden”.
    2 enige
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        17. september 2020   

    • @Saesonkort - Jeg er lidt uenig. For jeg mener ikke at Kvistgaarden står foran sit endelige gennembrud, i førsteholdstruppen, i denne sæson. Så uanset hvem vi henter ind i dette vindue (tidliger FCKer eller ej), vil han stå foran Kvistgaarden. Men Mathias skal nok få sine indhop alligevel.
      Og hvis vi ender blot at leje en angriber for 1 år, så kan Kvistgaarden tage over i 2021.
      1 enig

    Se 5 flere kommentarer

  • Jeg er ligeglad med om han har spillet hos Rotterne hvis han kan banke mål ind for os så er det fint men kan han det?
    4 enige

---

  • Kære venner, dette er måske det tætteste vi kommer på en lille penistransfer i dette vindue. Da han var god i FCK var han rigtig god. Men han var også ustabil. Det har han åbenbart ikke lagt fra sig, siden han ikke er på førsteholdet p.t. Men hvis alternativet til dette er ingenting, så tager jeg ham gerne ind. Kvistgaarden er endnu for klejn og uprøvet til et top 4 hold i suppen. Her er Pavlovic et par niveauer over. Kvistgaardens tid skal nok komme, hvis han har talentet.
    3 enige · 1 god kommentar
     
    • Tanken
    • Tanken   17. september 2020   

    • @Kristianbs når FCK fans skriver de aktivt ville give os penge hvis det betød vi kunne hente ham kan jeg ikke se den har transfer kan betragtes som en penistransfer. Faktisk vil den mest af alt bare gøre os til grin
      3 enige

    Se 3 flere kommentarer

  • Jeg mener at et evt skifte er helt ukontroversielt. Men spørgsmålet er om han er god nok. Jeg er skeptisk.
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        17. september 2020   

    • @Skævben - Jeg er ikke i tvivl om, at han vil være god nok. Men som Kristianbs skriver ovenfor, tror jeg spørgsmålet mere er, om han er stabil nok.
      For vi har ikke brug for en spiller som har 1 brændkamp og derefter 3-4 elendige kampe.
      Så hellere en spiller med lidt lavere, men stabilt topniveau. IMO.
      1 god kommentar

  • Sim
  • Sim   16. september 2020   

  • Nu har jeg mærket efter- helt nede i mavsen - og jeg har virkelig ikke lyst til at se Pavlovic i En hjemmebanetrøje...
    2 enige

---

  • Nej ham skal vi ikke have, jeg fryde mig nærmest når jeg så ham på holdkortet hos FCK, da de nærmest spillede med 10 mand.
    Jeg vil godt nok blive skuffet hvis vi henter ham da jeg langt heller ser MK eller sågar Anis i angrebet.
    Han er bestemt ikke hvad jeg vil kalde en førsteholdsspiller, der kan gå lige ind.
    Så vil jeg hellere nøjes med hvad vi har og spare de lønkroner indtil vintervinduet.

  • Hans
  • Hans   16. september 2020   

  • Så havde det været bedre givet ud at bruge penge på Michael ishak eller vidar Örn kjartasson ....pavlovic havde tur I den I serbskji liga men slog Ikke igennem I pse og tiden I rapid Wien er Mest endt med splinter i R... på bænken han var ikke i truppen da rapid spillede chl qual igår....hans værdi er faldet betragteligt...tvivler stærkt på at han kan score ? De mål der skal til 10-15 mål på en sæson
    1 god kommentar

  • mp80
  • mp80   17. september 2020   

  • Hvis det er rigtigt CV kigger den vej, synes jeg det er fair at stille spørgsmålstegn ved scoutningen i klubben.

    Der findes mange langt bedre alternativer som kan lejes, vi skal ikke have endnu en “Erceg”.

    Mit bud ville være Elias Sørensen fra Newcastle, han rygtes til SønderjyskE på leje.
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top enige
        17. september 2020   

    • @mp80, SønderjyskeE er løbet tør for penge.
      2 god kommentar
     
    • @mp80 Enig det vil være besynderligt hvis Elias ryger til SNJ.
      Han må være en vi har på listen af mulige emner og en vi kan betale for efter endt lejeophold.

---

  • Spørgsmålet er vel hvad vi ka få for de få penge vi har. Måske han er en billig lotto kupon, vi lejer, og det realistisk bare er der vi er pt.
    Det er vel åbenlyst vi har brug for en angriber. Går en af dem vi har, inkl. Kvistgaarden i stykker, hvad så?
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • Betalende bruger
        17. september 2020   

    • @Mojoburger Så har vi Slimane, Gammelby, Bjur, Jobbe og Mensah der alle er tidligere eller nuværende offensivspillere eller deciderede angribere og derfor formodes at kunne spille i angrebet.

  • freddi
  • freddi   17. september 2020   

  • NEJ NEJ NEJ han var værdiløs i fck og ikke nogen vi kan få glæde af. Penge ud af lommen til ingenting.
    2 enige
     
    • Betalende bruger
        17. september 2020   

    • @freddi Plus han spiller på andetholdet nu.

  • Sinbad
  • Sinbad
    Betalende bruger
      17. september 2020   


---

  • joker
  • joker   17. september 2020   

  • Jeg husker ham ikke som han brændte superligaen af.
    Nu spiller han for 2.holdet i Wien som 26 årig...det lyder ikke imponerende.

  • Uche
  • Uche   17. september 2020   

  • PoIovic - nej tak det er en and, men der er et alternativ, CAVANI kan fåes på en fri tranfer og så passer det med logo på trøjer RED BARNET, ironi kan forekomme




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder