Foto: Teis Markfoged ©
VIDEO
Optakt til de to Champions League-opgør mellem Brøndby IF og Lyon. Der venter de blå/gule en stor opgave, men de tror på overraskelsen og skal gå ud på banen og vise mod, lyder det fra cheftræner Per Nielsen og Freja Abildå.
Champions League-optakt med Per Nielsen og Freja Abildå: Vi skal gå på banen med mod
Torsdag eftermiddag spiller Brøndby IFs kvinder det første af to Champions League-opgør mod franske Lyon. Det gælder ottendedelsfinalerne og der er ingen tvivl om, at Brøndby er undertippede.
Lyon har vundet turneringen de seneste fem år, men i Brøndby tror man på overraskelsen, men det kommer blandt andet til at kræve mod.
Optakt med cheftræner Per Nielsen og midtbanespiller Freja Abildå her:

Deltag i diskussionen
Michael3003 3. marts 2021