Ben Godfrey
Foto: Adam Møller Karlsen ©
NYHED

Godfrey: Vores veje krydses måske igen

 
Ben Godfrey udtrykker, at han har været meget glad for sin tid i Brøndby IF. Han har fået venner for livet og lukker ikke døren for at komme retur en dag.

    • Ben Godfrey
    • Adam Emil Mossin
      25. maj 2026 - Klokken 13:02
  • Adam Emil Mossin
  • Adam Emil Mossin
    25. maj 2026 - Klokken 13:02

Ben Godfrey har spillet meget i Brøndby IF under sit lejeophold. Tolv kampe og ét mål er det blevet til.

Englænderen selv er gået ud på sin egen Instagram-profil for at takke, fans, klub og holdkammerater.

- Tak fordi I fik mig til at føle mig velkommen fra allerførste dag. Selvom vi ikke opnåede det, vi havde håbet på, kan jeg sige, at jeg nød hvert eneste sekund og gav alt, hvad jeg havde, skriver han og fortsætter:

- Jeg har fået venner for livet blandt spillerne og staben, og fansene er på et helt andet niveau.

Afslutningsvis åbner forsvarsspilleren for, at det måske ikke er sidste gang, han er at finde på Vestegnen.

- Vores veje krydses måske igen. Tak.

Ben Godfrey er på kontrakt med Atalanta i Italien. Den udløber i sommeren 2028, og derfor skal Brøndby også betale en transfersum, hvis Godrey skal tilknyttes permanent.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Betalende bruger
      21 dage siden   

  • Hvis Godfrey gerne vil blive, så vil jeg også gerne!

    Kunne være fedt at bygge videre på Godfrey/Binks konstellationen..
    3 enige · 2 god kommentar
     
    • @TibblingLove Ham så jeg gerne blive, men jeg ved også at det er tæt på urealistisk :-(

    Se 2 flere kommentarer

  • Han kunne være fed og have igen. Måske leje i et år og give Erfaring til de 2 unge vi har. Rafael og Søndergaard.
    3 enige

  • Ja han kunne være fed at fastholde, og de kan sikkert også overtales til at sælge for mindre end de 35-40M jeg mener rygterne gik på var frikøbsklausulen. Men vil han gå så meget ned i løn? Han kan sikkert tjene kassen i Saudi-ligaen.
    1 enig

---

  • TRON
  • TRON   19 dage siden   

  • Det kan kun gå for langsomt med at købe Godfrey.

    Endelig har vi 2 klasse forsvarere, og så skal vi ikke lade den ene glide ud mellem hænderne på os.





Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder