Foto: Simon Kammer ©
PODCAST
Her kan du høre denne uges udgave af Halvrummet.
Halvrummet: Sen eksplosion i Herning - nu venter derbyet
Brøndby IF leverede en skidt første halvleg i søndags i Herning, men sent i anden halvleg eksploderede det og Brøndby endte med at levere et stort comeback.
Vi ser nærmere på kampen og præstationen. I denne uges spotlight lyser vi på Bartosz Slisz, som på få måneder har udviklet sig til en stor profil på Brøndby-holdet.
Og så ser vi naturligvis frem mod torsdagens helt store derby på Brøndby Stadion.
Kasper Pedersbæk leverer analyserne og Nanna Møller Karlsen stiller spørgsmålene.
Partner: Betano
Lyt med her eller find podcasten, hvor du foretrækker at lytte med:

Deltag i diskussionen
Ville bliv vild ! 24 dage siden
Hvis du ser denne besked. Du siger, han er en 8'er. Hvis vi skal hente en makker til ham. Hvad mener du så? Skal vi have en decideret 6'er så? Eller hvad burde man gå efter.
SuperDardie 24 dage siden
Alle bortset fra Wass ligner spillere, der kan være fortid til sommer. Pentz og Vallys har begge udtalt sig på en måde, der får det til at lyde som om, de overvejer et skifte, og efter derbyet kunne man godt forestille sig, at det bliver endnu tydeligere. Klaiber giver næsten sig selv, han er jo knap nok en del af truppen længere.
Wass har vi heldigvis stadig til næste sæson, men det bliver virkelig spændende at se, hvordan holdet kommer til at se ud uden så mange af de nuværende ledere.
lars2620
Betalende bruger
24 dage siden
---