Foto: Simon Kammer ©
PODCAST

Halvrummet: Sen eksplosion i Herning - nu venter derbyet

 
Her kan du høre denne uges udgave af Halvrummet.

    • Nanna Møller Karlsen
      20. maj 2026 - Klokken 11:20
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    20. maj 2026 - Klokken 11:20

Brøndby IF leverede en skidt første halvleg i søndags i Herning, men sent i anden halvleg eksploderede det og Brøndby endte med at levere et stort comeback.

Vi ser nærmere på kampen og præstationen. I denne uges spotlight lyser vi på Bartosz Slisz, som på få måneder har udviklet sig til en stor profil på Brøndby-holdet.

Og så ser vi naturligvis frem mod torsdagens helt store derby på Brøndby Stadion.

Kasper Pedersbæk leverer analyserne og Nanna Møller Karlsen stiller spørgsmålene.

Partner: Betano

Lyt med her eller find podcasten, hvor du foretrækker at lytte med:

 

 

 




Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Kasper, den rolle i FM, du leder efter navnet på, til Slisz, den hedder mezzala. Selv tak :D

    Hvis du ser denne besked. Du siger, han er en 8'er. Hvis vi skal hente en makker til ham. Hvad mener du så? Skal vi have en decideret 6'er så? Eller hvad burde man gå efter.

  • Det lyder egentlig ikke helt forkert i forhold til det med, at ledergruppen bliver skiftet ud. Det har jo været Daniel Wass, Nicolai Vallys, Patrick Pentz og Sean Klaiber, der har været de forskellige anfører i løbet af sæsonen.

    Alle bortset fra Wass ligner spillere, der kan være fortid til sommer. Pentz og Vallys har begge udtalt sig på en måde, der får det til at lyde som om, de overvejer et skifte, og efter derbyet kunne man godt forestille sig, at det bliver endnu tydeligere. Klaiber giver næsten sig selv, han er jo knap nok en del af truppen længere.

    Wass har vi heldigvis stadig til næste sæson, men det bliver virkelig spændende at se, hvordan holdet kommer til at se ud uden så mange af de nuværende ledere.

  • lars2620
  • lars2620
    Betalende bruger
      24 dage siden   

  • Kasper Pedersbæk, så er du halvvejs i himlen med resulatet onsdag, så mangler vi bare lige den sidste etape :-)

---




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder