Foto: Mikkel Joh / Joh-Foto ©
VIDEO
Frederik Holst og Johan Larsson fik lige efter deres egen kamp var slut at vide, at Brøndby var blevet danske mestre.
Holst og Larsson jublede over Brøndby-guld efter egen kamp
Mandag spillede Brøndby IF guldet hjem til Vestegnen. Lidt længere nordpå, i Sverige, skulle de tidligere Brøndby-spillere Johan Larsson og Frederik Holst i aktion for Elfsborg. Elfsborg vandt 1-0 over Norrköping og lige efter kampen fik Holst og Larsson besked om at Brøndby havde vundet guld.
- Det var fantastisk at høre at gulder endelig kom hjem til Vestegnen, direkte efter kampen, lyder det fra Holst, som fejrede det med en sejrssang med Larsson på vej i omklædningsrummet efter kampen.
Holst og Larsson er i Elfsborg også holdkammerater med den tidligere Brøndby-spiller Samuel Holmen.

Deltag i diskussionen