Rado foran away tribune
Foto: Teis Markfoged ©
NYHED

Hvordan bør Brøndby stille op mod AGF?

 
På søndag møder Brøndby IF AGF på Brøndby Stadion. Vi skal have sat fansenes foretrukne startopstilling, så giv dit bud her.

    • Rado foran away tribune
    • Nanna Møller Karlsen
      11. juni 2020 - Klokken 10:52
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    11. juni 2020 - Klokken 10:52

På søndag tager Brøndby IF hul på Mesterskabsspillet med en hjemmekamp mod AGF. Vi skal have sat fansenes foretrukne startopstilling til opgøret, så giv dit bud i vores lineup-builder herunder.

Kevin Mensah og Tobias Børkeeiet er ude med skader og Anthony Jung har karantæne, så de kan ikke vælges.

 





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Joblar
  • Joblar   11. juni 2020   

  • Jeg har valgt Bruus på HB - Jacob Rasmussen på VB og Tibbling istedet for Vigen samt Hedlund og Jobbe fremme.
     
    • Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @Joblar har faktisk valgt det samme, og så med kabongo, istedet for Jung/Rosted.. derudover Frendrup istedet for Rado.. gad virkelig godt se Ham sammen med Slimane og Tibbling. - Og så tror jeg virkelig Jobbe og Hedlund kunne gøre ondt på agf forsvaret.
      1 enig
     
    • Joblar
    • Joblar   11. juni 2020   

    • @Gulmann har også valgt Frendrup på bekostning for Rado.
      1 enig
     
    • Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @Joblar Har valgt Rado og Frendrup som 6'ere og Tibbling som 10'er. Rasmussen og Bruus som wingbacks og sat Gammelby ned i treback kæden. Selvfølgelig også Jobbe og Hedlund. Vi skal stå lavt og slå hurtige kontraer med Jobbe og Hedlund som så let som ingenting kan løbe fra deres langsomme bagkæde.
      4 enige

  • Sim
  • Sim   11. juni 2020   

  • Jeg synes vi skal holde op med at kalde det mellemsæsoner. Det er det jo ikke. Man ønsker ikke at vinde i Brøndby. Det er selvbedrag. Man kan ikke pludselig implementerer 4-6 MC spillere samtidig på et hold der i forvejen ikke præsterede. Sælge 3 super vigtige spillere, sætte et kreativt es på bænken, og forvente at en spiller som fx. Lasse Vigen stepper op. Han kan jo ikke. Der er ingen grund til at blive sur på Vigen, han har bare ikke evnerne. Så skal han bare spille i en mindre klub. Der er absolut intet der peger på at vi til næste sæson skulle kunne udfordre de andre hold i top 6. NF har absolut ingen plan, og leverer nærmest intet af det han lovede. Medgivet, han får ikke meget at arbejde med fra CV, men dem som er tilbage spiller ikke underholdende, aggressiv presfodbold med en evne til at tage temperaturen på en kamp. Tværtimod. Det er apatisk kedelig fodbold og længe siden vi har skabt så få chancer. Et hold fyldt med spillere som ikke kunne fåen plads for 1 år siden. Hvem synes Mensah er fantastisk på nogen plads?. Hvem synes Gammelby er fantastisk på nogen plads? Slimane er blevet stamspiller, men så fantastisk er han jo ikke ( forventeligt ). Hvem synes Uhre er en god spiller?. Det gør ondt i mit gul/blå hjerte at se truppen 2020.
    1 enig
     
    • @Sim Du giver selv det rigtige svar på dine bekymringer i den første del af dit indlæg.
      1 enig
     
    • Sim
    • Sim   11. juni 2020   

    • @Broder Salsa: Svært at følge dit lidt uspecifikke svar.:)
     
    • @Sim Du lægger ud med at forholde dig til usikkerheden med nye MC-spillere på holdet og at BIF har solgt Kamil, Hany og Kaiser. For dernæst at beklage dig over NF ikke har en plan, han spiller kedeligt og med dårligere spillere end sidste år. Jeg synes de ting hænger uløseligt sammen, og at det ikke bør klandres NF, at hans 3 bedste spillere er blevet solgt og han står tilbage med unge og dårligere spillere end sidste år. Det ville være et mirakel hvis NF kunne spille seværdigt og flot fodbold med et langt dårligere materiale end i 2019.
      3 enige
     
    • Sim
    • Sim   11. juni 2020   

    • @Broder Salsa: Jeg har ikke skrevet noget om flot fodbold. Jeg refererer til den NF selv har udtalt er hans stilhed ansættelse. Og det gør han ikke. Uagtet spillemateriale som intet har at gøre med presspillet.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @Sim - Hvad skal vi så kalde det, hvis ikke mellemsæsoner? For kan det være andet, når vi ikke har truppen til mere? Når vi er ved at køre MC spiller ind i truppen og er ved at bygge et helt nyt og ungt hold op. Vi er helt enige om, at vi ikke ser noget af alt det vi blev lovet, da NF blev ansat (underholdende, aggressiv presfodbold med en evne til at tage temperaturen på en kamp). Men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om det er Niels' skyld, eller om det mest skyldes kvaliteten af de spillere vi har til rådighed. Men hvor om alting er, så ser jeg ikke anden mulighed, end at fortsætte det vi har gang i. Niels var nok ikke den rigtige træner at ansætte den gang, men han er trods alt på kontrakt et år endnu og jeg mener ikke vi skal spilde endnu flere penge, ved at fyre endnu en træner. Så lad os for en gangs skyld være toldmodige og tro på, at kontinuitet kan give os det løft vi har brug for, for at tage næste skridt. Men så længe vi famler for at finde vores måde at spille på og holde fast i den, så vil jeg stadig vælge at kalde det en mellemsæson. Også selvom der snart har været 15 af dem... :(
      6 enige
     
    • @Jensen Jeg er ret enig. Jeg frygter dog, at vi ved Niels' udløb kommer til at se en stor ændring i spillestilen igen. På nogle punkter er det ok. Fx skal vi vel tilbage til presspillet på et tidspunkt? Men jeg synes det vil være ekstremt håbløst, hvis vi fx skal skifte spillesystem igen fra 3-5-2 til fx et spillesystem med kanter (4-3-3 eksempelvis). Og igen-igen står med en trup, hvor spillesystemet og spillertrup ikke er i sync.
      3 enige · 1 god kommentar
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @Marc Johnson - Enig. Jeg frygtet også, at vi igen kaster alle bolde op i luften. Men jeg håber på, at Mads Davidsen fik banket lidt fornuft ind i ledelsen og at CV kan hjælpe med til at holde fast i dette. BIF skal som klub diktere hvilken spillestil de vil spille og så skal man ansætte en træner ud fra dette. Det skal ikke være træneren, der ændre spillestil efter forgodtbefindende.
      4 enige
     
    • Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @Jensen Vi blev lovet fortsat underholdende og presbold, da NF kom til ja. Men efter ikke længe ændrede de jo netop disse mål (på en måde) Med udtalelser, om at vi først skal have defensiv stabilitet, hvorefter vi implimentere aggresiv og offensiv spillestil. - Det defensive, er på sin vis faldet lidt på plads, specielt efter Maxsø og formationsændring. - Derudover har han udtalt at han vil have mere kontrolerende pres. Hvilket vi også ser lidt af, i og med at det er i bestemte situationer vi lægger et pres.. Så som du selv siger Jensen, Så skal vi for en gang skyld prise os med tålmodighed, og håbe på skuden pludselig vender. :)
      3 enige
     
    • Gizmo
    • Gizmo   11. juni 2020   

    • @Gulmann alle siger at vi er blevet stabile efter Maxsø er kommet til, men målene vælter ind. Så kommer alle forklaringer på hvordan det ikke er hans skyld osv. men målene vælter stadigvæk ind!
     
    • @Marc Johnson Fuldstændig enig. Ambitionen må være at presspillet skal op og køre ordentligt igen. Det må være NFs væsentligste opgave nu. Formår han ikke at løse den opgave, må vi finde en anden, selvom det i så fald bliver 4.trænerskift på 1,5 år. Umiddelbart tænker jeg måske at ansætte Retov som permanent chef.
      1 enig
     
    • Sim
    • Sim   11. juni 2020   

    • @Jensen En mellemsæson er defineret som værende imellem noget. ( Læs; Mesterskaber ) Og det er Brøndby bare ikke. Det er et faktum som intet har at gøre trup som du nævner. Det er en konstatering. Du kan ikke finde ud af om det er NF skyld eller spillermaterialet som gør vi ikke spiller på den måde vi blev lovet. Det er udelukkende NF skyld. At spille aggressivt, at leverer presspil, at være tilbageholdende og tage temperaturen på kampen kan selv jeg gøre der ikke kan spille fodbold. Det er noget som han har haft et år til at implementerer i sine spillere. Det har intet at gøre med den enkelte kvalitet på bolden. ALLE kan presse. ALLE kan Løbe. ALLE kan spille aggressivt. ALLE kan være tilbageholdende i det fremadrettede spil. Det er da ikke der det er svært at finde spillere. NF skal ud af klappen når kontrakten udløber. Så har vi spildt endnu 2-2,5 år og kan måske få en træner med en vision.
     
    • Sim
    • Sim   11. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør: Jeg håber på sommeren. Jeg er dog også der hvor jeg synes vi har smadret alt det lækre der var bygget op. Man burde, i min optik, have fortsat med en lignende trænertype som AZ ( når man nu valgte ikke at fortsætte med AZ ) og så LANGSOMT køre talenterne ind. Lige nu går man all in på at skabe 4-7 MC samtidig. Og det er klart at det ikke fungerer.
      2 enige
     
    • @BIF til jeg dør At FCN kan køre den ene spiller efter den anden afsted handler i høj grad om en kontinuerlig og veldisciplineret spillestil. Der kan man forholdsvis let skifte spillerne ud med nye. Det kan man ikke i Brøndby. Vi er gået fra AZ til NF med først 4-3-3 og derefter 3-5-2 på meget kort tid. Din kritik er lidt den samme som jeg ser hos @Sim. Jeg mener ikke, at man som træner bare lige kan få sit materiale til at presse og spille god pres fodbold ud af det blå. Et år er ingenting. AZ hentede også nye spillere ind som passede til sin taktik. NF har vel dårligt fået lov til at hente en eneste. Alle de gode presspillere fra AZ's-tid er væk. Nu skal nye læres op til hvad man ønsker. Men først skulle der lukkes af defensivt, hvor Brøndby i efteråret var én stor åben gavebod. Det koster på det offensive. NF er ved at bygge en solid defensiv op og derefter går han nok videre til det offensive aspekt. FCN har desuden bygget på deres fundament i rigtig mange år. Jeg er ikke 100% overbevist om, at NF er den rette mand i Brøndby, men jeg synes det er en forhastet kritik at han bare ikke leverer, når man ser på de vilkår han opererer under.
      4 enige · 2 god kommentar
     
    • @BIF til jeg dør Der er bestemt ikke noget i vejen med at have samme holdning som en anden. Det var bare så jeg også kunne svare Sim lidt på samme tid. Jeg er enig i, at vi spiller røv kedeligt fodbold for tiden. Jeg vil også hellere vinde 5-4 end 1-0. Min pointe er bare, at NF ikke har - eller har haft - den ro og kontinuerligtet omkring holdet der skal til for at skabe et godt mandskab. Nogle løser problemet ved at hente dyre spillere der kan gøre en forskel fra dag ét. Det kan Brøndby ikke. Jeg er enig med dig i, at Bruus og Frendrup bør spille. Du kan se jeg selv sætter dem på banen et andet sted i dette kommentarfelt. Det er vist kun Vigen vi to er uenige om. Det er ikke nogen nuværende ansats skyld at vi spiller kedeligt og dårligt, at NF ikke har gode nok spillere og at CV ikke kan hente nye spillere. Skylden skal rettes mod de seneste 20 års ledere af denne klub. Et sandt økonomisk ragnarok betaler vi nu prisen for. Og det fortsætter nok de kommende år indtil økonomien er bedre. Vi må forvente flere sæsoner uden for mesterskabskampen. Måden at komme tilbage på er med ro, et fasttømret spilkoncept og forhåbentlig mange unge dygtige talenter. Faktisk hvad FCN gjorde for mange år siden mens vi fjollede rundt i feriepengesager, dyre fyringer, Jan K-lønninger og pis og lort.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • Hawk
    • Hawk
      Betalende bruger
        13. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør Hvordan kan man i samme sætning kritisere Lasse Vigen og rose Uhre

  • Rosted ind i stedet for Jung. Gammelby på venstre og Bruus på højre. Frendrup skubber Radosevic på bænken. Jobbe og Hedlund i front.
    1 enig
     
    • @BIF til jeg dør Det er helt okay. Så er vi i hvert fald ikke i tvivl om hvad du mener ;-) Jeg anerkender at Tibbling lavede et fint indhop mod Horsens. Men jeg synes stadig man skal holde fast i Vigen. Jeg tror det bliver for mange ændringer med 2 nye på 3 pladser på den centrale midtbane.
     
    • Betalende bruger
        11. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør i min optik er Jobbe og Hedlund faktisk ikke amme type. Ja de er hurtige spillere, men jeg ser Jobbe som en 1mod1 spillere mere end Hedlund, han vil meget hellere kombinere sig. Jeg tror de ville være giftige sammen på toppen, specielt mod agf forsvaret :)
     
    • Hawk
    • Hawk
      Betalende bruger
        12. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør , Vigen har haft 2 assist i de sidste to kampe, mod sønderjyske havde han syv chanceskabende afleveringer.
      1 god kommentar
     
    • Hawk
    • Hawk
      Betalende bruger
        13. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør Vigen er tydeligt vis en spiller der deler vandene, han har ihvemrtfald et par stærke kritikere herinde. I kampene inden krisen spillede han med De to unge på midtbanen, og blev af fansene stemt blandt de bedste i alle tre kampe,nu spiller han med Rado, og hvis du læser analysen her på siden af Horsens kampen, vil du se at Rado får kritik af den måde han går i forkerte pres og skaber ubalance på midtbanen, at han (Rado) for få gange får spillet Vigen og Slimane i de løb de tager frem i banen. Min pointe er at Rado ikke nødvendigvis gør sine egne midtbanespillere bedre, da han ikke evner det korte spil så godt, men f,eks er stærk bolderobrer og
      1 enig
     
    • Hawk
    • Hawk
      Betalende bruger
        13. juni 2020   

    • @BIF til jeg dør slår nogle præcise diagonaler. Jeg ville gerne se Frendrup som sekser med To af de tre (Slimane, Vigen eller Rado) foran sig. Og så se om ikke det ser lidt bedre ud. Når det så er sagt er jeg meget enige med dem der mener at Vigens potentiale er uforløst, og at der er mere i ham.
      1 enig

---

  • Problemet er, at 3-5-2 blev indført for at skabe defensiv tryghed. Men der havde vi også Kaiser og Kamil som bombede kasser ind. Det giver ingen mening at spille 3-5-2 når vi har ikke har spillerene til det, og da slet ikke hvis vores wingbacks ikke stormer frem og tilbage. Se bare på Inter og Atalanta. Der giver det mening at spille 3-5-2/3-4-3 fordi de har spillerne til det. Jeg savner generelt ærgerrighed på holdet. De unge skal bare spilles ind nu så de lærer hinanden at kende. Frendrup, Bruus, Rasmussen, Jobbe, Slimane osv. Det der foregår lige nu er sådan en mærkelig mellemting. CV har måske en plan med det man gør. Han vil sælge Rado til sommer så derfor skal han spilles, fair nok. Men Vigen har fået alt for lang snor. Han trækker ikke holdet op, men en lille smule ned faktisk. Han skælder og smælder på sine medspillere. Det hjælper ingen. Spil nu Frendrup sammen med Rado og Slimane på den midtbane og så smid Hedlund og Jobbe på toppen så vi kan true med noget fart oppe foran. Bruus på højre og unge Jacob Rasmussen på venstre. Der skal fart på de kanter, ellers er det ligemeget at spille med wingbacks. Alternativt så drop 3-5-2 og lav den om til en 4-2-3-1 så Tibbling, Jobbe og hedlund kan lege sammen oppe foran. I virkeligheden handler det bare om at sætte 11 spillere på banen der vil dø for trøjen, og det hænger oftest også sammen med om man vil dø for træneren.
    3 enige · 3 god kommentar

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
    Top enige
      11. juni 2020   

  • 1:1 udskiftninger og venstrebenet spillere på venstrebenet pladser!

  • Joblar
  • Joblar   11. juni 2020   

  • Jeg har noteret mig at i strategi 6.4 senest revideret januar 2020 og som kan findes på BIFs hjemmeside står der ikke længere noget nævnt omkring presspil eller genpres i vision samt målepunkter, nu tør jeg næsten ikke spørger... har vi ændret strategi omkring spillestil da jeg er ret overbevist om at netop presspillet var en del af strategi 6.4 ???
     
    • @Joblar Det håber jeg godt nok ikke vi har ændret på. Jeg tror det nu heller ikke. I interviewet med u19-træneren i Brøndbylyd lød det til at man stadig går højt op i at presspillet skal være en hjørnesten i vores spil. Det skal vi da også holde fast i. Det vil være helt håbløst hvis den viden vi har fået fra Zorniger går tabt.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • Joblar
    • Joblar   11. juni 2020   

    • @Christian Brøndbyman jeg forstår så bare ikke hvorfor det ikke fremgår af strategi 6.4 det mener jeg ellers det har gjort i tidligere versioner af strategien, nuvel det er i hvertfald ikke noget vi praktisere eller for den sags skyld har gjort ganske længe
     
    • Joblar
    • Joblar   11. juni 2020   

    • @Christian Brøndbyman jeg forstår så bare ikke hvorfor det ikke fremgår af strategi 6.4 det mener jeg ellers det har gjort i tidligere versioner af strategien, nuvel det er i hvertfald ikke noget vi praktisere eller for den sags skyld har gjort ganske længe
     
    • @Joblar Du har ret, der står ikke noget på hjemmesiden om presspil mere. Der står faktisk ikke noget om hvordan man gerne vil spille. Måske har man bare udeladt det. Dom j
     
    • @Joblar Du har ret, der står ikke noget på hjemmesiden om presspil mere. Der står faktisk ikke noget om hvordan man gerne vil spille. Måske har man bare udeladt det. Dom j
     
    • @Joblar argh... jeg prøver igen. Som jeg forstår på klubben er det ikke ude. Men omvendt har jeg ikke hørt CV sige helt klart at presspil er et af vores vigtigste elementer i spillet. Måske ville det være fint med en mere klar udmelding.
      1 enig

---

  • Sammer
  • Sammer   11. juni 2020   

  • Jeg har valgt at vi skal have en opstilling, som kan give stabilitet, og giver bedre muligheder for noget offensivt. 4-1-3-2 --> schwäbe, J. Rasmussen, Rosted, Maxså, Gammelby. - Frendrup - Fisker, TIbbling og Radosevic - Hedlund, Jobbe. Vi skal have nogen der vil slås for det, og kan være der for hinanden, og så lade Gammelby og Rasmussen være offensive, så kan de andre dække af for dem.
    1 enig · 1 god kommentar

  • Skift system til 4-4-2 og vælg samme tilgang som AaB i pokalsejren i går. Vi har brug for typer, der vil slås så blodet flyder - så Frendrup på midten bag ved Slimane og Radosevic. Bruus (HB) og Gammelby (VB) sikrer fart på backerne, Tibbling i en fri rolle som offensiv midt og Jobbe/Hedlund på toppen. Maxsø og Rosted styrer midterforsvaret. Bum.
    4 enige

  • Jeg synes at når man ikke har præsteret 2 kampe i træk, skal man måske en tur på bænken! her tænker jeg på Mraz og Slimane! så gerne en midtbane med Tibbling, Vigen og Frendrup, og så Hedlund og Lindstrøm på toppen. Det jeg så til Kabongo i opstarten, burde gøre han bankede på til startelveren, da Hermansson på ingen måder har imponeret ej heller Skipper..

---

  • TL
  • TL   11. juni 2020   

  • 3-4-3 med Wing-Backs og 2 inadrettet wings i et 3 mand angreb. Fokus på aggressivt pres over hele banen. Tibbling-Vigen-Frendrup-Gammelby på midten. Lindstrøm-Mratz-Hedlund i angrebet.
    1 enig · 2 god kommentar
     
    • @TL Enig, bortset fra Vigen. Ham ville jeg sætte på bænken nu, ind med Rado. Evt. Tibbling op på fløjen, ud med Mraz og Hedlund som falsk 9'er.
     
    • Betalende bruger
        12. juni 2020   

    • @TL 3-mands angreb mod agf der elsker at stå lavt og slå kontra. Nej du, den går sgu ikke. 3-5-2 er perfekt mod agf. Den har de svært ved at lukke op, især hvis vi har et defensivt udgangspunkt og slår kontraer på dem i stedet for at de skal straffe os for dumdristigt overmod. En anden ting er at det er ekstremt vigtigt at Gammelby er med. Han er jo for pokker fra Silkeborg. I Silkeborg hader de altså agf lige så indædt som barnefødte Brøndbyspillere hader fck. Bare se på Silkeborgs resultater i denne sæson. 3 sejre i grundspillet. 2 af dem mod agf.

  • Jeg synes ikke vi skal ændre formation, andet end måske til 3-4-3. Det vigtigste for mig er dog, at de spillere der underpræsterede groft mod Horsens, får en tur ud på bænken. Der er ingen i truppen der for alvor er så vigtige, at de ikke kan undværes. Jeg foreslår at vi vender midtbanetrekanten om, spiller med Frendrup og Rado defensivt og Tibbling fremme. Gammelby og Bruus på WB og så Jobbe og Hedlund foran. Jobbe SKAL starte inde med den præstation han leverede sidst. Hvis Kabongo overhovedet kan spille, skal han ind i stedet for Hermannsson. Det bliver en svær kamp mod AGF, men vigtigst bliver koncentration på dødbolde og så sørge for de ikke kommer til indlæg. Det er sådan de skaber de fleste chancer.

  • Tag nu bare at få brugt Tibbling. Det kan ikke være sandt at en spiller på sådan et niveau, ikke har en plads på holdet. Det må være NF og resten af staben der fejler her. Det er fandme til grin. Hvis FCK og FCM byder igen og han vælger en af dem, ønsker jeg ham sgu det bedste.
     
    • Betalende bruger
        12. juni 2020   

    • @Cobbe47 Ja tak til at bruge Tibbling men ikke til at sælge ham til en af fc plastikklubberne. Men Rado og Frendrup som 6'ere og Tibbling som 10'er.
      1 enig

---

  • Virker det her med at sætte holdet, optimalt? Billedet fryser og pludselig kan jeg ikke rykke navnene ind på banen. Det er ikke første gang. Virker det ikke til android?
     
    • Betalende bruger
        12. juni 2020   

    • @Cobbe47 Det virker fint på min Samsung af ældre dato (3 år gammel)

  • Chuck
  • Chuck   11. juni 2020   

  • @3point det fungerer ikke med IOS. Ihvertfald ikke på min iPhone

  • MicFys
  • MicFys
    Betalende bruger
      12. juni 2020   

  • Der findes en frase der hedder: Man spiller aldrig bedre end modstanderen tillader det. Og AGF vil netop forsøge, at smadre vores spil, både med pres, fysik og på dødbolde. Det er en opskrift der virker mod Brøndby. Især fordi det lige netop rammer ind i vores selvforståelse. Vi vil gerne styre kampene, underholde, presse modstanderne og score mål. Det er en del af vores genetik. Derfor bør vi på sigt, sikre at vi sikrer vores udtryk i spillet. At vi er taktisk godt forberedt og, at vi kan overraske. Hvis vi skal overraske modstanderne, så må vi sikre, at spillerne har evnerne, troen på sig selv og ikke mindst VILJEN til sejr. Derfor ville jeg spille med de unge, og dem med Vilje i kampen i en 4-3-3: , Højt pres,Fart og speed, hurtigt spil og lynhurtigt pres på 2 boldene - AGF skal mærke de er på Brøndby Stadion. Schwabe Bruus, Maxø, Rosted, Gammelby Slimane, Frendrup, Tibling Jobbe, Hedlund, Uhre
    1 enig · 1 god kommentar

---

  • Ivan
  • Ivan   12. juni 2020   

  • Er der et særligt trick , når man benytter baneopstilling og gerne vil glide spillerne ind på banen? Jeg kan ikke få det til at fungere. Jeg har en iPhone 6
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        12. juni 2020   

    • @Ivan - Du er ikke den eneste med det problem. Når man forsøger at trække en spiller op, kører skærmen med og man kan ikke placere ham hvor man ønsker. Jeg har givet op og gør det fra PC. Håber at 3point er opmærksomme på dette og arbejder på en løsning.
      1 enig
     
    • preben
    • preben   12. juni 2020   

    • @Ivan bruger du den nederste banehalvdel?
     
    • Ivan
    • Ivan   12. juni 2020   

    • @preben nej jeg prøver at bruge hele banen. Men den glider også væk når jeg bevæger spillerne.

  • Vi skal stille med de bedste og ikke bare sætte hele holdet op med masterClass. Det er AGF vi skal vinde for at kunne have bronze chancen. Jeg har Schwäbe - Hermansson, Maxsø, Rosted - Bruus, Slimane, Radosevic,Tibbling Gammelby - Mraz, Hedlund
     
    • @BIF til jeg dør jeg vælger Mraz fordi at jeg synes Jobbe og Hedlund vil minde for meget om hinanden og Mraz har en kontrakt at spille for, desuden tror jeg at han godt kunne få et godt slutspil men ja desværre på bekostning af Jobbe som jeg jo også gerne ser spille men det er svært i den opstilling vi spiller ellers skal vi over i en 4-3-3 men så er Hedlund tilbage på den ene kant og Jobbe på den anden men det var ikke så godt med Hedlund der sidst. Så skal man spille en skæv opstilling med Jobbe på venstre kant og Hedlund og Mraz inde i midten og skal højre back dække hele højre flanke
      1 enig

  • preben
  • preben   13. juni 2020   

  • Hvem spiller på siderne af rado ?

---




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder