Foto: Teis Markfoged ©
VIDEO
Jesper Lindstrøm er fortrøstningsfuld forud for lørdagens topbrag i 3F Superligaen, hvor Brøndby tager imod FC Midtjylland.
Lindstrøm før FCM-brag: Hvis vi kan slå Midtjylland, ser det godt ud
Brøndby IF spiller i denne weekend en sjælden (for de blå/gules vedkommende) lørdagskamp. På besøg på Brøndby Stadion kommer de forsvarende mestre fra FC Midtjylland, så der venter Niels Frederiksens mandskab en svær opgave.
Men Jesper Lindstrøm ser muligheder for at snuppe sejren:
Medie af: Discovery

Deltag i diskussionen
Kristianbs 22. october 2020