Foto: Teis Markfoged ©
VIDEO
Jesper Lindstrøm kan fortsætte med at spille så længe han ikke har alt for ondt, fortalte han efter kampen.
Lindstrøm om sit knæ: Så længe jeg ikke har alt for ondt, kan jeg fortsætte
Jesper Lindstrøm leverede en assist, da Brøndby IF søndag vandt med 2-0 over Randers FC. Men det er historien om Lindstrøms knæ, der har fyldt mest i de seneste dage.
Brøndby-profilen har en revne i menisken og skal derfor gennem en operation på et tidspunkt. Men lige nu spiller han videre. Efter kampen forklarede han om det:
Medie af: Discovery

Deltag i diskussionen
Philip
Top gode
Top enige
25. april 2021
Gizmo 26. april 2021
Det er bare torske dumt.
Han er måske ikke selv klar over det, men en med lidt større erfaring burde jo vejlede ham, bedre.
En ting er denne sæsonen og salg, alt det der. Men han er jo ude i at risikere hans karriere.
Håber ikke det er hans historie om 10 år
Philip
Top gode
Top enige
26. april 2021
Dansplast
Betalende bruger
26. april 2021