Mads Hermansen og Kevin Tshiembe
Foto: Teis Markfoged ©
NYHED

Mads Hermansen var Brøndbys bedste i derbyet

 
I har valgt Mads Hermansen som Brøndbys bedste i 4-2-nederlaget til FC København.

    • Mads Hermansen og Kevin Tshiembe
    • Nanna Møller Karlsen
      10. august 2021 - Klokken 22:52
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    10. august 2021 - Klokken 22:52

Brøndby IF tabte søndag med 4-2 til rivalerne fra FC København. I har valgt målmand Mads Hermansen som Brøndbys bedste spiller i kampen. Hermansen endte med et karaktersnit på 7.1.

Han snuppede dermed titlen foran Tobias Børkeeiet og Kevin Tshiembe, der begge endte på 6.7. 

Du kan se hele resultatet af afstemningen her:

Nanna Møller Karlsen © All rights reserved





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Betalende bruger
      11. august 2021   

  • Tror at når vi får et lidt mere indspillet forsvar foran Hermansen, får vi en god defensiv!
    Han har allerede vist han er reaktions stærk, og bedre ude i feltet end Schwäbe var!

    Fortjent MoM til Hermansen, vil nu også fremhæve Børkeeiet, som jeg selv har været efter, men han var god son bølgebryder og med bolde i det fremadrettede spil..
    6 enige

  • Mik
  • Mik   11. august 2021   

  • Fortjent og siger en del om forsvaret den dag.

    Når MOM er en målmand som får 4 mål i mod sig.

    Synes de to nye klarede det flot og Børkeeit, der havde sin bedste optræden i gul og blåt.

    Hans gule kort trækker ned hos mig, da det er unødvendigt at trække det, man sad resten af kampen og frygtede han ville få kort nummer 2. Han spiller med høj risiko i kampene og det er noget de skal have forbedret, for ellers kan det koste i kampene.

  • Hvordan går det med Bjur?
    1 god kommentar

---




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder