Foto: Teis Markfoged ©
NYHED
I har valgt Mads Hermansen som Brøndbys bedste i 4-2-nederlaget til FC København.
Mads Hermansen var Brøndbys bedste i derbyet
Brøndby IF tabte søndag med 4-2 til rivalerne fra FC København. I har valgt målmand Mads Hermansen som Brøndbys bedste spiller i kampen. Hermansen endte med et karaktersnit på 7.1.
Han snuppede dermed titlen foran Tobias Børkeeiet og Kevin Tshiembe, der begge endte på 6.7.
Du kan se hele resultatet af afstemningen her:

Nanna Møller Karlsen © All rights reserved

Deltag i diskussionen
Han har allerede vist han er reaktions stærk, og bedre ude i feltet end Schwäbe var!
Fortjent MoM til Hermansen, vil nu også fremhæve Børkeeiet, som jeg selv har været efter, men han var god son bølgebryder og med bolde i det fremadrettede spil..
Mik 11. august 2021
Når MOM er en målmand som får 4 mål i mod sig.
Synes de to nye klarede det flot og Børkeeit, der havde sin bedste optræden i gul og blåt.
Hans gule kort trækker ned hos mig, da det er unødvendigt at trække det, man sad resten af kampen og frygtede han ville få kort nummer 2. Han spiller med høj risiko i kampene og det er noget de skal have forbedret, for ellers kan det koste i kampene.
Daugaard 11. august 2021
---