Foto: Lasse Lagoni ©
VIDEO
Andreas Maxsø er godt tilfreds med Brøndbys indsats i 0-0-kampen mod FC Midtjylland.
Maxsø efter pointdeling mod FCM: Vi var ikke bange - vi gik ind i alt
Brøndby IF holdt FC Midtjylland fra fadet og kunne derfor tage et enkelt point med hjem til Vestegnen torsdag aften. Brøndby-anfører Andreas Maxsø er fint tilfreds med den blå/gule indsats:
Medie af: TV3 SPORT

Deltag i diskussionen
Maxis 19. juni 2020