Foto: Teis Markfoged ©
VIDEO
Andreas Maxsø roser Brøndby-holdet for at vinde de kampe, hvor man ikke nødvendigvis spiller sig helt ud. Det skal man kunne, for at ligge med i toppen, som Brøndby gør.
Maxsø roser BIF for at vinde de grimme kampe: Det kræves for at være med i toppen
Brøndby-anfører Andreas Maxsø var efter 2-0-sejren over Randers en tilfreds med. Spillet var ikke sprudlende, men hvis man vil ligge med i toppen, som Brøndby gør, så skal man også vinde de grimme kampe.
Hør hvad Andreas Maxsø havde at sige efter kampen:
Medie af: Discovery

Deltag i diskussionen
Kristianbs 26. april 2021