Foto: Simon Kammer ©
NYHED
Den danske assistenttræner skulle efter Tipsbladets vidende stoppe på Vestegnen denne sommer.
Medie: Henrik Hansen meldes færdig i Brøndby
Staben bliver mindre i Brøndby. Hvert fald for en stund. Henrik Hansen skulle i følge Tipsbladets oplysninger stoppe denne sommer som assistenttræner i klubben.
Den 46-årige skulle eftersigende selv have valgt at opsige sin stilling. Årsagen hertil er endnu uvist, om det er bopælen på Fyn og den lange pendlertur på daglig basis er uvist.
Dermed stopper Henrik Hansen efter to år som ansat i Brøndby. Undervejs i Brøndby har han nået at være assistent for både Jesper Sørensen, Frederik Birk og altså til sidst Steve Cooper.

Deltag i diskussionen
del Piero
Betalende bruger
23 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
23 dage siden
Bif hele livet 23 dage siden
Men kunne også være Troels har et job til ham i OB, tror ikke han stopper uden at have noget på hånden
Et bud er landsholdet som assistenttræner eller i OB
---
preben
Betalende bruger
23 dage siden
joker 23 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
23 dage siden
DoctorEnigma 23 dage siden
Bornholms_Granit 22 dage siden
At jeg så ikke helt forstår hvor at preben vil hen med det statement er en helt anden sag.
Kristianbs 23 dage siden
Hans 23 dage siden
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
23 dage siden
del Piero
Betalende bruger
23 dage siden
Nu venter vi spændt på at høre om afløserne, for hvis de ikke bliver meldt ud meget snart, så begynder det at se uheldigt ud.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
23 dage siden
del Piero
Betalende bruger
22 dage siden
F. eks. en usund governance kultur, hvor folk har indflydelse på ting de ikke burde have indflydelse på.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22 dage siden
olemartin.dk 23 dage siden
mimor1 23 dage siden
Ikke meget han har budt ind med
Kenneth
Betalende bruger
22 dage siden
Det ved vi vel realt ikke, med mindre du har siddet med omkring træner bordet.
Bornholms_Granit 22 dage siden
Som jeg har set det, så har HH været den som Cooper har talt mest med under kampene, især angående ind/udskiftninger virker det til.
mimor1 19 dage siden
Men kan høre at nogen herinde mener han har været en gigantisk succes og en gave til Brøndby
Vi ser forskelligt på tingene
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22 dage siden
---