Foto: Simon Kammer ©
NYHED

Medie: Henrik Hansen meldes færdig i Brøndby

 
Den danske assistenttræner skulle efter Tipsbladets vidende stoppe på Vestegnen denne sommer.

    • Kasper Pedersbæk
      22. maj 2026 - Klokken 08:22
  • Kasper Pedersbæk
  • Kasper Pedersbæk
    22. maj 2026 - Klokken 08:22

Staben bliver mindre i Brøndby. Hvert fald for en stund. Henrik Hansen skulle i følge Tipsbladets oplysninger stoppe denne sommer som assistenttræner i klubben.

Den 46-årige skulle eftersigende selv have valgt at opsige sin stilling. Årsagen hertil er endnu uvist, om det er bopælen på Fyn og den lange pendlertur på daglig basis er uvist.

Dermed stopper Henrik Hansen efter to år som ansat i Brøndby. Undervejs i Brøndby har han nået at være assistent for både Jesper Sørensen, Frederik Birk og altså til sidst Steve Cooper.





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • del Piero
  • del Piero
    Betalende bruger
      23 dage siden   

  • …og tilslutter sig direktøren og sportsdirektøren i klubben af dem, som tilsyneladende selv siger op.

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      23 dage siden   

  • Tak til H. Hansen for din indsat i klubben.
    1 god kommentar

  • Ja Morten Wieghorst stopper på landsholdet til sommer som assistent træner, kunne det være der Henrik Hansen har fået et job, det kunne jo ligne DBU at ansatte Brøndby folk

    Men kunne også være Troels har et job til ham i OB, tror ikke han stopper uden at have noget på hånden

    Et bud er landsholdet som assistenttræner eller i OB
    4 enige

---

  • preben
  • preben
    Betalende bruger
      23 dage siden   

  • Tænk! 3 trænere på 2 år.. og det sejler stadig, ragnarok i A/S forretningen, det her er sgu ikke brøndby
     
    • joker
    • joker   23 dage siden   

    • @preben Man kunne jo sige det lige præcis er Brøndby...
      4 enige
     
    • Rasmus Stephansen
    • Rasmus Stephansen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
        23 dage siden   

    • @preben Hvordan kommer du frem til 3 trænere på 2 år. Det regnestykke kan ikke laves så længe Cooper sidder i trænerstolen. Hvad hvis Cooper bliver i hele sin kontraktperiode og eventuelt forlænger........Det er et fiktivt regnestykke der ikke kan bruges til noget.......
      3 enige

    Se 2 flere kommentarer

  • Det er jo svært at blive chokeret over denne nyhed. Det er 100% Cooper show i Brøndby og Henrik har jo været en outsider fra start til slut. Interessant om de genplacerer ham og i givet med med hvem - endnu en Cooper mand eller noget lokalt.
    1 god kommentar

  • Hans
  • Hans   23 dage siden   

  • Henrik kan tage Grev ingolf under armen på sin vej videre ….tak for indsatsen Henrik.

---

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      23 dage siden   

  • Det forlyder at H. Hansen selv har sagt op. Det er jo helt normalt at man i sit arbejdsliv skifter job, enten fordi man selv søger nye udfordringer eller af andre private årsager, det hænder også at nogen prikker en på skulderen og kommer med en jobtilbud man ikke kan sige nej til pga. udfordringen eller andre forhold, evt. løn, afstand/transporttid osv. Det er i min verden en helt udramatisk situation.
    7 enige · 1 god kommentar
     
    • del Piero
    • del Piero
      Betalende bruger
        23 dage siden   

    • @Rasmus Stephansen lidt ligesom Ole Palmå og Benjamin Schmedes, som også blev fristet af andre tilbud. Helt udramatisk…

      Nu venter vi spændt på at høre om afløserne, for hvis de ikke bliver meldt ud meget snart, så begynder det at se uheldigt ud.

    Se 3 flere kommentarer

  • Tænker ikke det gør den store forskel for truppen, da det er relativ kort tid i klubben han haft og udefra set har det fra start været en mærkeligt valg som assistent, da han virker for stille i det. Der mangler en indpisker, som virkelig kan sætte holdet op og få dem til at give alt på banen. Men han skal alligevel have tak for indsatsen og held og lykke fremover.

  • mimor1
  • mimor1   23 dage siden   

  • Tænker ikke det er et tab
    Ikke meget han har budt ind med
    1 enig
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        22 dage siden   

    • @mimor1
      Det ved vi vel realt ikke, med mindre du har siddet med omkring træner bordet.
      1 enig

    Se 2 flere kommentarer
     
    • Rasmus Stephansen
    • Rasmus Stephansen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
        22 dage siden   

    • @mimor1 jeg kunne godt tænke mig at få indblik i din viden om HH indsats i maskinrummet.....indvilg os i din viden....
      1 enig

---




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder