-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Brøndby IF har onsdag præsenteret et nyt digitalt univers og en ny app, som skal erstatte Brøndby Indefra. Den nye app indeholder langt flere funktioner og kommer også til at erstatte Brøndby Matchday App'en.
Fremover vil du i Brøndby IF-app'en kunne følge med i kampprogram, resultater og lignende, men også se Brøndby TV og have adgang til dit sæsonkort. Der vil ligeledes være let adgang til køb af billetter og Brøndby Shoppen.
Samtidig lancerer klubben også Brøndby TV og Brøndby TV+, som vil kunne castes på både AppleTV og Chromecast ligesom det vil kunne ses på computeren også. Der er et gratis abonnement og et abonnement til 49 kroner om måneden, som vi kender det fra Brøndby Indefra.
Du kan læse meget mere og oprette dig på Mit Brøndby HER.
Deltag i diskussionen
Philip
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
Top enige
12. januar 2022
Sarikaya
Betalende bruger
12. januar 2022
Jeg har ikke hentet appen endnu, men ved visse aps, skal man, i hvert fald på iPhones, ind i indstillinger -> Local Network Access, og tillade appen adgang.
Jeg havde samme problem med Disney+ der ikke fik den access automatisk :-)
Philip
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
Top enige
13. januar 2022
Sarikaya
Betalende bruger
13. januar 2022
Når du går ind på indstillinger og scroller ned, kommer alle apps du har installeret - her trykker du bare på appen og så ligger den øverst lokale netværk :-)
Philip
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
Top enige
13. januar 2022
Billboard 17. januar 2022
Philip
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
Top enige
18. januar 2022
Christian Brøndbyman
Betalende bruger
Top gode
Top enige
22. januar 2022
Jeg har prøvet med Chromecast her til formiddag, det virker ikke. Jeg får ikke et chromecastsymbol frem i Brøndby-appen, som jeg gør med andre apps. Man kan selvfølgelig bare spejle sin enhed til tv'et, men det plejer at hakke lidt mere, når man gør det.
Håber de får det løst og vi ikke skal igennem et nyt skandaløst forløb.
Philip
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
Top enige
22. januar 2022
Christian Brøndbyman
Betalende bruger
Top gode
Top enige
22. januar 2022
Har allerede skrevet til dem en gang for lang tid siden, men fik ikke engang svar. Jeg tror ikke jeg gider igen, men man burde selvfølgelig tage sig sammen og få det gjort.
Christian Brøndbyman
Betalende bruger
Top gode
Top enige
31. januar 2022
Nå, jeg endte faktisk med at skrive til klubben angående den nye app. Det viser sig at man ikke kan caste direkte fra appen, men man skal åbenbart gøre det via browser i stedet.
Lidt ulogisk, men ok, jeg fik da et hurtigt og høfligt svar.
mp80 12. januar 2022
Kenneth
Betalende bruger
12. januar 2022
svak 12. januar 2022
Zutcorp
Betalende bruger
12. januar 2022
Saesonkort
Betalende bruger
Top kommentator
Top enige
12. januar 2022
Broder Salsa
Betalende bruger
12. januar 2022
Philip
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
Top enige
12. januar 2022
Christian Brøndbyman
Betalende bruger
Top gode
Top enige
12. januar 2022
Umiddelbart ser det nye her fint ud, og streamingstjenesten benyttes angiveligt af mange store klubber.
Prisen synes jeg egentlig er i et nogenlunde acceptabelt niveau, men kun hvis produktet virker. Hver gang.
Jeg kan heller ikke caste inde fra appen endnu, men det er muligvis min egen skyld.
Sarikaya
Betalende bruger
12. januar 2022
Jeg har også lige skrevet ovenfor til Philip, men jeg går udfra at casting problemet kan løses ved at tilgå indstillinger og Local Network Access og tillade at appen kobler på andre enheder på netværket :-)
Christian Brøndbyman
Betalende bruger
Top gode
Top enige
12. januar 2022
Jeg har android, men har ikke haft så meget tid til at kigge på det endnu.
Med Indefra kunne jeg faktisk (dog langtfra altid) tilgå videoer på mit tv via tv'ets browser. Det kan jeg indtil videre ikke nu, hvis jeg bruger tv.brondby.com. Men ellers må det blive via casting.
Sarikaya
Betalende bruger
12. januar 2022
Ah, ja der har jeg ikke lige nogle gode råd til at løse problemet.
Jeg droppede Indefra ganske hurtigt, da jeg syntes kvaliteten var alt for dårlig i forhold til prisen, så den har jeg faktisk ikke så mange erfaringer med.
Mærsk
Betalende bruger
13. januar 2022
Sorteslyngel
Betalende bruger
20. januar 2022
Jeg har oprettet en support sag.
Jeg bliver noget muggen, hvis det ikke er løst inden lørdag. SAGEN ER LØST, efter kontakt til supporten.