Søren Hanghøj
Foto: Brøndby IF ©
NYHED

Officielt: Søren Hanghøj er ny kommunikationsdirektør i Brøndby IF

 
Brøndby IF har fundet sin nye kommunikationsdirektør og valget er faldet på Søren Hanghøj.

    • Søren Hanghøj
    • Nanna Møller Karlsen
      2. juli 2025 - Klokken 12:36
  • Nanna Møller Karlsen
  • Nanna Møller Karlsen
    2. juli 2025 - Klokken 12:36

Efter måneders søgen har Brøndby IF nu fundet sin nye kommunikationsdirektør. Valget er faldet på 41-årige Søren Hanghøj, der har en bred erfaring med Superligaen fra tidligere i sin karriere, og senest har været seniorrådgiver for virksomheder, organisationer og ledere i PR- og kommunikationsbureauet Help Agency.

Hanghøj har tilbragt en stor del af sin karriere på B.T., hvor han startede som journalist og siden også bestred stillingerne som redaktionschef og sportschef. Nu venter altså jobbet som kommunikationsdirektør i Brøndby IF.

- Brøndby er fællesskab, familie og store følelser. Det er en klub og en institution, der betyder enormt meget for rigtig mange mennesker, og det er derfor med lige dele glæde og respekt, jeg påtager mig den meget meningsfulde opgave, det er, at stå i spidsen for klubbens kommunikation, siger Hanghøj til klubbens hjemmeside.

- Vi har en kvart million passionerede fans og mange nysgerrige interessenter, som hver dag har et øje på, hvad der foregår på Vestegnen. Mit mål er, at vi som klub kommer endnu tættere på fansene og samtidig gør Brøndby IF både interessant, relevant og appellerende for endnu flere. Det kræver blandt meget andet tydelighed og tilgængelighed, og det er blandt andet de dyder, der skal kendetegne, hvordan vi kommunikerer.

Søren Hanghøj tiltræder i stillingen den 4. august.





Deltag i diskussionen


Du skal være logget ind, for at kunne kommentere.


  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
    Top enige
      10 dage siden   

  • Glædeligt og en tiltrængt opgradering! Der ligger en enorm opgave i bare at få driften af kommunikationen til at køre nogenlunde gnidningsfrit og med et anstændigt output ift. ansatte i afdelingen.
    4 enige · 3 god kommentar
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        10 dage siden   

    • @Saesonkort
      hvad er det du forventer skal blive væsentlig bedre ?
      Er det opdatering af hjemmeside, eller rettelse af slå fejl i artikler ?

      Selvfølgelig er der ting man kan blive irriteret over, men er det ikke små ting i det store billed ?

      Ved godt det er in at være imod kommunikationen fra Brøndby.com, men jeg er mere i tvivl om hvad det er folk forventer der skal blive meget bedre.
      3 enige · 1 god kommentar

    Se 12 flere kommentarer

  • Der er i hvert fald et kæmpe potentiale i forhold til at forbedre måden man kommunikere på og hvordan man skaber en bedre dialog på tværs. Tillykke til Søren, han virker som et frisk pust, som virker til at have den rette profil til jobbet.
    1 enig · 2 god kommentar
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top enige
        10 dage siden   

    • @olemartin.dk, han kan passende starte med, at unblocke alle de fans som berettiget kritiserede hans forgænger på X.

  • Joblar
  • Joblar   10 dage siden   

  • Kommunikativt har Brøndby været en farce af dimensioner, man må håbe der nu kommer styr på det, for vi har været og er stadig på et ekstremt lavt niveau.

---

  • Joblar
  • Joblar   10 dage siden   

  • Kommunikativt har Brøndby været en farce af dimensioner, man må håbe der nu kommer styr på det, for vi har været og er stadig på et ekstremt lavt niveau, det er sgu godt at vi har 3point.
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        10 dage siden   

    • @Joblar
      Hvad mener du 3 point gør bedre ?
      80% er vel bare copy/paste ?
      (Undskyld hvis det ikke er så højt)

      Deres podcast står selvfølgelig klart som mig, men umiddelbart er det heller ikke noget jeg forventer klubben skal lave

      Så er der selvfølgelig deres dækning af masterclass. Men især kontrakter har Brøndby.com jo bevist valgt ikke at skrive om.
      2 enige · 1 god kommentar

    Se 5 flere kommentarer

  • Tydelighed og tilgængeligheder er blandt andet de dyder, der skal kendetegne, hvordan vi kommunikerer, slutter vores nye Kommunikationsdirektør. De ser vi frem til og byder Søren Hanghøj hjertelig velkommen i fællesskabet....
    1 enig

  • Held og lykke i denne ny-etablerede stilling.....
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • Joblar
    • Joblar   10 dage siden   

    • @Kristianbs ha ha ha ha den var god :-)

---

  • Angående klubbens tilstedeværelse på SOME og det efterslæb det oplyses vi har ( er ikke selv tilstede på en af TECH giganterne) Tror vi henover de kommende år ser en vandring væk fra de dominerende TECH giganternes platforme og derfor ser jeg det som et klogt træk at klubben har indgået et nyt partnerskab med Pluto TV, der dog også er en Amerikansk multimedie koncern. Men uanset hvad så synes der at være et uforløst / opdyrket forretningspotentiale som kan bygge på vores top og bundlinje. Jeg håber vores nye Kommunikationsdirektør er manden der kan forløse dette potentiale og generelt løfte hele forretningsområdet, Velkommen til Søren Hanghøj og god arbejdslyst.

  • Velkommen til Søren, jeg håber du må få mange gode år i Brøndby og sætte dit aftryk.

    Klubben har brug for foryngelse og nye øjne til at vi bliver bedre til at komme ud end vi gør i dag.

    Jeg er sikker på at du får den succes det kræves og ved du sætter barrieren højt fra tidligere, så klubben har gjort et scoop.
     
    • @Bif fan for evigt Mon det nye partnerskab med Pluto TV og ansættelsen af Søren Hanghøj er et tilfældigt sammentraf eller man allerede har haft været noget i simrer gryden..??

    Se 4 flere kommentarer

  • Jeg håber så sandelig vores nye kommunikationsdirektør får styr på den kommunikation der er udadtil. Især miseren fra JBA om Kvistgaardens pris!

---




Relaterede nyheder



Mest læste nyheder



Mest kommenterede nyheder