Foto: Teis Markfoged ©
PODCAST
BrøndbyLyd varmer op til at Brøndby vender tilbage på tirsdag med en kamp mod SønderjyskE. Panelet diskuterer, hvor Brøndby står inden første Superliga-kamp siden starten af marts.
Optakt til Brøndby - SønderjyskE: BrøndbyLyd gør status
Superligaen vender tilbage på tirsdag for Brøndbys vedkommende – derfor er BrøndbyLyds ugentlige paneldebatter også tilbage.
Panelet diskuterer i denne uge, hvor Brøndby IF står efter corona-krisen. Hvem presser sig på til startopstillingen? Hvem har tabt momentum?
Ugens panel består af Jonas Elholm, Nicholas Albek og Simon Ankjærgaard. Nanna Møller Karlsen er vært.
Find podcasten her eller hvor du normalt lytter til podcasts.

Deltag i diskussionen