Foto: Teis Markfoged ©
Podcast: Bedste præstation i 2022, men hverken mål eller point
Med en midtugekamp kommer der naturligvis også en ekstra omgang BrøndbyLyd. Desværre igen på et bagtæppe, der hedder nederlag. Brøndby IF leverede ellers sin bedste spillemæssige præstation i 2022, men alligevel endte det uden mål og point for fjerde kamp i træk.
Panelet analyserer kampen mod AaB, ser nærmere på de gode - og mindre gode - præstationer, samt snuser lidt til mandagens derby i Parken. Skal vi bibeholde firebackkæden eller gå tilbage til tre/femmandsbagkæden, når Henrik Heggheim kommer tilbage?
Denne udsendelses panel består af Klaus Byr, Søren Struve og Mads Lohse. Nanna Møller Karlsen er vært og har mixet.
Hovedpartner: Arbejdernes Landsbank
Partner: Glostrup Shoppingcenter
Partner: StoreDrenge.dk
Du kan lytte til afsnittet af BrøndbyLyd her eller finde det, hvor du plejer at høre podcast:

Deltag i diskussionen
BIF_Sherra 15. april 2022
Fuld fart frem 16. april 2022
Ville bliv vild ! 16. april 2022
Kæmpe Brøndby ånd for det. Man bliver altid 20% mere optimistisk efter Brøndbylyd :-)
---