Foto: Teis Markfoged ©
VIDEO
Mikael Uhre var slemt skuffet efter Brøndbys 4-2-nederlag til Randers FC. Han misbrugte selv et straffespark i kampen.
Skuffet Uhre: Jeg har det mildest talt ad helvede til
Det var ikke Mikael Uhre og Brøndbys dag denne søndag. Der var chancer nok til point og måske endda en sejr, men sådan skulle det ikke gå. Randers FC vandt med 4-2 og det efterlod en skuffet Uhre efter kampen:
Medie af: Discovery

Deltag i diskussionen
Philip
Top gode
Top enige
2. maj 2021
Klipklapperen
Betalende bruger
2. maj 2021
Uka
Betalende bruger
2. maj 2021
---
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
2. maj 2021
ChewiebroCColuwie 2. maj 2021