Foto: Freja Borne ©
U/16-landshold: Otte fra Brøndby Masterclass til samling
Mandag i næste uge indleder det nye U/16-landshold sæsonen med en træningssamling over tre dage i østjyske Vildbjerg. Det danske landstrænerteam, Jesper Mikkelsen og Peter Bonde, har udtaget en trup på 28 spillere til samlingen.
Med imponerende otte spillere er Brøndby IF den med afstand bedst repræsenterede klub i truppen, hvor de næste er AGF og OB med tre spillere hver. Til sammenligning har talentsatsende FCM og FCN henholdsvis to og en spiller med, mens FCK glimrer med totalt fravær.
De otte spillere fra Brøndby IF og Brøndby Masterclass:
Elias Hansen (målmand)
Mathias Schou (forsvar)
Mohammad Aliko (forsvar)
Raphael Pedersen (forsvar)
Malthe Mortensen (midtbane)
Willads Tuxen (midtbane)
Ekene Chukwuani (angreb)
Elias Broberg
Se hele truppen her

Deltag i diskussionen
Uche 13. august 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
13. august 2024
For under 12 mdr. siden begravede han hele MC i Tipsbladet - ifølge den så vidnede Henrik Madsen og hans påstået indgående insider viden hældte han hele MC & bestyrelsen ned af brættet - det er på høje tid manden bliver udfordret og bedt ham forklarer hvordan han kunne tage så meget fejl - eller var det hele bare et medie stunt for at gøre sig selv interessant i en jobløs periode....!