Foto: Teis Markfoged ©
VIDEO
Brøndbys U/17-hold tabte tirsdag aften pokalfinalen med 3-1 til Nykøbing FC. De blå/gule var fysisk overmatchet og holdt sig ikke i høj nok grad til gameplanen, lyder det fra cheftræner Sune Jensen.
U/17-cheftræner: Vi var fysisk overmatchet
Tirsdag aften lagde Tingbjerg Ground græs til U/17-pokalfinalen mellem Nykøbing FC og Brøndby IF. Nykøbing vandt kampen med 3-1 og kunne derfor juble efter slutfløjt.
I Brøndby-lejren var der stor skuffelse at spore. Cheftræner Sune Jensen fortalte efter kampen, at man ikke havde fulgt gameplanen og at man samtidig havde været fysisk overmatchet. Du kan høre reaktionen fra Brøndby-træneren her:
Medie af: 3point.dk

Deltag i diskussionen
BIF_Sherra 16. september 2020
MortenD 16. september 2020
BIF_Sherra 16. september 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
16. september 2020