Foto: Ian Nielsen / Ian Foto Sport ©
VIDEO
Mikael Uhre var skuffet efter at Brøndby måtte nøjes med 0-0 mod FCK.
Uhre: Vi har jo kuglen hele tiden, så jeg føler godt, at vi kan være skuffede
Brøndby spillede en fornuftig kamp mod FCK, som de burde have vundet. Blandt andet blev et par store chancer brændt, og så blev Anis Slimane fejlagtigt dømt offside i overtiden. Efter kampen var Mikael Uhre skuffet
Specielt i første halvleg synes jeg, at vi spillede rigtig fint. Vi kommer lidt skidt ud de første ti minutter. Efter det der har vi jo kuglen hele tiden. Så jeg føler godt vi kan være skuffede, sagde han til 3+
Se Uhre-interviewet her:

Deltag i diskussionen