-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hej alle
Jeg har fået 2 børnebilletter i overskud til kampen i dag som jeg giver til rette vedkommende, så de ikke går til spilde.
De er til nordsiden nedre afsnit ca. bag målet.
Sæt din mailadresse op, så sender jeg billetterne.
God kamp
Jens
Deltag i diskussionen
Den røde tråd 21. april 2024
Du kan frigive pladserne, så de ikke går til spilde.