-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Nå, vi skal videre.
Jeg har måske nok, taget den lidt overdrevne ja-hat på.
But here goes.
1. Vi vinder med en måldifference, på over to mål.
2. Jacob Ambæk laver hattrick.
3. Vi har 60-40 i boldbesiddelse.
4. En af vores Masterclass-spillere, får sin debut, i overtiden.
5. Mike Tullberg bliver bortvist.
Hvis de forudsigelser går igennem, så er det da lige før, at man skulle overveje, at rende nøgen igennem byen.
Deltag i diskussionen
LJS
Betalende bruger
Top debattør
9. april 2026
Studenterbrød 9. april 2026
Jeg vil se spillere der vil kæmpe for den gule trøje, så må resultatet blive hvad det nu kan.
Realistisk set skal vi være meget glad for selv en uafgjort, for FCM kommer for at vinde denne kamp.
Sejborg 9. april 2026
2. FCM får straffe i slutningen af 1. halvleg og scorer.
3. Vi bytter ud i pausen og indskifterne leverer en markant dårligere indsats end dem der startede.
4. FCM vinder 0-4
5. Der bliver råbt GFH og Cooper raus efter slutfløjt.
Detvender 9. april 2026
2. Der kommer straffe i kampen.
3. Vi scorer 2 mål.
4. Det bliver spillet et total af 11 minutters overtid.
5. Efter kampen er der mere optimisme end pessimisme.
Sunderland
Top debattør
9. april 2026
2: Vi overvejer ikke at stille op, så taber vi kun med 0-3.
3: Flere er ude at fiske en på Brøndby Stadion.
4: Flere vil bede i kirken for en Brøndby sejr en normalt.
5: Jesus lavede Vand Til Vin og David Vandt over Golliat. Ja, jeg ber s.. en bøn Søndag. Vi vinder :-)
---
Budnitz 9. april 2026
2. Rasmus Lauritsen bliver sat på banen i slutminutterne og scorer på låget.
3. Emmanuel Dennis kommer i klammeri med en eller flere holdkammerater.
4. Efter kampen tales der meget om (endnu) en besynderlig dommerkendelse.
5. Mike Tullberg nægter efter kampen at hilse på Steve Cooper.
del Piero
Betalende bruger
9. april 2026
2) Sow lykkes med en dribling
3) Tahirovic tvinges til at sige undskyld til hele stadion umiddelbart inden kampen
4) Ambæk scorer fem mål og bliver dagen efter solgt til PSG for en milliard
5) En svensk kapitalfond køber Brøndby af GFH, af ren kærlighed til de blågule farver
….eller noget ;-)
LJS
Betalende bruger
Top debattør
9. april 2026
Ha ha ha ;-))
1. Der kommer under 20.000 tilskuere til kampen.
2. Vi holder nullet i den første 15 min.
3. Der kommer en kontroversiel VAR kendelse (eller manglende)
4. Vi er bagud ved pausen.
5. Vi har samme antal point, som Odense og Lyngbyvejen efter denne runde.
På trods af den noget negative forudsigelse, tager jeg dog stadig på stadion senere og støtter holdet ( i medgang og modgang ).
Forza Brøndby.
Håber snart på bedre tider.
Go kamp til alle.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12. april 2026
Håber er selvfølgelig en sejr.
Men realiteterne fortæller os desværre noget andet.
Men på den anden side, så er det jo netop sådan en kamp, der kan blive et vendepunkt.
God kamp.
Jeg håber inderligt at vi vinder i dag.
Men som du selv skriver, er der ikke meget der tyder på andet end en mavepuster i dag.
Men lige netop i dag, kunne godt give en sejr, men det er slet ikke det samme som at spillet så bliver meget anderledes end de seneste mange kampe.
Det skal lige siges at mine forudsigelser på ingen måde indikerer hvad jeg håber på kommer til at ske.
Det ville bare blive 5 jubeloptimistiske svar i lighed med andre brugeres evige jubeloptimisme herinde.
Jeg prøver oftest på at være realistisk.
Men vi er jo alle forskellige, og hurra for det.
Alt andet ville være for kedeligt.
Go kamp.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12. april 2026
På et og andet tidspunkt, må det jo vende.
Og hvorfor ikke idag ;-))
Lad os håbe på det bedste.