-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hvem tror folk kunne ryge/sælges/udlejes de sidste 12 dage ca?
Mine bud er:
Klaiber-hvis rette bud kommer og man henter en cb(godfrey som HB så) eller en ny HB
Younis-på vej til Melbourne
Uchino-måske Hvidovre hos retov
Jordi-tror stadig på exit
Stijn-på vej ud
Lauritsen-måske FCN?
Hvad tænker i andre?
Jeg tror Dennis,Adamsen og en CB(måske wojcik) /HB kommer også
Deltag i diskussionen
FremadVestegnen 21. januar 2026
Tror godfrey er tiltænkt backen.
Og kan agere backup på stopper.
Hvis der skal hentes en stopper er det fordi både Jordi og Lauritsen sælges.
Tror der kommer en kant og en 9’er (som også kan spille 10’er)
Så har det også været et (forhåbentligt) stærkt vindue, hvis man henter formår at skippe et par spillere videre.
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
21. januar 2026
Kepgar 21. januar 2026
Tro ikke Jordi bliver solgt lige foreløbig. Og da Stijn ikke er taget med ham på træningslejer virker det som om at han måske har fundet en klub.
Uchino til leje i en dansk klub, med fast spilletid ville være godt.
Men er enig med alle dem du har på listen
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
21. januar 2026
Kepgar 21. januar 2026
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21. januar 2026
Men måske en udlejning, som så vil være en udlejning, til afvikling.
Kotaro Uchino og Philip Søndergaard kunne også blive udlejet, det ville så være til udvikling.
Håber personligt stadigvæk på at Tonni Adamsen kommer i dette vindue, men det bliver måske først, i det næste.
Og så bliver det spændende omkring Emmanuel Dennis.
---
SuperDardie 22. januar 2026
Bare sælg de 3 for hver en pris for at være ærlig...
Studenterbrød 23. januar 2026
Hverken Jordi eller Lauritsen står til at få mange spilminutter.
Mugge999 23. januar 2026