-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Sæsonen er slut for Brøndbys kvinder i Gjensidige Kvindeligaen. Det blev til en skuffende fjerdeplads – udenfor medaljerne og udenfor Europa.
BrøndbyLyd Women har talt med Kim André Pedersen, Head of Womens Football i Brøndby, om sæsonen, der gik, og sæsonen, der kommer – og om det, der ligger midt imellem; transfervindue, preseason og generel forberedelse. Kim André Pedersen mener ikke at sæsonen 2024/2025 er bestået på det sportslige plan, men der er andre parametre at måle succes på og der er meget godt i gang og meget godt på vej.
Lyt med her eller find podcasten, hvor du foretrækker at lytte med:
Deltag i diskussionen