-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Vi har haft vores op- og nedture, men i de senere år har der været en tendens til at hente gamle spillere tilbage som trænere. Mens dette kan være nostalgisk og følelsesmæssigt givende, er der stærke argumenter for at fokusere på internationale trænertalenter i stedet.
Friske idéer og moderne tilgang: Internationale trænertalenter bringer ofte nye perspektiver og moderne fodboldfilosofier med sig (Zorniger, Menno, Jaissle) De har måske arbejdet med forskellige klubber og har erfaring med forskellige spillestile. Dette har været en forfriskende tilgang.
Udvikling af unge talenter: Brøndby har altid været kendt for at udvikle unge talenter. Ved at ansætte internationale trænertalenter kan klubben skabe en stærkere bro mellem ungdomsakademiet og førsteholdet. Disse trænere kan dele deres viden og erfaring med de unge spillere og hjælpe dem med at nå deres fulde potentiale.
Globalt netværk: Internationale trænertalenter har ofte et bredt netværk inden for fodboldverdenen. Dette kan være en fordel, når det kommer til at hente nye spillere eller samarbejde med andre klubber. Et globalt perspektiv kan åbne døre for Brøndby og give klubben mulighed for at konkurrere på internationalt niveau.
Deltag i diskussionen
thorrium 1. juni 2024
Spændende internationalt navn, som jeg tror kan gøre at vi kan spille bold i mere end 45 mim.
olemartin.dk 1. juni 2024
JS er en dygtig træner, men ser ham stadig mere som en perfekt assistent træner end en cheftræner. Der mangler energi gejst og for ofte spilles der med håndbremsen trukket, selvom han siger taktikken er den modsatte.
Bæredygtig Brøndby 1. juni 2024
UdlandsDanskeren 2. juni 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1. juni 2024
Synes ikke Jesper er der endnu, desværre.
Sarikaya 3. juni 2024
Jeg er faktisk kæmpe fortaler for måden hvorpå Brøndby i flere år har været langsommere med at få talenter ind på 1. holdet end enkelte af vores konkurrenter Dog giver jeg dig ret i at der nogle gange har været lidt for mange spillere foran talenterne if.t. at være på bænken. Men husk lige hvordan vores seneste store salg, var på reserveholdet og på bænken i lang tid førend de faktisk spillede fast. Frende kom på førsteholdet i 17 som ganske ung. han fik 6 kampe i superligaen/pokalen de første 2 sæsoner. Først i 19/20 sæsonen fik han fast spille tid med 26 kampe i superligaen. Vi bliver simpelthen nødt til at sænke forventningerne if.t. spilletid til især 1. års 1. holdsspillere. Det gavner hverken os, eller dem, sportsligt eller mentalt. (Eller karrieremæssigt, som vi senest har set med Schwartau's agent der forsøgte at gå ud offentligt omkring Schwartau's fremtid - han burde have lært noget af hele misæren om Frederik Nørrestrand).
Jovist, talenterne ender med at være lidt ældre når de sælges, og det sænker prisen en smule (på den korte bane er min teori), men jeg vil også godt vædde med at vi langsomt er ved at have opbygget et ry for, at de talenter man så faktisk køber fra os har den mentale styrke til at spille i udlandet.
Frendrup, Jobbe (knap så meget i Napoli men det vil jeg våge og påstå ikke er hans egen skyld), m.fl. har alle spillet ekstremt godt i deres første udlandsdestination - vores konkurrenter i den danske andedam har knap den samme statistik.
FCK skal ofte købe/leje deres spillere hjem igen, FCN's salg af danske talenter er ikke noget at råbe hurra for - dem der rent faktisk godt kan slå igennem, er dem der allerede har taget første udlandsryk if.b. med at tage fra et RTD akademi til FCN og dermed fået den modenhed.
FCM har vel ret beset kun Isaksen som en spiller der har klaret udlandskiftet rigtig godt fra dag 1 af - og også han var ældre end de fleste andre talenter man håber på at skyde af.
Ingen af vores talenter har brændt banen af, og det skal også være okay. Vi skal ikke forvente det af dem. Vi skal heller ikke forvente at lige netop de, ville have været forskellen på guld og sølv. Og vi skal slet ikke overbevise dem om det. Giv dem nu tid, plads og mulighed for at blive styrket mentalt.
RommeTilPhiriOgSå 3. juni 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. juni 2024
For mig handler det her ikke kun om profit
Det handler om profiler der skabes med udvikling, det har vi set på stort set alle hold inkl vores under fx NF (Jobbe og Frendrup, tildels Kvistgaarden som kommet bedre igang, Hermansen det samme
Jesper har trukket mange veksler på samme spillere i denne sæson, og det sat sine spor med skader og træthed.
Jeg er ikke enig med dig i at der fik chancen har fået reelt chancen.
Det kræver mere spilletid og tillid.
Mener ikke at Noah fx ikke har grebet chancen synes han leveret varen og man fravalgte ham alt for hurtig efter måske en kamp hvor han ikke var så fremtræden
Rado og Greve har ej spillet fantastisk i slutspillet de har gjort det godkendt, men heller ikke mere end det. Kunne Noah have gjort det dårligere nej tror jeg ikke.
Han havde fået erfaring og minutter og Oscar S mener jeg har slet ikke fået nok spilletid til vurdere om den er grebet, alt for lidt og samme med Clement.
Så hvordan skal man gribe chancen med så lidt spilletid.
Hamderduved 4. juni 2024
Jeg er med at talenterne kunne have fået mere spilletid.
Men jeg vil også påpege, at for især Schwartau, og tildels Clement, har det været Vallys og Suzuki de har skulle konkurrere om pladserne med. Vores største offensive profiler for henholdsvis efterår, og forår.
Havde vi spillet til en 3-4 plads, havde jeg også hellere set at de blev prioriteret, end at vi gik efter et resultat, men vi har altså været med i mesterskabskampen til de sidste minutter, bogstaveligt talt, og jeg tror ikke at de to havde gjort nogen væsentlig forskel.
Nartey havde jeg gerne set få flere minutter, fordi vi mangler alternativer på midten, udover Rado og Wass. Greve har været for ustabil ifht. skader.
Efter min mening, har de gange især Schwartau har fået spilletid i foråret, er der ikke leveret noget der har indikeret at han var berettiget til flere minutter en dem han har fået. Jo på U19 holdet. Clement har fået spilletid på VWB, som jeg forstår det ikke er han foretrukne position, men han har stadig fået spilletid, og vel egentlig mere end OS.
Der er intet jeg hellere vil end at de unge gutter brænder banen af, og bliver vores næste store kanoner. Men de skal også levere gennemsnitsligt, eller derover for at det giver mening.
CV har flere gange igennem foråret sagt at vi rakte ud efter mesterskabet, så jeg vil våge den påstand, at det er ham der har udstukket retningen, og JS der har forsøgt at komme i mål så godt som muligt, og leve op til målsætningen sat af hans chef. Hvad er sandsynligheden for at vi var kommet så tæt på, hvis vores talenter havde skulle have alle minutterne? Jeg synes derfor den falder mere tilbage på CV end JS.
Sarikaya 4. juni 2024
Det ville klæde dig at forholde dig til hvad jeg skriver, og ikke basere hele dit svar på noget jeg ikke har sagt.
Min kommentar handler ikke om profit, men udvikling. Dog tror jeg som nævn at profitten vil stige, jo mere kendte vi bliver for at sælge unge spillere der faktisk kan præstere på deres første hold i udlandet.
Min argumentation for dette, hænger sammen med nedenstående, og resten af min første kommentar:
Jobbe, Frende og Hermansen, som du selv nævner, var 1. Holdsspillere i 1-3 år, med få indhop i gældende kampe, og fik derudover primært minutter i reserveligaen og u19 holdet. Ingen er blevet hevet direkte op i 1. Holdstruppen og fra dag 1 skulle levere som erfaren seniorspiller.
Jeg nævner ingen steder at jeg mener at de har fået chancen, så det ved jeg ikke hvorfor du argumenterer i mod. I min første kommentar giver jeg dig derimod ret i, at vi har for mange spillere på bænken, der optager pladser fra vores MC talenter.
Mit argument i min kommentar handler ikke om at gribe chancen eller ej. For det nævner jeg slet ikke!
Det handler om at vi fans skal slappe af, med at forvente 1. Års seniorspillere skal spille fast. Vores 3 største salg siden Agger, var alle spillere der fik begrænset superligaminutter de første 2 år af deres tid på 1. Holdet.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
4. juni 2024
Nu ligger du ord i munden på noget ingen har nævnt herinde, med fast spilletid til store talenter???
Det er der jo ingen herinde der nævner
Sarikaya 5. juni 2024
Hold nu op. Du skriver at JS skal bruge Nartey mf.l. oftere, og peger på at spilletid i superligaen er det der har udvilket Jobbe, Frende und so weiter. Ud fra hvad du selv skriver, ønsker du jo at vores nuværende unge får lige så meget spilletid som de forrige unge gjorde, men først fik efter 2-3 år i førsteholdstruppen. Frende fik +30 kampe i den sæson han brød igennem. Han havde spillet 6 i alt på 2 år før det.
Derfor er min anke blot, at de spillere vi ser som de bedste talenter vi er lykkedes med gøre til profiler på vores hold, og sendt til udlandet efterfølgende, hvor de gør det godt, er de spillere der har fået +2 år i førsteholdstruppen uden specielt mange officielle kampe og først derefter har spillet en masse.
Læs nu for pokker hvad jeg skriver. Vi er enige om at de skal have spilletid, jeg argumenterer bare for at 5-10 kampe på de første 2 år i førsteholdstruppen, set med udviklingsbrillerne, nok er det der skaber de bedste resultater ift. udvikling, jf. de erfaringer vi har gjort med talenterne. Der vil selvfølgelig altid være enkelte cases hvor et talent skinner så meget igennem, at de måske ikke behøver de tilvænningsår. Jeg vil dog påstå at det er undtagelsen der bekræfter reglen.
Jeg stopper korrespondencen her. Du behøver ikke at svare.
Jeg ville egentlig gerne have debatten med dig, men det virker ikke til at du vil have den med mig :)
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. juni 2024
vil gerne have debat med dig, men husker dig altid herinde for kun en ting, det er komme på banen med kritik af det jeg skriver.
Tænker man bliver lidt træt i låget og synes også det udstiller lidt hvad du ønsker med mig, det er mere diskutere end debattere.
Jeg savner nogen af jer engang imellem har nok stil til kunne sige det er sku rigtigt, men det er jo altid negativitet der kommer for få samme brugere eller kritisk holdning,
Jeg ønsker ikke man deler mine holdninger eller kan være kritisk, men savner man ikke kun kommer på banen evigt og altid når det er for komme med kritik, så føler jeg mere det handler om være personlig end rent faktisk at have et ønske om en god debat og være åben.
Det er nok svært hvis man ikke kan lide folk herinde, men jeg har masser af gange skrevet i god tone også rost flere af dem der haglet mig ned, det sjove er det sker aldrig omvendt.
Nok om det, du er altid velkommen til komme med kritik eller rose, sjove er ingen af jer som kommer med kritik kan komme med noget positivt nogensinde, så synes jeg ikke man er neutral i sin tilgang til holde en god debat.
Kramer
Betalende bruger
5. juni 2024
En god debat går også ud på at møde hinanden. I stedet angriber du manden med dit sædvanlige mantra om, at han er ude efter dig. For fanden altså.
Sarikaya 5. juni 2024
Fedt at det er det eneste du husker mig for, i en debat tråd hvor jeg flere gange skriver at jeg som sådan er enig med dig, men forsøger at mane til besindighed if.t. forventninger om spilletid, og argumenterer hvorfor jeg synes at det er godt at vores unge spillere sluses langsomt ind til officielle kampe.
jeg har nu også været aktiv i andre tråde, hvor det ikke har været dig jeg svarede.
Det er et debatfora, og jeg kommenterer på de tråde hvor jeg anser det muligt for en debat, meningsudveksling eller anden form for samtale omkring et givent emne.
Jeg skal nok holde mig fra dine spalter fremover, så du ikke får følelsen af at være forfulgt af mig - som jeg skrev til dig sidst du mistænkte mig for det, er det ikke min hensigt.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. juni 2024
Hold nu op I er de helt samme profiler der været igang flere år
Det er komisk I kun er på banen når noget negativt siges.
Det er samme hvergang med de få samme profiler herinde og manden er vel voksen nok til at kunne svare for sig, eller skal du svare for alle til mig.
Synes det bliver lidt ynkeligt så svare dig ikke længere, hvis kun negativit kommer fra samme profiler
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. juni 2024
Jeg husker udemærket de samme få profiler der altid kommer på banen.
Fair nok vi ikke er enige, men synes ikke helt du skriver hvad jeg har skrevet og det er det jeg kommentere på.
Har intet problem med at debattere med dig.kunne godt tænke mig engang i få profiler altid kommer med noget kritik af ens meninger også måske kunne gøre noget anden vej.
Derfor er det for mig mere som om I prøver at finde hullerne i osten og det finder jeg ærligt ikke seriøst
God aften :)
vstgn91 2. juni 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. juni 2024
Skræmmende at tænke på så mange herinde der er glade for ham, ikke har et eneste kritik punkt, vi har ikke spillet en kamp med 2 gode halvlege i.
Alle kan vel se at marginalerne gik meget vores vej i hele sæsonen, og havde det ikke gjort det, så var det os der skulle have spillet mod Randers
Kampen mod AGF synes jeg også afspiller en træner der ikke traf de rette momenter og formår vinde kampen fra bænken. Jeg er ikke imponeret over hans taktiske evner, men imponeret over det sammenhold han har fået samlet i BIF som hold.
Så ikke kun sådan alt er negativt, jeg håber han formår udvikle sig som træner og lærer af denne sæson, for der er ting der skal gøres bedre i kommende sæson.
RommeTilPhiriOgSå 2. juni 2024
Det er ikke skræmmende, at folk mener, at en træner der tager os fra 10. pladsen til 5. Pladsen på en halvsæson, og så derefter er en enkelt kamp fra at give os guldet gør det udemærket.
Det der er skræmmende er i højere grad, at du fortsat hænger fast i slut 80'erne/start 90'erne og hverken kan eller vil indse, at sporten har ændret sig og at konkurrencen er blevet markant skærpet.
Tvivler på at der er nogen herinde, der synes at Jesper har gjort det perfekt. Vi husker blot, hvad vi netop har været igennem de sidste 20 års tid. Og set i det lys, så gør Jesper det ganske fint.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. juni 2024
Glemmer du første sæson der var skader under MF, og vi kun kom med lige til sidst i slutspillet, uden at imponere.
Glemmer du at når du skriver vi lå nummer 10, at vi kun lå 3-4 point op til den 6 plads, da han overtog og vores slutspil under Jesper var direkte elendigt. Ligesom vores slutspil i denne sæson heller ikke er noget at prale af.
Husk at tage alt med, vi har givet vores talenter, alt for lidt spilletid.
Folk snakker om bredde, men vores budget i denne sæson og under Jesper, har aldrig været større og der været brugt så mange millioner før
Hele denne sæson har marginalerne været med os, det var de også på finale dagen.
Vi formåede bare ikke selv at hente bare 1 point hjemme, mod et hold som AGF, som intet havde at spille for
Zorniger fik den tid tilbage du nævner i 80/90erne med spil og en tankegang som dengang hvor det var fedt at se Brøndby spille
Tror Jesper signal han sender ved ikke at bruge talenterne nok, at det ikke er noget agenterne og de unge talenter, vil tænke sig en ekstra gang om, før de forlænger eller siger ja til at komme til BIF
Jeg mener ikke jesper, er den bedste træner for os, men bestemt heller ikke den værste.
Jeg synes heller ikke han skal fyres, men han skal skabe bedre spil, få talenter mere i spil og få dem udviklet i den kommende sæson, samt ikke dumme sig taktisk. Ikke mindst formå at få os til kunne spille en hel god kamp med 2 gode halvlege, ikke kun i 1 halvleg
Morel23 2. juni 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. juni 2024
Lad mig spørge dig, synes du Noah gjorde det dårligere end de andre på midten?
Burde han ikke være brugt mere?
Morel23 3. juni 2024
TheBadBoy 3. juni 2024
RommeTilPhiriOgSå 3. juni 2024
Og os der er tilfredse undrer os over, at I vitterligt ikke kan tale om andet. Samme plade om og om igen.
Hvis du ikke kan se nogen forskel, så vil jeg råde dig til, at gense de kampe vi spillede under Niels kontra hvordan vi spiller i dag. Der er en verden til forskel.
At du/I så stadigvæk ikke er tilfredse, førend jeres våde Alexander Zorniger drømme går i opfyldelse - Det har vi andre efterhånden forstået.
RommeTilPhiriOgSå 3. juni 2024
Og os der er tilfredse undrer os over, at I vitterligt ikke kan tale om andet. Samme plade om og om igen.
Hvis du ikke kan se nogen forskel, så vil jeg råde dig til, at gense de kampe vi spillede under Niels kontra hvordan vi spiller i dag. Der er en verden til forskel.
At du/I så stadigvæk ikke er tilfredse, førend jeres våde Alexander Zorniger drømme går i opfyldelse - Det har vi andre efterhånden forstået.
mimor1 3. juni 2024
TheBadBoy 3. juni 2024
RommeTilPhiriOgSå 3. juni 2024
RommeTilPhiriOgSå 3. juni 2024
Du kan godt sammenligne med AZ. Han vandt ligeså mange mesterskaber som JS har gjort indtil videre, og samtidig blev vi YDMYGET i Europa, fordi hans overfaldsfodbold ikke fungerede mod større hold.
Men vi kan da også gå endnu længere tilbage og sammenligne med Ebbe Skovdahl og Morten Olsens Brøndby-hold.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
3. juni 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. juni 2024
Hvis du vil sammenligne med Zorniger så vil jeg gerne give dig forskel:
Zorniger vandt pokal turneringen
Zorniger vandt vores og andres respekt med hans fantastiske indstilling på angribe og spille pres fodbold som man kun så tilbage til Skovdahl tiden
Zorniger havde ikle marginalerne med sig, det har Jesper haft i hele sæsonen
Zorniger brugte ikke i nærheden af det budget der er brugt under Jespers tid dyreste mand var vel mukthar det samme som vi købt 1 forsvarsspiller til og dem købt 2 af i Rasmussen og Lauridsen
Samt alle andre købt ikke i nærheden af det Zorniger havde spiller budget
Jesper har ikke formået spille 2 gode halvlege i en kamp det skete mange kampe under Zorniger
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. juni 2024
Han vandt pokal turneringen og meget andet han gav klubben
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
4. juni 2024
Hvis du ikke mener Noah gjort det dårligere, så begriber jeg ikke din tankegang.
Rado er væk om 1 år, Greve måske det samme, de er begge ikke helt unge mere, og Noah er fremtidens mand.
Hvor tror du udviklingen ville være størst, med dem der har masser minutter på sig i ligaen, eller en der kun bliver bedre med flere kampe i sig.
Såfremt du mener de spillet lige op, så skal man da til enhver tid satse på fremtiden og den der kan udvikle sig langt mere, de unge udvikler sig ikke hvis ikke tid til dem. Det siger sig selv
Morel23 4. juni 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. juni 2024
NEJ, og lad være med at citere mig med en løgn, TAK.
Jeg har skrevet masser gange herinde, at jeg UNDRE mig over at I har altid kun ROS hatten på, I har på ingen måder en kritisk tilgang til Jesper.
Det er ren ros altid, men I kommer aldrig med noget ris, og det er selvom der faktisk er noget at tage fat i, efter min mening.
1 point mestre, ja i en sæson hvor FCK aldrig er kommet længere, hvor FCN det samme i Europa og FCM aldrig stået dårligere i en trup.
I en sæson hvor marginalerne konstant gik vores vej, og vi ikke formåede at spille godt i bare 2 halvlege, jeg har givet Jesper ros men modsat jer der kun kommer med ros ikke ris, så har jeg også en tilgang til det, der kan se begge veje.
Det formår man ikke, når det altid kun er ros.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. juni 2024
Du kan ikke debattere med folk der evigt altid vil have ret, dertil har jeg aldrig kun kommet med kritik af Jesper, men også ros.
Men alligevel skal man læse Rommetilphiri med vi kun kritisere og ikke roser, det viser en bruger der lyver og prøver at skrive noget jeg aldrig kun har skrevet, det er at omgås med sandheden letfærdigt, jeg har aldrig kun kommet med kritik.
Men desværre ikke noget nyt i, vi har en tilgang at vi elsker det zorniger kom med og hvad så, er det ensbetydende med at vi ikke også har kunne komme med både ros og ris med Jesper.
Jeg gider da ikke få lagt i skoen, at en bruger sidder kun skriver jeg har skrevet negativt om Jesper, når det ikke passer.
Mener jeg han er en fantastisk træner, NEJ men heller ikke elendig, jeg synes bare ikke han har igennem de to sæsoner blæst mig bagover rommetilphiri, påpeger han gik fra 10 pladsen i sidste sæson til 5 pladsen WOW, manden skriver så ikke at NF havde masser af skader og kun lå 4 point fra 10 pladsen til 6 pladsen da Jesper overtog, samt spillede vi et slutspil der var lige så dårligt hvis ikke værre end det vi lige har set.
Så nej er sku ikke imponeret over en træner der har haft det største spillerbudget end nogen anden træner vi tidligere har haft, Zorniger dyreste mand kostede vel ca. 20 millioner i Mukthar og bare vores forsvar under Jesper er Rasmussen og Lauridsen over 40 millioner siger da en del. For ikke glemme alle andre der er købt ind.
RommeTilPhiriOgSå 5. juni 2024
Du gør det både med Jesper og med Ohi. Og sjovt nok aldrig med Vallys eller Bjerregaard, som er dine hellige køer.
Det er næsten lige før, at jeg giver en øl, hvis du kan linke til bare en enkelt kommentar, hvor du uddeler ros til én af de to UDEN at du samtidig skriver noget mindre godt i samme indlæg.
Men lur mig, om du ikke bare finder noget du har skrevet, redigere i det og så linker til det bagefter for at få din vilje.
Jeg kan sagtens udelle kritik til både Jesper og Ohi. Ingen af dem (eller nogen af de andre for den sags skyld) er perfekte og gør alting rigtigt.
Du uddeler dog langt mere kritik til JS end du uddeler ros, og det er ganske enkelt ret uforståeligt.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. juni 2024
Problemet med dig, er at du lyver og skriver ting der ikke passer jeg gør, det er jeg MEGET dårlig til.
Jeg har rost Ohi og Jesper UDEN at komme med kritik i de indlæg. Så det er en stor fed LØGN, men ja jeg synes ikke de er super som du gør, Ohi været dårlig i denne sæson og taget en masse spilletid uden at imponere voldsomt, han har dog i kampe virkelig været god, hvor jeg KUN roste ham.
Jeg gider ikke sidde og gennemgå mine kommentar og søge, men ved med 100000 % garanti har gjort det, du påstår jeg ikke har, og det gælder BÅDE Ohi og Jesper.
Du påstår mig for skal sidde redigere i det, men sende dig link det er jo total selvmodsigende,
Gider ikke sidde og få skudt i skoen, på noget der er direkte løgn og så bede mig sende link, men samtidig skrive jeg nok ville så redigere i det, hvad fanden bilder du dig egentlig ind. Viser hvor desperat du er for prøve udlevere mig, heldigvis læser mange med og ser også sandheden.
Du kommer meget sjældent med kritik af dem, at du bruger Vallys er komisk, for husker tydeligt da jeg roste ham herinde, hvor du konstant gået mere op i dit personfnidder med mig og kalde ham min bedste ven eller nedladende kommentar, fremfor rose Vallys som du og dine maske venner havde så svært ved i starten. Samme som du skriver nu til thebadboy pg kalder ham min gode ven, fordi vi ikke kun hopper af glæde af alt med Jesper, det er da latterlig kommentar og handler KUN om du ønsker at provokere.
Sandt har du dog i, at jeg deler mere RIS end ROS til Jesper
For lidt spilletid til talenterne, tro på dem, taktisk ikke så god, ikke kunne spille 2 gode halvlege og brugt flest penge nogensinde i hans træner periode, så nej er ikke imponeret. Du skriver også noget som Han fik os fra 10 pladsen til 5 pladen WOW..... glemmer bare lige at skrive det med vi lå kun 4 point fra NF sluttede til top 6 samt videre i pokalen og røg ud med Jesper kort tid efter som også skete i denne sæson, samt to dårlige slutspils nu. Men ikke ensbetydende med jeg ikke kan se, at han også gør gode ting.
RommeTilPhiriOgSå 5. juni 2024
Jeg orker ikke at svare dybdegående på det, men bliver nu alligevel nødt til at kalde dig ud på et par ting:
1) Det er enormt hyklerisk, at du forlanger links og dokumentation fra alle andre brugere, men når du selv bliver bedt om selvsamme, så kan du ikke/vil du ikke.
2) Som vi allerede har diskuteret én gang: Jesper var IKKE træner, da vi røg ud af pokalen i sæsonen 2022/2023. Vi tabte 0-4 på udebane til Aarhus Fremad, hvor Niels stadig var træner. Imponerende, at du bliver ved med at prøve at benægte det. Viser bare dit indædte had til manden, at du prøver at tørre ét af de mest pinlige pokalexits i vores historie af på ham, når han ikke var i klubben.
Skål i kolde og våde varer fra de varme, sydøstasiatiske himmelstrøg.
Jesper skal nok blive fyret før eller siden, Ohi skal nok også forlade klubben på et tidspunkt, så kan du blive glad igen du gamle. Kys og kærlighed herfra :*
RommeTilPhiriOgSå 5. juni 2024
https://bold.dk/fodbold/nyheder/niels-frederiksen-efter-broendbys-chok-exit-en-skaendsel<br />
Sjovt at Niels føler behov for, at udtale sig om en kamp, hvor han ikke var træner i. Synes du ikke selv det? :-)
EDIT: Nå, links til ældre artikler på bold.dk har det med at gå lidt i hårknude herinde, men du kan jo eventuelt Google Aarhus Fremad - Brøndby 4-0 og læse dig til, hvem der var træner. Jeg var selv inde og se den kamp, og jeg ved godt, hvem der sad på vores bænk. Det håber jeg også går op for dig en dag :-)
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. juni 2024
Respekter da jeg ikke er kæmpe fan af nogen af dem
Men så længe begge er i klubben har din opbakning.
Men gør ikke jeg ikke kan kritisere dem når jeg mener det er berettiget ligesom ros er gået samme vej
Smelter kun sammen når man lyver om jeg aldrig roser uden komme med kritik, ved godt hvad jeg har skrevet selv
Kramer
Betalende bruger
5. juni 2024
---
Fox1964 2. juni 2024
Det er simpelthen så hovedløst at argumentere for at vi skal spille Zorniger-style med den trup JS har at arbejde med.
vstgn91 2. juni 2024
Sarikaya 3. juni 2024
Altså lige udover at vi har en halv langsom trup der nok ikke kan spille det vanvids gegenpress som AZ står for.
vstgn91 3. juni 2024
mimor1 6. juni 2024
En fysisk træner ind, som kan få spillerne i form. I forhold til mange andre ligaer, så spiller vi ikke mange kampe om året og deres spillerne piver ikke
Panzer
Betalende bruger
4. juni 2024