Fodbold live resultater




Brøndby går ind i talentkrigen på et helt nyt niveau

Skrevet af Kenzo, 30. november 2025

"Vi vil gå helt til grænsen for det lovlige" – Brøndby sadler om i talentkrig - TV 2

 

Der skal optimeres på alle fronter i talentkrigen. Det lyder meget spændende, Måske bliver BIF ligefrem en rentabel forretning efter næsten 50 år med prof fodbold i Brøndby. Jeg krydser fingre for at det lykkes.




Deltag i diskussionen




  • Håber man bliver villig til at betale prisen for de helt store talenter, som så kan sælges for de helt store beløb efter ca. 2 år i klubben. Der kan selvfølgelig godt findes billige talenter, men der er bare langt i mellem, så det sikre vej er at øge budgettet for talentkøb, det gælder også de største danske talenter.

  • Betalende bruger
      30. november 2025   

  • Så er det 3 gang man ændre strategien, efterhånden må der komme styr på hvilken retning man vil gå med talenterne

    Man har nu for 3 gang ændret i strategien, man siger 3 gang er lykkens gang.

    Lad os håbe på det og at man ikke i ledelsen glemmer de dyder og den historie der er bag klubben for det er utroligt vigtigt man bevare den del af vores DNA
    1 enig · 1 god kommentar

  • Joblar
  • Joblar   30. november 2025   

  • Dejlig offensiv udmelding, som man ikke kan være uenig i - sæt igang.

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      30. november 2025   

  • Meget glædeligt at vi på flere fronter, bevæger os i den rigtige retning.
    Langsigtet, strategisk og tålmodigt arbejde, med en stærk og kompetent ledelse/ejerskab.
    Forhåbentligt beholder vi så snuden i jorden, uden at skifte kurs påny.

---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner