-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
"Vi vil gå helt til grænsen for det lovlige" – Brøndby sadler om i talentkrig - TV 2
Der skal optimeres på alle fronter i talentkrigen. Det lyder meget spændende, Måske bliver BIF ligefrem en rentabel forretning efter næsten 50 år med prof fodbold i Brøndby. Jeg krydser fingre for at det lykkes.
Deltag i diskussionen
olemartin.dk 30. november 2025
Man har nu for 3 gang ændret i strategien, man siger 3 gang er lykkens gang.
Lad os håbe på det og at man ikke i ledelsen glemmer de dyder og den historie der er bag klubben for det er utroligt vigtigt man bevare den del af vores DNA
Joblar 30. november 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
30. november 2025
Langsigtet, strategisk og tålmodigt arbejde, med en stærk og kompetent ledelse/ejerskab.
Forhåbentligt beholder vi så snuden i jorden, uden at skifte kurs påny.
---