-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
En af sommerens træningskampe for Brøndby IF frem mod den kommende sæson, som starter medio september, er nu faldet på plads. Torsdag den 27. august kl. 13:00 kommer den nyoprykkede NordicBet Liga-klub FC Helsingør til Vestegnen. Det skriver nordsjællænderne på deres officielle hjemmeside.
FC Helsingør har levet noget af en elevatortilværelse de seneste sæsoner. I 2016/17 rykkede klubben op i Superligaen, hvor det blev til en enkelt sæson. Opholdet i NordicBet Ligaen blev også kun på en sæson, og denne gang gik turen direkte ned i 2. Division, hvorfra FC Helsingør som nævnt rykkede op i denne sæson.
Deltag i diskussionen
Christian Brøndbyman 27. juli 2020
Jan G
Betalende bruger
27. juli 2020
Christian Brøndbyman 27. juli 2020
BIF_Sherra 28. juli 2020
Jan G
Betalende bruger
28. juli 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
27. juli 2020