-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Brøndby IF har knap fået armene ned efter mesterskabsfejringen forleden dag. Fodbolddirektør Carsten V. Jensen kan se frem til en travl sommer, for der er flere kontraktudløb, potentielle salg og et kommende europæisk gruppespil.
B.T. skriver, at Brøndby har taget kontakt til AGF-profilen Kevin Diks. Avisen skriver videre, at Diks ikke virker synderligt interesseret i at blive i AGF og at han ser positivt på henvendelsen fra Brøndby, da han gerne vil til en større klub.
24-årige Diks er ejet af Fiorentina, hvor han har et års kontrakt tilbage. I de seneste to sæsoner har han været udlejet til AGF.
Deltag i diskussionen
Skævben 26. maj 2021
Kenneth
Betalende bruger
26. maj 2021
Men det vil være en rigtigt god signing hvis han er interesseret
Men lad os nu se
Dansplast
Betalende bruger
26. maj 2021
Klipklapperen
Betalende bruger
26. maj 2021
---
Sunderland
Top debattør
26. maj 2021
mp80 26. maj 2021
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
Dansplast
Betalende bruger
26. maj 2021
Benjamino 26. maj 2021
Philip
Top gode
Top enige
27. maj 2021
Chuck 26. maj 2021
Tag den DN.
---
KJOE 26. maj 2021
Klassespiller. Vildt højt niveau, farlig med låget og gode indlæg.
Barca 26. maj 2021
Jensen
Betalende bruger
26. maj 2021
Mads 26. maj 2021
Syntes Bruus har et rigtig fint potentiale, er hurtigere og yngre.
Medierne snakker voldsomt om at vi mister en masse spillere, det ser jeg som et godt tegn, idet jeg ikke stoler på de latterlige hadefulde journalister.
---
Christian Brøndbyman 26. maj 2021
Går dette igennem, synes jeg vi skal sælge Mensah.
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
Christian Brøndbyman 26. maj 2021
Fordi vi så har en højrewingback for meget, og Mensah er fyldt 30. Han har spillet godt i nogle kampe nu, men bedre er han altså heller ikke. Der er noget mere potentiale i Bruus, som så kan være 2.valget (eller 1. hvis han tilspiller sig det).
På venstresiden kommer Blas forhåbentlig snart tilbage, og så kan Bjur være 2.valget.
Gammelby skal sælges.
Gør vi det på ovenstående måde, vil det være i tråd med strategien og vi vil have 2 spillere til hver wingback.
Christian Brøndbyman 26. maj 2021
I øvrigt, dit forslag med at hente Klitten synes jeg var godt. Gør vi det, kan Bjur komme ind på midtbanen. Men så har vi heller ikke brug for Mensah.
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
JFAbrøndby 26. maj 2021
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
Christian Brøndbyman 26. maj 2021
Jeg synes vi har rutine nok umiddelbart. Men det kræver at spillere som Maxsø, Rado og Hedlund bliver i klubben. Hvis der smutter mange spillere over 25, kan jeg bedre se en idé med Mensah.
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
JFAbrøndby 26. maj 2021
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
Jeg kunne godt se Cappis som Jungs erstatning. Jeg regner ikke med, at der bliver mange kampe på midten for Cappis.
Bornholms_Granit 27. maj 2021
Christian Brøndbyman 27. maj 2021
Det kan du godt have en pointe i, og det kan være han ikke vil være interesseret af den grund.
Men vi skal spille mange kampe i næste sæson inkl vores gruppespil, så der bliver formentlig spilletid alligevel til dem der holder sig klar og præsterer til træning. Det vil jeg da håbe man kan overbevise ham om (hvis vi overhovedet er interesserede).
Kenneth
Betalende bruger
26. maj 2021
Hvordan finder vi ud af hvad der er rigtigt ?
eks på artikel
https://www.violanation.com/fiorentina-transfer-rumors-news-reports/2020/9/1/21409685/fiorentina-official-loan-transfer-edoardo-pierozzi-federico-simonti-pistoiese-kevin-diks-aarhus<br /> His move to Aarhus, however, seemed to get him moving again, so it makes sense to get him back there as he plays for his next contract (his Viola deal expires at season’s end and likely won’t be renewed)
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
Christian Brøndbyman 26. maj 2021
Jeg er nu kommet i tvivl. Jeg troede, som Philip, at kontrakten udløb til næste sommer, men på transfermarkt (i bunden af siden) står der nu 30.06.21.
https://www.transfermarkt.de/kevin-diks/profil/spieler/335209
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
Christian Brøndbyman 26. maj 2021
Ok. Så er der mest ræson i at leje ham et år først, vil jeg sige.
Philip
Top gode
Top enige
26. maj 2021
Christian Brøndbyman 26. maj 2021
Transfermarkt siger 700.000 euro. Jeg tænker CV skal bruge sine benhårde forhandlingsevner. Lejen vil selvfølgelig nok være dyr, da han nok får en god hyre i Italien.
Kenneth
Betalende bruger
26. maj 2021
https://www.firenzeviola.it/l-esclusiva/diks-a-fv-sono-pronto-per-tornare-e-stupire-i-fiorentini-drago-e-vlahovic-337123
Kenneth
Betalende bruger
26. maj 2021
Kristianbs 26. maj 2021
JFAbrøndby 26. maj 2021
SSN
Betalende bruger
26. maj 2021
Dansplast
Betalende bruger
26. maj 2021
AlexFab 26. maj 2021
---
Dansplast
Betalende bruger
26. maj 2021
Michael Hansen 26. maj 2021
Guldet skal hjem 26. maj 2021
Guldet skal hjem 29. maj 2021
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
27. maj 2021
---
Solz 27. maj 2021
Ruddi 28. maj 2021
Champ 28. maj 2021
Wass vender hjem og så tror jeg det er som højre Wing, derfor tror jeg ikke på at det sker. Medmindre Wass skal bruges på midten.
For er sikker på Wass vender hjem til Brøndby denne sommer. Det er hvad jeg høre