B.T: Brøndby lurer på den svenske angriber Alexander Jeremejeff

Skrevet af Nanna Møller Karlsen, 27. juli 2020

Brøndby IF solgte i vinter topscorer Kamil Wilczek til tyrkiske Göztepe. Han har efterladt et hul i angrebet på Vestegnen, men et af svarene findes måske i tyske Dynamo Dresden.

I hvert fald skriver B.T. at Brøndby har kig på den svenske angriber Alexander Jeremejeff, som spiller i netop Dynamo Dresden. Avisen skriver, at Brøndby har været i kontakt med den 26-årige angriber og at de første sonderinger i forhold til et eventuelt samarbejde er blevet lavet.

Men hvis Brøndby lykkes med at hente angriberen, bliver det ikke uden konkurrence. IFK Göteborg skulle også være blandt angriberens bejlere.

Dynamo Dresden er rykket ud af 2. Bundesliga i denne sæson. Jeremejeff, der har russiske rødder, scorede fire mål og leverede tre assists for Dynamo Dresden i 24 kampe for den tyske klub i den netop overståede sæson.




Deltag i diskussionen




  • Maxis
  • Maxis
    Betalende bruger
      27. juli 2020   

  • Måske ved CV noget vi ikke ved, men 4 mål og 3 assist? Uden at være professor så er Uhre stadigvæk mere farlig.
    7 enige · 1 god kommentar
     
    • MBLUND
    • MBLUND   27. juli 2020   

    • @Maxis
     
    • MBLUND
    • MBLUND   27. juli 2020   

    • @Maxis ud fra FMdataba ligner han en mere spilopbyggende angriber. Altså en angriber som kan trække ned i banen og holde på bolden og bidrage til at bygge spiller op. Derudover har han også fine fysiske egenskaber, hvorfor han vil kunne give noget tyngde inde i feltet. Jeg synes umiddelbart, at det kunne være en spændende signing, da jeg også mener, at det er sådan en type vi mangler til angrebet.
      1 enig
     
    • MBLUND
    • MBLUND   27. juli 2020   

    • @Maxis ud fra FMdataba ligner han en mere spilopbyggende angriber. Altså en angriber som kan trække ned i banen og holde på bolden og bidrage til at bygge spiller op. Derudover har han også fine fysiske egenskaber, hvorfor han vil kunne give noget tyngde inde i feltet. Jeg synes umiddelbart, at det kunne være en spændende signing, da jeg også mener, at det er sådan en type vi mangler til angrebet.
     
    • Kasper
    • Kasper
      Betalende bruger
        27. juli 2020   

    • @Maxis
     
    • mp80
    • mp80
      Betalende bruger
        27. juli 2020   

    • @Maxis Han virker ikke som nogen speciel dygtig angriber. Han mangler den fighter vilje, som man kender fra Kamil og som man ser hos Schwartz og Mortensen. Håber på en anden løsning oppe foran. Få en stærk fighter oppe foran ala N'Doye.

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
      27. juli 2020   

  • Det må være en And! Så hellere bruge pengene på Mraz.

  • Det virker som en rigtig dårlig idé. Han er rigtig tit skadet. https://injuries.dk/player/alexander-jeremejeff#injuries

  • BIF til jeg dør
  • BIF til jeg dør
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      27. juli 2020   

  • BT samme medier der melder BIF konkurs 50 gange og Jan B er smuttet 120 gange.... BT er virkelig en pålidelig kilde, samme medie som ikke forsod den underlige handling, hvorfor lige man trak Tim Sparv ud efter 3 minutter. Selvom manden har spillet i trøje nummer 3 hele hans tid i FCM. Håbløst og CV har udtalt han går ikke efter leverpostej mere, det er kun kvalitet. 4 mål i 23 kampe som angriber er for mig leverpostej, vi skal have en målscorer ikke en version Hedlund 2 der ikke score så tit.
    1 enig

  • BIF til jeg dør
  • BIF til jeg dør
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      27. juli 2020   

  • Ham her burde man gå efter og mener vi skal gå efter 2 angribere, en er ikke nok. Han er på vej tilbage efter skade, men manden scorede mål på samlebånd for Vejle spillet i Kinesisk klub og scoret 15 mål i 12 kampe og har hele pakken. Kender DK og kun ½ år tilbage af sin kontrakt. Ved han er først nu på vej tilbage fra skade, og det er en lotto kupon men hvilken en: https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-07-24-vejle-boldklub-vil-hente-rekordsalg-tilbage-til-superligaen
    1 enig

  • BIF til jeg dør
  • BIF til jeg dør
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      27. juli 2020   

  • Useriøs artikel af BT
    1 enig
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Hvad er det der gør artiklen useriøs? Og lad nu vær med at komme med din evige: ''samme medier der melder BIF konkurs 50 gange og Jan B er smuttet 120 gange...'' Der har ikke været skrevet om konkurs i flere år og JBA er kun sjældent nævnt i nogle artikler efterhånden. Jeg kan garantere dig for, at ingen dansk fodbold journalist skriver noget, som ikke enten er bekræftet fra klub, spiller eller agent, eller med stærke formodninger fra minimum 2 separate kilder. Efter sagen om den falske agent med falske historier, har de alle brandt nallerne og tager ikke nogle chancer. Jeg synes faktisk BT er en af de meste seriøse på fodbold-fronten i DK. Ang. den pågældende spiller, lyder hans stats ikke prangende, så jeg forstår heller ikke, hvad vi evt. skulle med ham. Men BT skriver jo kun, at BIF har været i kontakt med ham. Så vi behøver ikke piske en stemning op.
      2 enige · 1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Jensen SJOVT Jensen så meget man kan rette herinde :)
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg synes ikke at jeg roser nogle til skyerne. Men jeg mener stadig, at BT er blandt de bedste i forhold til at opsnuse transfer-nyt. De skriver jo ikke nogle steder, at manden er lige ved at blive signet i BIF. De siger bare, at der har været kontakt. Ja, det er måske et tyndt grundlag, for en længere artikel. Men er det ikke netop sådan rygter vi elsker? Om han er leverpostej eller er, skal jeg ikke kunne sige og det har heller ikke noget med min første kommentar at gøre. Du skriver at det er en useriøs artikel, og det er dét jeg anfægter. Hvad er det der gør, at du mener den er useriøs? Og det har deres artikel om Tim Sparv INTET at gøre med. Kan vi holde fokus på denne ene artikel.
      2 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Jensen De er ihvertfald bedre end den anden sladder avis :), men det jeg mener og hvorfor jeg bare bliver træt af dem. Er deres evige historie om os og vores konkurs muligheder og Jan B smutter, eller altid vores fans der laver ballade, det bliver man bare træt af. De burde se vi er Nordens bedste fans, og vores klub er så meget mere end det de skriver om. BIF kommer ikke til at gå konkurs, der vil altid være nogen der bakker op eller ser store muligheder i os, dengang hvor vi var aller tættest på det, var interbank, det er der vi reelt var meget tæt på, samt en del år tilbage, men interbanken var der vi kunne være væk, men takket være Preben Olsen Unibank (Nordea) og Peter fra Codan gik de forrest sammen med Per B og fik reddet den til sidst. Der var vi meget tæt på
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Hvor får du så dine ''seriøse'' fodboldnyheder fra? Jeg vil mene, at hvis 3point.dk vælger at citere et medie, uden at gøre indsigelser, bør det være lige så valid som alt andet. I 12/13 var vi ved at rykke ned og var timer fra at gå konkurs... Siden dér har vores økonomi skrantet og vi har haft MEGET store underskud. Så det har været nærliggende at skrive og risikoen for konkurs. De sidste 2-3 år, har der været mindre underskud i BIF, mere styr på sagerne og konkursen længere væk. Men for alle klubber der kører med underskud, er det en reel risiko. At nogle aviser så skriver mere om risikoen i BIF, er måske trættende, men stadig ikke forkert. jeg kan dog ikke huske at have læst noget om desideret konkurs, de sidste 3 år. Så vil du ikke finde et eksempel på det? Ellers er det jo bare fordi du hænger dig i fortiden. Den seneste nyhed med dårlig omtale af BIF jeg husker, er om balladen før FCK-BIF kampen. Og det er da fair at bringe en nyhed om, at folk klædt i henholdsvis FCK og BIF tøj tævede løs på hinanden, på åben gade? Det er sikker ikke tosser som hverken du eller jeg vil associeres med, men de havde alligevel gult og blåt på, så selvfølgelig kommer det i medierne. Og efter heller min smøre, vil jeg igen spørge dig: Hvad er det der gør artiklen useriøs?
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Jensen hvilke kilder eller artikler du hentyder til Jensen?
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg hentyder til den artikel fra BT, som denne artikel på 3point.dk handler om. Hvad er det der gør denne artiklen useriøs?, som du selv skriver.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Jensen aviser som BT og EB lever meget af annonce salg = Visninger og klik på disse bannere, derfor kommer der netop mange historier om BIF nogen er mere seriøse end andre. Som artiklen om CV skulle være int. i ham der scoret 4 mål i 23 kampe, det finder jeg ikke seriøst men kan selvfølge ikke vide om de har ret, men det har de jo ikke haft i de mange gange vi var næsten konkurs eller Jan B stopper det går år tilbage, interbank og feriepenge sagen var nogen af de gange vi været tæt på. Men der står også folk bag klubben, som gør vi altid står stærkt, det gør os selvfølge ikke usårlige. Jeg har læst BT artikel med venstre kant Jacob Ankersen stopper i AGF selvfølge alder mod sig, men kunne da være et emne i BIF hvis de ikke henter en af de to jeg har udtalt tidligere og tror meget på Durmisi men med CVs udtagelser er jeg nok væk og Patrick da silva har også været i mine tanker. Men den artikel med han stopper det er noget der er konkret.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Jensen Jeg har ikke kritiseret 3 point artkel? men kritiseret BT omkring BIF skulle være int. i en mand der kun score 4 mål i 23 kampe, vi har ikke brug for en spiller af den type, men en boks spiller der kan knalde masser mål ind. Det er den type vi skal bruge, så ja finder BTS artikel useriøs 3 point citere jo bare dem, og selvfølge skal de bringe den. Men det er jo ikke ens betydende med de selv tror på historien, så bestemt ikke dem jeg kritisere men korrekt medier som BT og EB
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Om Alexander Jeremejeff er den rette angriber er underordnet i denne sammenhæng. Ja, hans seneste stats er ikke prangende, men det er vores pengepung heller ikke. Hvis BT får nys om, at BIF taler med en spiller eller hans agent, så er det da en oplagt mulighed for en artikel, uanset hvor god eller dårlig man så måtte mene han var. Hvis der gik rygter om at vi snakkede med et 15-årigt talent til MC, så ville jeg da også gerne høre om det. Også selvom det måske ikke blev til noget.
      3 enige
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Jensen De lever at sælge sidevisninger og klik på de aviser Jensen. Men er jo selv dum nok, til at læse om dem og skrive om dem nu. Så lad den bare ligge, jeg er sikker på det er en and og kommer aldrig til at ske. Har sagt ham angriberen der spillet i Vejle tidligere der dog også er et lille sats da først nu på vej tilbage fra skade, men en mand de kalder den bedste i Vejle nogensinde, og scoret mål på samlebånd er boksspiller, og han kan holde på bolden, god med hovedet, hurtig, teknisk god har hele pakken, og scoret 15 mål i 12 kampe for sin kinesiske klub og har en kontrakt der udløber om ½ år, samt er glad for Danmark, det er et kig værd. Jeg har google ham både for Vejle og kinesiske klub og tro mig han har alt det vi søger, og bliver ikke så dyr. Men det der taler imod er han er på vej tilbage fra skade, men den chance tager jeg gerne med ham, så længe skaden ikke er meget alvorlig, for jeg lover han ser god ud
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg synes du bliver ved med at undvige mit spørgsmål. Ja, alle aviser skal tjene penge. Hvis ikke vi betaler for at læse en nyhed, så må de tjene ved at lave reklamer. TV2 tjener også dere penge ved reklamer, men jeg synes nu stadig de laver gode nyheder. Så jeg spørg igen. Hvad er det der gør artiklen useriøs?
      1 enig · 3 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Jensen Sammenligner du sensation nyheder med TV2 nu, der er kæmpe forskel. Jeg synes artiklen er USERIØS hos BT fordi der kan ikke være hold i vi henter en mand der kun score 4 mål i 23 kampe, så kunne vi lige så godt give Mraz en kontrakt, derfor tror jeg ikke på den og den er useriøs fordi jeg er SIKKER på det er en and. Hvorfor skulle CV netop gå efter leverpostej, den er useriøs fordi jeg har søgt på manden og det han kommer med er leverpostej DERFOR
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @BIF til jeg dør - De skriver jo ikke noget om, at vi henter ham. De skriver at der har været kontakt. Ikke andet. Og mener du alvorligt talt, at artiklen er useriøs, fordi DU har søgt på ham og finder ham leverpostej??
      2 enige · 3 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Jensen Lad os bare lukke den, kan simpelthen ikke blive ved med svare og svare Jensen når svaret dig kommer der 2 flere indlæg hver gang fra dig:) jeg har korrekt søgt en masse om ham, og synes det jeg har kunne finde der er intet der gør han skal til vores klub og korrekt Leverpostej så derfor tror jeg ikke på historien, tror du på alt de aviser skriver... de lever at sælge sidevisninger og klik.
     
    • @BIF til jeg dør Har du set ham spille? -nej tænkte jeg nok! Man kan muligvis bruge stats når man sidder og spiller manager, men de er simpelthen for usikre i den virkelige verden....
      1 god kommentar
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @TibblingLove et ærligt svar ikke nok, men det jeg set 4 mål og 23 kampe synes ikke vildt, men måske han har spillet langt bedre i sine tidligere klubber, Googlet ham og youtube synes ikke det var vildt, og spillet i Sverige som jo ikke er den bedste liga, så det er ikke noget jeg falder på halen over. Men måske tager jeg fejl, og han kan måske langt mere.
     
    • @BIF til jeg dør Han er en rigtig god pasningsspiller og når han kommer i nærheden af målet kan han også smadre den ind. Men. Kig lige på det her. Har linket til det længere oppe. https://injuries.dk/player/alexander-jeremejeff#injuries
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast Ja han ser god ud, det skal du have det eneste jeg kan sige det er fra svenske liga, og det er jeg ikke super med. Men enig han ser ok ud....Jeg skrev også kun lige Googlet og set ham, og for mig ligner han leverpostej. Men måske er han god, synes han har været på tale før? husker jeg forkert? Men prøv tjek ham den gamle Vejle angriber ud der nu spiller for Kina, han ser også super ud. Minus med ham er han været skadet
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen DET HER Jensen som du også påstår ingen roser CV og de ting jeg har skrevet: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rygtet-til-broendby-svensk-angriber-tager-til-holland
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg forstår ikke din kommentar? En spiller vi måske/måske ikke har været i kontakt med er taget til en anden klub?? Det skulle ikke være første gang BIF blev nævnt, for at presse en anden klub til at skynde sig at købe ham.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen Skal du ikke til at gå ind i politik med dine måder du fordrejer tingene på, du skrev til mig og sendte mig flere lange spørgsmål omkring hvorfor jeg skrev det var en and med den historie fra BT, så sender jeg dig linket nu, hvorfor han ikke skulle til BIF du kan vel huske hvad du kommentere til folk på. Jeg fik ret det var en and, og han skal ikke til BIF og så skriver jeg til dig DERFOR
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Ej stop. Jeg spurgte dig, hvad der var useriøst i artikel. Jeg snakkede på intet tidspunkt om, om han kom til klubben eller ej. Læs evt min aller første kommentar. Jeg spørg om hvad der gør artiklen useriøs og at du jo KUN skrev at de havde været i kontakt. En klub og en spiller kan jo godt være i kontakt, uden at det betyder, at spilleren er på vej til klubben.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen Du skriver til mig, hvorfor jeg ikke mener artiklen var seriøs BT kom med.

      Jeg svare dig her er beviset, fordi det var en and...
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - BT skrev, at Brøndby og Alexander Jeremejeff havde været i kontakt. At han så skriver kontrakt med en anden klub, gør det vel ikke til en and? De påstod ikke, at han var så godt som Brøndby-spiller. Hvis du ringer på en ledig stilling, men ikke får jobbet, så har du vel stadig snakket med virksomheden??
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen Der var flere herinde der skrev det samme, men jeg var den eneste som altid du går efter, jeg sender dig nu et link, at var det noget der var tæt på, eller forhandling, så ville han nok ikke så kort tid efter have skrevet med denne klub. SELVFØLGE var det en and, der sælger sidevisninger og klik. Det er det aviserne lever af, hvis du ikke ved det Jensen
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen Der var flere herinde der skrev det samme, men jeg var den eneste som altid du går efter, jeg sender dig nu et link, at var det noget der var tæt på, eller forhandling, så ville han nok ikke så kort tid efter have skrevet med denne klub. SELVFØLGE var det en and, der sælger sidevisninger og klik. Det er det aviserne lever af, hvis du ikke ved det Jensen
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Jeg skrev min første kommentar til dig, for at spørge hvorfor du mente det var en useriøs artikel. Du havde kun skrevet: ‘’Useriøs artikel af BT’’, så jeg ville blot høre, hvad du mente der var useriøst.

      Men nu begynder du at ville bevise, at du havde ret i, at historien var en and.
      Men artiklen handler jo kun om, at der har været kontakt mellem klub og spiller. Så dit link modbeviser ikke, at der har været KONTAKT.
      Så artiklen kan jo stadig være sand.
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen Medier lever af sælge klik og sidevisninger, jeg kan finde særligt to aviser, der skriver 50 gange om vores økonomi og Jan B nok på vej væk, uden noget af dette er sket. Det sælger at skrive om BIF på godt og skidt, derfor skal man ikke ALTID tage deres artikler seriøse, jeg mener han var leverpostej og derfor så jeg den ikke som seriøs. Derimod ser jeg den anden der været på tale på kun 18 år som mere sandsynligt, og håber og mener vi skal købe 2 ind, jeg mener ikke 1 er godt nok. Jeg synes faktisk vi har alt for lidt oppe foran.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Så nu trækker du selv i land og snakker uden om? Du beskylder mig for at fordreje tingene, men når jeg beviser at du kun bruger halvdelen af min udtalelse, skriver du pludselig om hvordan net-aviser tjener penge og om en 18-årlig angriber der er kommet rygter om.

      Men nu hvor du snakker om et nyt rygte, om en 18-årig, hvilken troværdig kilde har du så det fra? Så kan jeg jo læse en mere seriøs artikel.
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen Snakker udenom nej, jeg skriver det giver da mening, alder og talent. Det er da mere seriøst og passer ind til den politik man går efter. Så derfor er det for mig ikke en and og giver mening
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Ja du snakker uden om. Min første kommentar handler KUN om, at BT skriver om en kontakt mellem klub og spiller. Men nu begynder du at skrive om en helt anden spiller, for at slippe for at erkende, at du blander tingene sammen.
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen
      Slet ikke modsat dig kan jeg bevise de ting du påstod ingen havde skrevet og du var endda selv en af dem, jeg gider egentlig ikke bruge så meget tid på svare dig.

      Fordi du sidder og laver om i dine tekster efter jeg havde ret i det du påstod der ingen herinde der skrevet og rost ham. Så sidder du nu ændre i teksten det er for mig useriøst.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Stop. Ingen kan ændre i indlæg. Lad nu vær.
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen Selvfølge kan man det når du selv opretter teksten men korrekt ikke altid i svar.
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        4. august 2020   

    • @BIF til jeg dør - Og hvem oprettede denne kommentar-tråd? Ikke mig, så derfor kan jeg ikke ændre mine svar.

      Så lad os lukke den hér.
      1 enig
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        4. august 2020   

    • @Jensen Jeg har lige sendt dig en hilsen på et svar Jensen fjernet teksten og skrevet sjovt nok kan man ændre det også

  • Schwäbes afløser? https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/medie-dansk-interesse-club-brugge-maalmand?utm_source=eb_link_source&utm_medium=eb_link_medium&utm_campaign=eb_link&eblink=artikel
    1 enig
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        27. juli 2020   

    • @Mojoburger jeg tænker det samme da jeg læste det
      1 enig
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
      Top kommentator
        27. juli 2020   

    • @Mojoburger, er der andre Superligaklubber der er på keeperjagt? Jeg synes i hvertfald, at han ser spændende ud - og til få for en lille sjat penge.
     
    • @Mojoburger havde samme tanke. Har fået mange kampe for Brügge og er stadig relativt ung.
     
    • Tanken
    • Tanken
      Betalende bruger
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @Saesonkort hmm, AaB har åbnet for at sælge Rinne, så tænker de også er på jagt, da jeg ikke forestiller mig de er seriøse med at bruge Andreas Hansen. AGF er helt sikkert også på jagt.
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
      Top kommentator
        27. juli 2020   

    • @Tanken, Jeg tror faktisk at AaB mener det med Andreas Hansen seriøst, men AGF er helt sikkert desperate...
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Mojoburger Tænkte helt det samme Mojoburger
     
    • @Saesonkort SønderjyskE har sagt de skal have en ny målmand inden opstarten.

  • Chuck
  • Chuck   27. juli 2020   

  • Vi har vel rigeligt med ufarlige angribere. Hvis han var 22 år, så var det måske noget interessant men 26. Det vil kun betyde at vi så har 2 ufarligere svenskere. Så hellere satse på Kvistgaarden.
    5 enige
     
    • @Chuck Du har så ret!

  • Er enig med de fleste herinde, har svært ved at se at han skulle være meget bedre end det vi har nu. Omvendt, er jeg også sikker på at CV ved langt mere om ham og hvad han potentielt kan gøre for os. Men hvis han er ofte skadet, er det et kæmpe minus.
    1 enig

  • Få willy hjem fra Tyrkiet!!!! og fyr Hedlund af
    2 enige
     
    • @BIF_Sherra lyder som en dårlig og urealistisk idé
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        27. juli 2020   

    • @BIF_Sherra helt enig sælg Hedlund Tibling jagter og presser spillet nu skal vi til kigge på det offensive siger NF jamen lad os så sælge en rigtig god pres spiller som også kan noget offensivt og på egen hånd det er håbløst salg.... Fisker tilbage så tilgiver jeg CV :)
      1 enig
     
    • @BIF til jeg dør Jobbe og Slimane har overhalet Tibbling. Corlu kommer hjem. Vi har faktisk masser af kreativitet og både Corlu og Jobbe har masser af fart i benene og er langt mere målfarlige end Tibbling. Men mindst en angriber der sparker chancerne ind skal vi sgu have. Bare ikke den svenske russer. Hans skadeshistorik skræmmer og bør bevirke vi slet ikke bør interessere os for ham. Hvis vi skal hente spillere hjem skal det ikke være til lægeklinikken og fysioterapien. Det skal være til banen.
     
    • BIF til jeg dør
    • BIF til jeg dør
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        28. juli 2020   

    • @Dansplast Det er vi på ingen måder enige om, jeg mener ikke de har overhældet ham, men de har korrekt fået chancen. Lindstrøm har gjort det virkelig fint, men du basere det ud for meget få kampe på midtbanen hvor han gjorde det godt. Han har jo været angriber det meste af tiden. Men enig om han er fremtidens mand på midtbane, og på den måde har han overhældet Tibling, Slimane er meget svingende men igen helt sikkert også fremtiden. Jeg så en der skrev herinde vi har ikke udløst det vi har set fra Tibling tidligere, og mener ikke Tibling er dårligere end Jobbe eller Slimane. Det er min holdning, i form er Jobbe bedst.

  • 2011–2012 Örgryte IS 3 kampe (0) mål 2013 Qviding FIF 21 kampe (14) mål 2014–2016 BK Häcken 37 kampe (11) mål 2016–2018 Malmö FF 48 kampe (11) mål 2018–2019 BK Häcken 34 kampe (17) mål 2019– Dynamo Dresden 13 kampe (4) mål. Spændende spiller men ved ikke om en spilopbyggende angriber er det vi har brug for. Har set lidt til ham men ved ikke så meget igen

  • Maxsø MUST STAY!!!!!!

  • Zutcorp
  • Zutcorp
    Betalende bruger
      27. juli 2020   

  • Den sniger sig vidst kun liiige ind under alderen i strategien. den tror jeg ikke rigtigt på.

  • Gad godt CV hev en eller anden Peguero/N’Doye klon op af hatten... :-)

  • Så ligner det i hvert fald, at Mraz er fortid: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/frisoer-afsloerer-broendby-exit/8218312
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
      Top gode
        28. juli 2020   

    • @Anton Dværg - Ha ah, shit en vild kilde, til en artikel. Det er vist ikke første gang den frisør har været grund til artikler. :-)

  • del Piero
  • del Piero
    Betalende bruger
      28. juli 2020   

  • Lyder som en and...