Fodbold live resultater




Bundgaard?

Skrevet af jesuslind, 27. september 2025

Jeg vender igen og igen tilbage til det samme spørgsmål... hvad er hans spidskompetencer? Selvfølgelig har han et vanvittigt skud, som vi har set. Men han er jo ikke en dribler som bischoff eller en dybdeløber som fukuda.

Han forsvinder også for meget ud til at være 10'er hvis man sammenligner med nartey.

Jeg har svært ved at finde hans bedste position.. han er ikke en normal 10'er/kant9'er

jeg kan skide godt lide ham og håber han lykkedes. Hvad tænker i?

det ligner en FB bashing post, det er IKKE hensigten!! (Han laver mål mod OB)




Deltag i diskussionen




  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      27. september 2025   

  • Bundgaard er Bundgaard, og så længe han har niveau til det, skal han spille, hvor han spiller.
    Man kan også spørge, hvem er alternativet til pladsen?
    1 enig · 1 god kommentar

  • Betalende bruger
      27. september 2025   

  • En lille note om Bundgaard han har været stor Brøndby fan hele livet og altid holdt med Brøndby

    Men holdt det hemmeligt i Randers da han ikke ønskede det kom ud.

    Hans far er også kæmpe Brøndby fan :)

    Gør jo bare man kun kan synes om ham…
    1 god kommentar

  • Han får nu fast spilletid på den plads hvor han har været bedst, da han spillede i Randers. Tænker fast spilletid og et mere offensivt udtryk i spillestil bliver rigtig godt for ham på sigt. Han er stadig en ung spiller og har vist han kan scorer mål her i opstarten.

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      27. september 2025   

  • Det her bliver en tilståelsessag, Bundgaard er en meget loyal medarbejder der passer sit arbejde til punkt og prikke og han har udvist stor tålmodighed og ydmyghed alt sammen meget rosværdige egenskaber, og ja så kommer der et men, men jeg er i tvivl om Bundgaard, jeg synes han har en tendens til at falde ud i nogle kampe, det kan godt være han er en af vores bedste presspillere kvag hans fart, men hvis han skal spille topangriber og erstatte kvistgaarden så er det ikke nok at være en dygtig presspiller.

    Han kom ud af startblokken som lyn og torden, men kan han holde dampen oppe, der har jeg min tvivl og det er tendensen med at han falder ud af kampene der får min til at tvivle om han har den vedholdenhed og hårdhed der skal til, især er jeg i tvivl om han har den fornødne hårdhed til for alvor at slå til i Brøndby, jeg mangler noget fysik og bid i duellerne, ja lidt beskidt arbejde, synes det hele bliver lidt for pænt og velopdragent. Modstanderne hadede at spiller overfor Kvistgaarden, jeg tror ikke Bundgaard er omgivet af den samme respekt og det er nok Bundgaards største udfordring......!!
    3 enige · 3 god kommentar
     
    • Mauer
    • Mauer   27. september 2025   

    • @Rasmus Stephansen Jeg er enig og har de helt samme tanker som du skriver her.
      2 enige
     
    • Betalende bruger
        27. september 2025   

    • @Rasmus Stephansen er slet ikke enig med dig her, det er alt det du ikke ser ham gøre der gør ham så god, hans presspil og løbevillighed f.eks …og så laver han da masser af beskidte frispark …..og der er da mange modspillere der har udtalt at han er pisse irriterende at spille overfor …
      4 enige · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @Rasmus Stephansen Jeg synes du her ser gennem de briller af hans ydmyge søde facon og så filtrerer det ned over hans person når han spiller.Han startede lidt sådan ud, men nu laver han jo masser af beskidte frispark, og går sågar op i hovedstøds dueller som han ikke gjorde i starten. Derudover er han jo ikke blevet spillet der hvor han netop var en succes i starten efter Gregoritz er kommet til. Det med respekten kan der være noget om men det var også få der havde det som Kvisten havde der. Bundgaard er en atypisk spiller, enig, men hans pres og det han ellers kommer med er vigtigt for os.I forhold til at falde ud, er han vidst ikke den eneste der gør det, og faktisk en af de få der netop formår at blive ved, selv når de andre falder lidt ud. Så er han desuden stadig ung så der skal nok blive lagt mere på.

---

  • Jeg holder også af knægten, men kæmper ligeledes med at identificere hans egentlige spidskompetencer.
    1 enig

  • Arenzano
  • Arenzano
    Betalende bruger
      27. september 2025   

  • Jeg er i tvivl om hvad hans egentlige niveau er og hvilken position han er bedst på. Top niveauet er højt, har god attitude og han har spillet nogle gode kampe - men det er ved at være noget tid siden og jeg synes at han er på et af de yderste mandater i startopstillingen selvom han skal have ros for at kæmpe godt. Efter min mening har han ikke det der skal til for at være vores første angriber - mangler fart, fysisk og hovedspil. Kan godt se ham som den ene spiller på kanten men lige nu synes jeg at Fukuda og Vallys har mere at byde på. Så er der pladsen bagved front angriberen - men den ser jeg hellere Nartey på. Så alt i alt - god trupspiller det kan gøre sig på flere pladser, jeg tror ikke at han er starter efter næste transfervindue men sikker mand i truppen.
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • Betalende bruger
        27. september 2025   

    • @Arenzano han er et af de sikreste kort
      2 enige

    Se 2 flere kommentarer
     
    • Rasmus Stephansen
    • Rasmus Stephansen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
        27. september 2025   

    • @Arenzano Jeg tror ikke Bundgaard om 3-4 kampe er fast mad i start 11´eren.

      Fukuda har imponeret og hans vej ind på holdet ser ud til at blive meget kortere end mange af os havde forventet.

      Noah`s nye position på 10¨eren og Younis der også presser sig på og selvfølgelig Vallys, vil gøre det meget svært for Bundgaard den kommende tid og så er der jo Ambæk som også lurer ude i kulissen.

      Jeg tror Bundgaard bliver bænkevarmer og der ikke bliver en plads til ham i fremtiden, han bliver overhalet inden om.....!
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 5 flere kommentarer
     
    • LØK
    • LØK   27. september 2025   

    • @Arenzano Han har da masser af fart og er lige hurtig med og uden bold som er en særlig egenskab at have. Han har også i flere kampe bl.a. Strasbourg hjemme vist at han ikke er bleg for at gå hårdt ind i nærkampene mod fysisk stærkere modstandere både på jorden og i luften (i samme kamp gik der ca 1 time før Nartey lavede sin første tackling!). Og han har også scoret et flot hovedstødsmål. Han er dog lidt (for) et-benet som så mange andre. Fysisk kan han også lægge lidt mere på, men det er jeg sikker på kommer til at ske nu.
      Men jeg er som sådan enig i at han måske mangler en klokkeklar spidskompetence. Personligt har jeg dog fuld tillid til knægten og det fornemmer jeg også at Cooper har - han har det der skal til for at blive en stjerne i Brøndby, lad dig ikke snyde af hans beskedne facon. Han skal spille spidsangriber i de kampe hvor modstanderne også vil spille med, så kan MG spille den plads i kampe hvor vi forventes at være mere dominerende eller hvis vi skal jagte et resultat til slut i kampene.
      3 enige · 1 god kommentar
     
    • @Arenzano Det er tid siden fodi man taget en Gregoritz ind og ikke lader ham spille den plads han netop havde succes på.

  • Jeg ser ikke at Bundgaard har nogle udprægede spidskompetencer, jeg ser ham mere som er rigtig dygtig all rounder, eksempelvis har han en okay god fart men ikke den samme som Kvistgaarden/Fukuda, er dygtig på bolden men ikke som Suzuki/Nartey.

    Jeg er til gengæld stor fan af hans arbejdsmoral, han kæmper ligeså længe at han er på banen, han tager gerne de sure tilbageløb efter at man har mistet bolden, det syntes jeg ikke altid at vi ser/så fra f.eks. Nartey og Bischoff.
    Man kan vel sammenligne ham lidt med Vallys som heller ikke er den hurtigste eller en dribler, Vallys er bare dygtig til at være forudseende og vide hvordan at spillet arter sig og det er lidt det at jeg håber på at Bundgaard også vil bevæge sig hen til at være.
    4 enige · 4 god kommentar
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
      Top debattør
        27. september 2025   

    • @Bornholms_Granit
      Bundgaards spidskompetance er vel lidt, at han ingen deciderede mangler har og kan lidt af det hele.
      Ser ham som en intelligent spiller, der er dygtig til at træffe de rigtige beslutninger.
      2 enige · 1 god kommentar

    Se 5 flere kommentarer

  • Godt skud
    Lavt tyngdepunkt
    Klog i presspillet
    Klog i det hele taget - læser spillet godt
    Arbejdsom - god indstilling Fin acceleration
    2 enige · 2 god kommentar

---

  • Betalende bruger
      28. september 2025   

  • En lille note mere han er i Ebbe Sands firma, ligesom Alves og Kvistgaarden er det.

    Ved man tror meget på Bundgaard som spiller.
    1 god kommentar
     
    • Rasmus Stephansen
    • Rasmus Stephansen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
        28. september 2025   

    • @bif fan for evigt Agentfirmaet eller Cooper???

  • Vainio74
  • Vainio74
    Betalende bruger
      28. september 2025   

  • Bundgaard skal nok vise meget mere når/hvis vi får styr på spillet, jeg ser ham ikke som en angriber måske en hybrid angriber hvis man kan kalde det
    1 god kommentar





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner