-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Brøndbys fodbolddirektør, Carsten V. Jensen, har af flere omgange lovet forstærkninger til start-11'eren i dette transfervindue.
Nu afslører han i et interview med bold.dk én af de positioner, han kigger særligt på. Det er den centrale midtbane, hvor "CV" synes, der mangler noget.
- Vi ser, at vi rent centralt godt kan bruge noget mere dynamik, og det er et tema. Jeg siger ikke præcis på hvilken position, for ofte spiller vi med tre midtbanespillere, men vi skal have mere dynamik i holdet centralt. Det kigger vi efter, siger CV i et interview med bold.dk.
Det er dog vigtigt for ham at ramme plet - der skal ikke hentes spillere blot for at gøre det.
- Det er vigtigt for os at få det rigtige ind, og at spillerne, der skal forstærke os, gør det markant.
Transfervinduet lukker 1. september, mens der er noget kortere til deadline, hvis de nye spillere skal være med til første Superligakamp. Den bliver spillet 23. juni i Silkeborg.
Deltag i diskussionen