Fodbold live resultater




Daniel Wass

Skrevet af Broholm87, 23. februar 2026

Jeg har gjort mig nogle overvejelser i forbindelse med situationen omkring Daniel Wass, særligt nu hvor medierne skriver om en mulig kontraktforlængelse. Efter min opfattelse kan man tydeligt mærke hans fravær i vores spil. Siden Wass fik det røde kort mod OB, har vores præstationer og resultater været faldende.

Det interessante er, at de to kampe, hvor Wass havde karantæne, vandt vi 2-0 – både mod Silkeborg og FC Nordsjælland. Efterfølgende har vi tabt til FC Østerbro, Fredericia og Vejle før vinterpausen. Efter pausen har vi spillet uafgjort mod Randers og tabt til Viborg. I de fem kampe har vi kun formået at score mod Vejle og Fredericia.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om Wass kunne have gjort en forskel. Hans rutine og evne til at stabilisere midtbanen er netop noget af det, vi ser ud til at mangle i øjeblikket. Derfor undrer det mig, at Cooper ikke benytter ham – eller i det mindste giver ham en reel chance.




Deltag i diskussionen




  • Betalende bruger
      23. februar 2026   

  • Enig!!
    1 enig

  • Enig.
    Der er ligesom at have en guldklump liggende også bare gemme den væk.

    Han skal da bruges - nej måske ikke en hel kamp. Men brug ham dog. Der skal jo gerne nogle point på kontoen. Og ja MC skal nok få spille tid.
    Håber han vil bruge ham!

  • Jeg tror simpelthen, Cooper er ved at køre holdet ind til næste sæson allerede, så jeg tænker, vi skal være tilfredse med de point, vi skraber sammen...og så håbe, vi kan spænde ben for AGF et par gange!

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      23. februar 2026   

  • Om Wass kunne have gjort en forskel får vi aldrig svar på, vi kan have vores tanker og trosretninger men spørgsmål forbliver ubesvaret, jeg hælder til den tro at Wass kunne have gjort en forskel specielt i de 2 sidste kampe, men sådan skulle det ikke være. Når Cooper bliver udfordret om Wass rolle flytter han fokus overfor på den rolle Wass har uden for banen, at de taler en hel del sammen i daglig dagen osv. men Cooper ser efter min bedste overbevisning ikke Wass som en del af hans foretrukne 11-14 mand, men måske man bliver overrasket........
    1 god kommentar

---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner