-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hvem bliver mon anfører mod FCK i derbyet?....
Starter Wass og får bindet?
Bliver Cooper ved Divko?
Starter Vallys inde,wass ude og vallys får det?
Hva tror i?
Deltag i diskussionen
Kepgar 21. november 2025
olemole_fra_hh 21. november 2025
Wass
Divko
Binks
Vallys
Så pentz,mikkelsen og klaiber går ud af gruppen og Binks/Divko kommer i anførergruppen
Kepgar 21. november 2025
Så tror mere på den her:
Divko
Binks
Kliber
Pentz
Wass
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
21. november 2025
Jensen
Betalende bruger
21. november 2025
At gøre Divko til kaptajn var en symbolsk handling, for at vise ham tillid, men også fordi de andre ikke var tilgængelige.
Nu hvor de fleste er til rådighed igen og vi formentlig går en kamp i møde, hvor dommeren kan få en del at se til, ser jeg det bedst, at man vælger en kaptajn der bedst muligt kan kommunikere med dommeren.
Så derfor er mit bud: Wass.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21. november 2025
Man kan også vende den om.
Hvorfor skulle Wass ikke blive anfører mod Fck.
Jensen
Betalende bruger
21. november 2025
Men det ville være at gribe efter halmstrå. Er enig i, at hvis man kigger på det på dén måde, er der ikke mange argumenter for IKKE at give anførerbindet til Wass.
Med mindre man er bange for, at han igen taber hovedet, på samme måde som mod OB.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21. november 2025
Mon ikke at han er blevet klogere ;-))
Sympatisk at Divko fik anførererhvervet sidst, men ser ham ikke som en permanent fremtidig løsning.
Her har jeg væsentligt mere fidus, til en Luis Binks.
Men for nuværende er Wass vores anfører.
Arenzano
Betalende bruger
21. november 2025
Kramer
Betalende bruger
21. november 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21. november 2025
Enig omkring Spierings.
Han virker til at have løftet sit spil, i sit makkerskab med P.
Cooper har fået flere valgvarianter efterhånden, hvilket må være en fordel for os ;-))
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21. november 2025
Han tabte ihvertfald hovedet, ved sit røde kort, hvilket var ekstra skuffende, for så erfaren en spiller.
Spændende om Cooper vil skifte ud, i anførerhierakiet, til foråret.
Ser også Luis Binks som en naturlig leder/anfører.
Kramer
Betalende bruger
21. november 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21. november 2025
Det bliver nok enten Spierings/P eller Wass/Tahirovic.
Ser den som 50/50, men håber på den første.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. november 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
22. november 2025
Hvad så med Ambæk ;-)
SoHappyMe 22. november 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. november 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. november 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
22. november 2025
Man behøver ikke en trænerlicens, for at have en mening ;-))
SoHappyMe 24. november 2025
Jensen
Betalende bruger
24. november 2025
Jeg ser ham lidt som en ny Dominik Kaiser. En slider der bare er bund solid.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
24. november 2025
---