-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Spillerne leverede mod ligaens svageste hold og på den længe annoncerede forstærkning , men er det så ikke nu vi skal se om CV er sportsdirektør og vil holdet eller var det så færdigt arbejde ?
Deltag i diskussionen
thuesan 15. august 2022
Begge svar vil være nej
preben
Betalende bruger
15. august 2022
thuesan 15. august 2022
En angriber er jeg sikker på sker, og så må vi se om det også bliver til noget med en 10'er og en evt backup til venstre back.
MOAllen 15. august 2022
Fan_passion 15. august 2022
Har du indsider viden
Bjarke 15. august 2022
Kentex 15. august 2022
Tanken 15. august 2022
Vainio74
Betalende bruger
15. august 2022
Bjarke 15. august 2022
Vainio74
Betalende bruger
15. august 2022
Tejnestiften 16. august 2022
Vainio74
Betalende bruger
16. august 2022
Tejnestiften 16. august 2022
Hvordan vil du definere en target mand?
Philip
Top gode
Top enige
15. august 2022
- en Vb der kan aflaste Blas og som kan overtage til sommer når Blas nok bliver solgt.
- en angriber med rutine der kan hjælpe vores unge og talentfulde angribere. Derudover ville jeg foretrække en stærk angriber der kan holde fast i bolden.
Så kan vi stille med følgende hold (backup står i parentes):
Målmand: Mads (TM)
VB: Blas (ny vb/Mensah)
CB: Maxsø og Tshiembe (Rosted/Heggheim/Alves)
HB: Sebulonsen (Mensah/Wass)
6’er: Rado/Bell (afhænger af modstander)
Højre 8’er: Wass (Cappis/Marinus/Bell)
Venstre 8’er: Slimane (Cappis/Marinus/Bell)
10’er: Greve (Schwartau/Kvist/Bjur)
9’er: Hedlund (Kvistgaarden/Bjork)
9’er: Ny angriber (Divkovic/Salech)
Den trup kunne jeg godt se spille med om mesterskabet. Hvis den nye 9’er er i den kaliber der er rygtet til klubben.
Jensen
Betalende bruger
15. august 2022
Bastiano 16. august 2022
Jeg har dog også hørt noget om en potentiel snarlig ankomst, centralt. Har du hørt noget der?
skj6986 16. august 2022
Philip
Top gode
Top enige
16. august 2022
Bastiano 16. august 2022
Philip
Top gode
Top enige
16. august 2022
Bastiano 16. august 2022
Jeg tænker der skal hældes noget rødvin på min kilde, for der er tydeligvis noget han ikke har fortalt..
19Magic64 16. august 2022
Den store nyhed du proklamerede samme dag som Wass kom, hvor blev den af?
Philip
Top gode
Top enige
16. august 2022
Philip
Top gode
Top enige
16. august 2022
Bastiano 16. august 2022
Marc Johnson 16. august 2022
Greve har jeg mistet troen på efter hans svage sæsonstart
Bjur kender jeg ikke nok til ift 10'eren (indrømmet)
Schwartau er for ung
Philip
Top gode
Top enige
16. august 2022
Marc Johnson 16. august 2022
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
16. august 2022
Den trup som CV har sat sammen blev nr. 4 i sidste sæson og skal man tage Stig Tøfting på ordet var der potentiale til en 3 plads og med bare et uafgjort resultat i det indbyrdes opgør mod silkeborg var 3 pladsen blevet sikret. Så på den baggrund ser jeg ikke der er grund til at male en vis herre på væggen.
Fremadrettet:
Seb S. er kommet til for Bruus 1 til 1 så styrkemæssigt er situationen på den position status Q.
Wass er kommet hjem og NF vil bruge ham på hj. 8´er i diamanten så på den position er der tale om en væsentligt styrkelse af holdet + sidegevinsterne.
Tshiembe har løftet sit spil markant og Blas har genfundet niveauet oven på sin korsbåndsskade.
Det var vel de mest indelysende styrkelser i truppen ift. 2021/2022 sæsonen, andre kunne også nævnes og hvis/når det lykkedes CV at hente en bekræftet, erfaren målscorer til 9´er positionen, vil holdet samlet set være styrket i forhold til sidste sæson og spille med i toppen af tabellen.
FORZA BRØNDBY
Gummer
Betalende bruger
16. august 2022
Ja, det er frustrerende for alle at resultaterne er udeblevet i en længere periode, men syntes bestemt ikke at svaret ligger i at fyre CV.
Hvem skal kunne tage over?! Kan folk huske vores tidligere sportsdirektører??? CV er med længder den dygtigste til det nuværende projekt!