-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Niveauet er i lange perioder ganske fornuftigt, men der er også perioder, hvor trådene ligner debattører, der sidder i kælderen i underbukser og savner hedengangne Nationen. Vi er ind i mellem derhenne, hvor for mange belærer hinanden om hvad man burde mene, hvilket giver lange tråde fyldt med personligt fnidder.
Jeg finder det pisse trættende, når man disser andres synspunkter. Det er næppe et must for ret mange at debattere herinde, så lad os da passe på det hele ikke bliver for personligt og ind i mellem helt skørt. Selv paneldeltagere i BrøndbyLyd oplever man ind i mellem blive kritiseret, blot fordi man ikke deler deres synspunkter.
Fint når man er ekstremt positiv. Fint når man er mega skeptisk. Aldeles ufint, når man belærer andre og bare vil have ret, eller måske i virkeligheden bare vil vinde diskussionen.
Deltag i diskussionen
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. december 2023
Enig med dig, mange herinde har en tendens til, at følge strømmen ud fra resulaterne. Vinder vi så roses, og forsvares Jesper eller spillerne, taber vi er de samme brugere på med skille sig af med træner eller spillere lige efter at have rost dem. Tag fx Lauridsen som spillede en kanon kamp, gange efter det modsatte. Først roste alle ham til skyerne, og kampen efter var han ikke en del af BIFs fremtid. Det samme er sket med Alves, Kevin og Greve og mange andre. Jeg har læst de samme brugere som efter mig. Sidder stort set en kamp efter går fra ros til afsky, det har jeg 0 respekt for.
Personligt vælger jeg at komme med en kritik af Jesper, som 19magic64 regere voldsomt over, som jeg svare tilbage på. Derefter starter der en lavine og det er ALTID de samme personer, som kommer op af vulkanen herinde. Jeg kommer efter en sejr, ikke et nederlag, da jeg mener Jesper i kampen laver flere fodfejl med hans måde give vores talenter minutter og udvikling, noget vi har set lige siden hans ankomst, husk MC var vores vigtigste punkt tidligere.
jeg ser en træner som mangler mod i kampene, når du fører 3-0 mod bundholdet, skal du turde tro nok på dine unge talenter, det er dem der skal løfte fremtiden i BIF. De få spillere (talenter) smider ikke 3-0 væk på en halvleg, men får lærepenge af kampene og en succesoplevelse
Det var ikke dem som smed en 2-0 og 3-2 føring væk mod Lyngby. Du skal som træner, turde give de unge talenter tillid og tid. De lære ikke kun ved træning, men at møde fysisk modstand, og spille mod bedre modstand end de får til træning. Det får du ikke af få minutters indhop, en spiller som Mensah som mange gange er skiftet ind, og alle ved hans karriere er på vej til at stoppe og han er ikke fremtiden i BIF, brug da en Sebastian som Jesper også kunne have brugt istedet for Wass og sat ham LÆNGE før han gjorde på midtbanen, det var kun grundet så massivt pres og dårligt spil, han til sidst gik væk fra at bruge Wass, hvor vi ved han ikke manglede mest en leder på holdet, mange rigtig mange så jo Wass var fejlplaceret og køber ikke hans forklaring, han kunne have brugt Seb, som er ganske god spiller. Men en pris på 12 millioner må han jo også være en CV har troet meget på.
Senere sætter du så Rado ind, som du kender og ved levere. Giv Kowalczyk spilletid og lærepenge, han har lige leveret en brag af en kamp i U19, du har en sikker føring mod et bundhold, det smider du ikke væk på en halv time.
Oscar får igen kun 15 minutter, giv ham en halvleg og tag Ohi ud. Som igen ikke var prangende i sit spil, 5 mål i denne sæson er der scoret 2 på straffe senest blev begået mod Kvistgaaren og kun 1 assist i hele sæsonen. Med næsten 1200 minutter spillet, giv Oscar en HEL halvleg, og spar Ohi til pokalen, hvis den historie Jesper kommer med, om hans knæ problemer er sandt, så skal du da spare Ohi til pokalen. Minutter betyder alt, det har vi set fra senest Greve der kommer efter en lang skade og nu ved at være i form igen
Min kritik af Jesper, ville være nemmere at skrive og få opbakning lige efter vi fx smed smed 3-2 mod Lyngby, jeg gør det efter en sejr. Fordi jeg mener han igen svigter de unge, han er en træner der levere point, også været meget heldig i flere kampe og reddes ikke mindst af Vallys der levere i offensiven, og en Ramussen og Alves der spiller kanon sammen, NF havde ikke den kvalitet da han var træner, husk det.
Divkovic valget har jeg rost JS for, så alt er ikke kritik ligesom han har sørget for en god balance med forsvaret. Men ser ikke en træner der har udviklet vores talenter eller ny indkøb, ja de får ikke chancen. Men ser heller ikke en træner der har udviklet holdet offensivt, fjern Vallys fra banen, så lå vi end ikke i top 4 med garanti. Så det er ikke holdet men de enkelte spillere der gør den store forskel for vores succes i min optik.
Savner en træner der har mod til at tro og få udviklet vores talenter. Ja de levere måske ikke fra dag 1 men det gør erfarne spillere hellere ikke altid, de kræver kamp tid og minutter i benene, for at blive bedre. Var Frendrup og Jobbe perfekte da de kom ind NEJ, var Uhre og Pukki det fra dag 1 NEJ.
Oscar skal have mere spilletid og vi har set under NF, hvilket kæmpe talent Oscar er. Sæt ham ikke ind i en kamp hvor han søger efter succes oplevelse første kamp, i en kamp vi hjemme er bagud 4-0, som Jesper gjorde første gang og med kun 10 min igen. Det var en hovedløs indskiftning af en spiller som søger succes oplevelse og selvtillid, den måde giver du ham det ikke på.
Beklager Solz, den blev lang, men havde brug for at give mit besyv med, hvorfor jeg mener det er ok at være kritisk, på trods af Jesper og ikke mindst nogen spillere har gjort at vi er tophold. Men uden Vallys og Rasmussen lå vi aldrig i top 4 det er jeg sikker på.
SoHappyMe 5. december 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. december 2023
Igen giv nu Oscar flere minutter, for det skal han have og tillid og udvikling får du ikke ved 5-15 minutters indhop
Første gang Jesper brugte ham var bagud 4-0 hjemme og gav ham 10 minutter det er for mig et kæmpe no go. Enig med dig i det meste, men savner mod fra Jesper, håber det kommer og synes han har udviklet holdet defensivt men synes ikke vi sprudler i spillet
Synes det er særligt enkelte spiller som Kvistgaarden, kanterne og ikke mindst Rasmussen og Vallys der løftet holdets kvalitet
Se på andre klubber dem der overrasker er de unge fordi trænerne giver dem langt mere spilletid Silkeborg og FCKs topscorer er de unge
Jobbe og Frendrup leveret heller ikke fra dag 1 men vi kender historien, jeg er faktisk ligeglad hvad eksperter mener, de mente også vi havde 1 % chance for at blive mestre under NF resten af historien kender vi, og de følger heller ikke holdet, som vi er mange fans der gør. Det er en bekymrende tendens at Jesper fravælger vores spillere der har mest brug for udvikling altid. Jeg ser ikke en træner der har et hold som har endnu spillet 2 gode halvlege eller en offensiv der bare har sprudlet, jeg ser en træner der har fået et godt forsvar stablet på benene, men også været heldig i kampe hvor marginalerne er gået vores vej. Ser en træner som reddes af kvalitets spillere som Rasmussen og ikke mindst Vallys der skaber det meste offensive vi byder ind med.
SoHappyMe 7. december 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
7. december 2023
Kunne ikke være mere enig med dig i alt du skriver, for ingen af FC holdene har for endnu imponeret og enig med dig i
At det mest seværdige bold er kommet særligt fra Silkeborg og FCK.
Særligt Silkeborg har jeg stor respekt for hvad de får ud af deres spillere
Håber Jesper ligger sin forsigtigheds strategi om, og giver mere tid til talenterne vi ser jo i alle sæsoner
Det er dem der bliver stjerne og sælges dyrt, så Jesper må ikke svigte den del.
Samt savner jeg også han rykker vores hold offensivt som han har gjort defensivt :)
God dag sohappyme
LJS
Betalende bruger
5. december 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. december 2023
Helt ok, ved du hentyder til mig :) Skal jeg forklare den kritik jeg er kommet med
Skal jeg have alt med, hvad min kritik handler om
Så ikke engang skrevet kritikken, omkring mangel på udvikling i det offensive :)) men savner mest af alt få de unge brugt langt mere og køber ikke Jespers forklaringer altid
Døjer Ohi med knæet hvilket ikke tror på, så tag ham da ud med 3-0 føring halvleg og giv Oscar en halvleg fremfor bare 15 min synes vores træner mangler mod i kampene. Brug Sebastian fremfor Mensah i første udskiftning sådan vil en træner med mod gøre og vise han tror på dem Mensah stoppet jo sin karriere snart
LJS
Betalende bruger
5. december 2023
Fair nok :-)
Synes måske dog at du har lidt en tendens til at gentage dig selv.
Men kan mærke at du brænder for det og der skal selvfølgelig være plads til os alle og vores forskelligheder.
Og vi er vel allesammen herinde p.g.a vores kærlighed og interesse, for vores klub.
God tirsdag herfra.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
5. december 2023
Det har du nok ret i, men man har også en del af samme personer der altid går efter en
Men lytter til hvad du skriver, men min holdning på visse personer og deres flere profiler vil ikke ændre sig. Det er de samme hver gang.
Men prøver ikke gentage mig for meget, for den del har du faktisk ret i :))
Ja elsker BIF og brænder for klubben, så kan folk kalde mig de grimmeste ting herinde.
Men foragter mennesker der synker så lavt og er ikke en der lader mig tryne af net mobning som du nok kan se af få men altid samme brugere.
Rigtig god dag til dig :)
LJS
Betalende bruger
5. december 2023
Tak og i lige måde :-)
Lasse P
Betalende bruger
5. december 2023
Hold det sobert. Der må gerne tackles, men gå efter bolden.
Kepgar 5. december 2023
---
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
5. december 2023
Der gås efter at høstes komplet ligegyldige enige/god kommentar, som om det var en form for brugbar valuta.
Ligeledes køres der en fuldstændig vanvittig hetz af visse personer, som fx. Ohi, Pentz, Lauritsen, JS og CV, hvorimod at hvis man retter kritik af/om deres yndlingsspiller (Det kunne fx. være Kvistgaarden, Vallys eller tilsvarende), så bryder helvede løs.
Vi er her for at diskutere fodbold og diskuterre vores alles klub, Brøndbyernes IF.
Om hvorvidt komplet anonyme brugere på et debatforum er enige i min holdning eller ej, kunne vitterligt ikke rage mig mindre.
Tejnestiften 5. december 2023
Jeg syntes også det er ok, at kritik må forekomme i debatten, men den skal være saglig og velbegrundet, og det er det, der ikke altid sker herinde, desværre !!
Nogle mener det er vigtigere at gå efter manden, end bolden, og så kører det bare derudaf i et fuldstændigt meningsløs skriv.
Det er rigtigt at Garfield ofte gentager sig selv, men han begrunder sin kritik, og det skal man respektere, man kan være enig eller uenig, men man er nødt til at respektere andres meninger.
Ellers bliv væk.
19Magic64
Betalende bruger
6. december 2023
MEN når det kører over i konspirationer og hvem der er rigtig fan og ikke, og alle bliver beskyldt for at have flere profiler, selv om han paradoksalt nok, som den eneste, selv har haft en 20-25 stykker!
Og der bare skal kommenteres på alle indlæg, og det bliver personligt om hvilken karakter og person man er, så er det kæden håber af for mange..!!
Garfield er blevet smidt ud 20+ gange herfra, og det af en god grund, personligt holder jeg pause herfra, til han er ude igen, ved andre har det på samme måde..!!
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
6. december 2023
Jo usandt og du har slet ikke haft andre end den profil?
Utroligt du lader dig gå op i det, men acceptere en anden bruger der skrev så grimt til dig og din kæreste
Sku lidt forundret, men handler nok mere man går efter manden
Man kan sagtens sige man har pause og bruge en anden profil man har.
Selvfølgelig er der flere herinde som har flere end en.
Men om de har eller ikke har er da egentlig lige meget, kun et problem hvis man jagtes af samme person
Personligt finder jeg det barnligt ikke kunne snakke bold og den person hetz der køres mod andre er noget ser som et svaghedstegn
At du sidder acceptere anden bruger der skrev de grimmeste ting til dig thorrium, men vælger ikke åbne munden med det
Men bruger denne tråd til skrive om Garfield er mig en gåde.
Har kun skrevet pænt til dig
19Magic64
Betalende bruger
6. december 2023
Du er omdrejningspunkt om størstedelen af dramaet og personfnidderret herinde, hvad er det du ikke fatter??!!
Har bedt dig om ikke at skrive til mig, og det bliver du ved med!!
DU SKAL IKKE SKRIVE MERE!!!!!!!!!
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
6. december 2023
Eneste jeg skrev var om dit indlæg ikke mig der begyndte fnidder
Og du er ligeglad, siger en del om det :)
Husker godt dit gamle profil navn TIBBLINGLOVE ::))
Samme efter mig herinde som har par stykker, meget kan man sige. Men taler altid sandheden. Selvfølgelig er I flere af jer der har/haft flere profiler herinde samme tid. TibblingLove
19Magic64
Betalende bruger
6. december 2023
#getalife
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
6. december 2023
Passer ikke du bekræftet det netop ikke dengang.
Og din nedladende kommentar synes jeg siger en del.
Du nævner jeg påstår jeg skriver flere har profiler, det bekræfter det jeg siger
19Magic64
Betalende bruger
6. december 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
6. december 2023
Ok din mening og de få andre som altid er på.
Heldigvis kan jeg snakke fint med mange andre herinde
Personlig hetz og net mobning er ikke noget for mig.
Så siger god aften og I kan have de meninger, gode for mig er det er helt samme profiler altid
Det siger jo en del om jer :))) sjovt du ikke turde skrive Til en der skrev de grimmeste ting med din kæreste har altid talt pænt til dig herinde
Men lad den ligge, hyg dig og dejligt du fik bekræftet du havde flere profiler ligesom andre herinde.
Ved I er få personer med flere profiler.
Jeg vil ikke svare dig eller de få andre på ydeligere, tal om BIF eller bold alt andet har ikke min interesse
God aften
19Magic64
Betalende bruger
6. december 2023
-det vil jeg glæde mig til...
Tejnestiften 6. december 2023
Jeg er enig med dig i, at man skal holde sig til en profil, jeg aner ikke om han, eller andre herinde har 1 eller 25 profiler, men at diskutere det, fører ingen steder hen, det giver bare en masse fnidder og meningsløs skriv ( følg jeres skriverier efterfølgende i forbindelse med mit indlæg ) så forstår du hvad jeg mener, så bliver det let personligt.
Nogle ting er det bedre at ignorere, det er bare min mening.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
6. december 2023
I er de samme profiler der er over en, altid de samme få personer
Ønsker man lukke ned for mig, er det så sidde netmobbe og skrive grimme ting om en anden person
Det er umodent og meget usympatisk.
Viser for mig lidt om jer, jeg undre mig over DIG. Som fik de grimmeste beskeder herinde fra thorrium og du nævner intet til ham. Men sidder endda bagefter debatere om mig.
Det er sku for crazy til mig. Lad os sige jeg var en ensom sjæl ikke noget liv, og alle de ting man har skrevet om min person
Kun svage mennesker har behov for sidde gemme sig bag en skærm og net mobbe. Synes det viser noget om den karakter I få har, og sjovt kan jeg debatere meget fornuftigt med alle andre på nær jer få som altid er de samme.
At jeg nul respekt har overfor få brugere herinde som er efter mig, som støtter grupper som så mange gange kun lavet ting der sat klubben i miskredit.
Det står jeg 100-% ved for i min verden bliver de aldrig fans, og ingen er over klubben.
Svare ikke på flere af dine svar, for sikre ikke bliver ved
God aften trods alt
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
6. december 2023
Jeg kan HÅNDEN PÅ MIT BIF HJERTE garantere dig.
Jeg KUN HAR EN AKTIV PROFIL
Jeg skriver kun fra Garfield lige siden jeg oprettet GARFIELD.og er ikke på med andre end den herinde samtidig modsat nogen andre
Men vi kan ikke være enige med alle, men tale ordentligt og snakke om BIF burde alle kunne som er fan af klubben.
Rigtig god aften til dig og i lige måde, skriver fint med dig og MANGE andre herinde altid
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
6. december 2023
Enig :) ja jeg gentager mig sku tit lidt ofte
Men skriver om bold og nogen herinde kan ikke klare man som fx magic kunne være kritisk og kommenteret om jeg og par andre skrev i live
Svarede jeg ham sagligt på, han har tidligere haft min anden profil det håber jeg han står ved.
Men er egentlig ligeglad er Herinde for snakke bold og kun det
Men når man går efter en er det klart jeg forsvare mig sagligt tilbage
Fx med vores træner synes jeg har en kritik der er velbegrundet at man kommer efter sejr mod bundholdet og venter til den er sikker
Og selv ville af med Jesper (magic) for nu at andre ikke efter en sejr må være kritisk
Jeg så nogen indskiftninger der ikke gav mening, og synes man viser mod ikke følge strømmen og skrive efter nederlag for samme som roser ham nu er de samme som var kritiske før
De skifter jo konstant mening alt efter resultater.
Tag Kevin rost af alle herinde sidste sæson nu han ikke god nok
Tag Greve før skaden sidste sæson var fantastisk og lagt på alle var vilde med ham og kun ros nu han ikke god
Nok
Tag Heggheim alle i starten kun ros nu ikke god nok
Alves det samme ville folk også af med nu han uundværlig
Kan blive ved med flere spillere så mange herinde skifter mening fra kamp til kamp inkl magic som skrev til om det og måtte han ærligt skrive det var korrekt at han havde været det
Jesper har jo ikke forbedret sig på offensive spil eller 2 gode halvlege det er det samme sted vi står kun reddet af særligt Vallys
Jesper laver stadigvæk underlige valg med indskiftninger giv de unge chancen
Fører vi 1 mål så tør han ikke skifte og venter længe med ændre taktik i kampene.
Vi har største spiller budget nogensinde i vores historie siger en del og så overbevisende er vi ikke kun point mæssigt er det godt og defensivt
Men spillet er fortsat ikke optimalt mange kampe har heldet fulgt med og lille marginal er gået til os, det bliver ikke ved i fremtiden uden vi udvikler os
ClausM 6. december 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
6. december 2023
Hvem viser had til OHi?
Jeg har ikke læst en bruger der gør det
Du ref til min kritik som er velbegrundet med manglende mål
Kom med et eks på en der udtrykt had til Ohi?
BrianGideon 7. december 2023
---