-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Har lige læst at en fcm spiller er blevet stukket ned og hans situation nu er stabil og godt for det. Så bliver fodbold mindre vigtig når man læser at en ung 19 årige spiller skal udsættes for den form for afstumpet vold og overfald.
Det er trist læsning, hvis nogen Brøndby fans skulle hsve lyst til at sende ham en hilsen med en god bedring, er I velkommen til det her.
Vi skal alle stå sammen mod mennesker der smadre vores samfund med deres afstumpet vold og meningsløse overfald, det er sku trist læsning og håber at han kommer sig og får en fortsat god fodbold karriere.
De bedste hilsner og ønsket om en god bedring
Brøndby fan
DETTE VAR EN GOD BEDRING FOR DEM DER HAVDE LYST TIL SENDE EN HILSEN JEG TÆNKTE DET VILLE VÆRE GOD STIL SOM VI FANS ALTID HAR VIST OVERSKUD PÅ MANGE OMRÅDER PÅ STADION, MEN DESVÆRRE SKULLE DE SAMME PROFILER ØDELÆGGE DET DER SKULLE VÆRET ET PAR GODE ORD TIL EN UNG MAND MED DERES EVIGE FNIDDER FREMFOR UNDGÅ SKRIVE SÅ.
DET ER DE SANME PROFILER MED DERED FNIDDER OG HEKSEJAGT OG NANNA JEG VED DER ER MANGE ANDRE PERSONER SOM ER TRÆTTE AF DEM OG DU TILLADER DEM DET NOGEN ER HELT STOPPET UDELUKKENDE PGA DEM SOM DU SER ER DET IGEN IGEN IGEN DEM DER SKAL LAVE BALLADE SÅ HÅBER SNART SELVOM DE OGSÅ ER TO BETALENDE MEDLEMMER AT DU KAN SE SAMME MØNSTER DE ØDELÆGGER FOR ENHVER ALLE MINE KOMMENTAR OG DU TILLADER DEN FORM FOR CHIKANE PÅ ET GODT MEDIE JEG ER HER FOR SKRIVE OM KLUBBEN OG I DETTE TILFÆLDE SOM FAN SIDE TÆNKTE VILLE VÆRE OVERSKUD SENDE EN HILSEN FRA KONKURRNENDE FANS DET ER NORMALT GOD STIL OG NOGET VI FANS ALTID HAR KUNNE MEN GANG PÅ GANG GØR DE ALT FOR SPOLERE MINE ARTIKLER HERINDE ELLER ARTIKLER.. SKAMMELIGT VOKSNE MENNESKER KAN OPFØRE SIG VÆRRE END HYÆNER DENNE BESKED KOM PÅ DA DE BONBARDERET MIG HERINDE
Deltag i diskussionen
Bif hele livet 21. april 2026
Det er trist læsning, håber at vi som fans kan vise overskud at sende ham en hilsen.
God bedring fra en Brøndby fan
Studenterbrød 21. april 2026
Vi er jo alle enige om, at det er trist det er sket.
Bif hele livet 21. april 2026
Nej vi er fans er det mindste vi kan sku da at vise overskud og synes det er god stil, har du et problem så tag og skriv et andet sted herinde fremfor her
Jeg ikke bedt dig eller nogen anden om at sende hilsen, men hvor er I smålige og det beviser jo alt jeg sagt og minor1 har så ret, jeg vil til den dag jeg dør gå imod alle der jubler over maskering og skader denne klub
I er og bliver aldrig fans, men tydeligt nogen der har et behov for jagte mig herinde med jeres konstante fnidder oprettet denne artikel for sende gode vibes, det fik I samme brugere igen og igen ødelagt
Fun fact: Du er blevet smidt ud flere gange, end alle os andre tilsammen!!
Studenterbrød 22. april 2026
Jeg er en bedre fan end dig punktum.
Du skriver citat:
Jeg er ude af dette medie, I lykkedes med jeres forhavende så tag champagnen frem og skål på jeg en gang for alle er ude?
Hvorfor er du stadig herinde?
Vainio74
Betalende bruger
21. april 2026
Bif hele livet 21. april 2026
Men enig det er meningsløst og lad os håbe for ham det ikke smadre hans karriere eller giver ham varige mén.
Det er trist at nogen mennesker i denne verden er så feje tyr til den form for afstumpet vold…
Håber den skyldige får lang straf, problemet er vi i dette samfund er alt for bløde med domme når det gælder det, de kommer ud alt for hurtigt og så begår de før eller siden igen kriminalitet, desværre
Bif hele livet 21. april 2026
Det beklager jeg :)
RommeTilPhiriOgSå 21. april 2026
Først Haraide, så Sepp Piontek og nu det her?
Kniv er kujonernes våben. Og det er selvfølgelig tragisk, at en ung fyr er blevet ramt.
Men der sker tragiske ting i den her verden hele tiden. Og selvom Palæstina-konflikten, borgerkrigen i Eritrea og de mange kvindedrab der sker i Danmark er ufattelig tragiske. Så er de omvendt ikke relevante for i en kontekst der omhandler Brøndby IF.
Og det er et knivstikkeri i Herning kl 3 om natten som udgangspunkt heller ikke.
Bif hele livet 21. april 2026
Finder du ikke det relevant, så lad være med skrive om det og ja der sker en masse grimt i denne verden men vi er Danmarks største fans og forhåbentlig også bedste.
Jeg skriver som en fodbold fan fra modstander holdet og det har den kontekst, at det er en ung fodbold spiller for en konkurrende klub som jeg ønsker en god bedring og prøver vise empati og overskud andet var der ikke i dette og det synes jeg faktisk ville være god stil særligt hvis det skulle før eller siden nå rette person præcis som Sepp eller Åge H som du slet ikke ved en fis om at deres pårørende skulle se vores hilsen og igen det står alle frit for at skrive en hilsen også til Sepp P og andre som har haft stor indflydelse for dansk fodbold og ja også for Brøndby som Åge viste stor format dengang men heller ikke der har du empati eller klasse nok til kunne gøre dette
ingen tvinger dig til læse eller skrive om det og har du ikke overskud eller format nok til at skrive en hilsen til ham, så kan du i det mindste have format nok til at droppe dit fnidder mod min person at du bringer Åge H med som var træner for klubben viser jo bare din evige fnidder
Det er trist læsning du får drejet igen til negativitet og bruger 80 % af din tekst rettet mod kritik over jeg skriver dette
Men jeg er egentlig ligeglad når det kommer fra din mund, for beviser bare dit manglende format og ikke mindst empati .
At du ikke deler den mening, er som det er men du kan i det mindste undgå at skrive eller kommentere på det og springe over, men hvad forventer man med typer som dig der hylder maskering og vold mod en modstander fan var ok pga han viftede med en finger, det overrasker mig ikke når det kommer fra jer selvsamme brugere
Dit skriv siger alt om din personlighed eller rettere mangel på samme.
RommeTilPhiriOgSå 21. april 2026
Derudover har historien ikke noget med fodbold at gøre. Den har med vold i nattelivet at gøre.
Fordi personen tilfældigvis er fodboldspiller gør ikke historien relevant herinde.
Bif hele livet 21. april 2026
Jeg gider ikke bruge dette på dit evige fnidder, har du ikke format nok til at ønske en af vores konkurrenters unge spillere en god bedring, så lad være med at kommentere.
Det står dig frit for ikke skrive eller læse, men sjovt nok har du altid et stort behov for skulle kommentere på alt jeg skriver herinde.
Jeg synes det viser overskud og god stil af fans fra anden lejr kan ønske en ung mand god bedring, at du ikke deler den holdning
Det lever jeg så fint med, da jeg ikke deler din holdning med stort set noget i det du ofte giver udtryk for som vold mod modstander fans er ok og de får som fortjent, pyro der skader klubben eller maskering er ok kender ingen gode fans for klubben der deler din holdning kun dem der ligeglade med bøder og sanktioner mod vores klub og sætter sig selv før klubben.
Så når det kommer fra dig lever jeg helt fint med det, nu er vi et par stykker der ønsker den unge fodbold spiller en god bedring fra Brøndby fan side skulle det nå til ham måske eller ikke så tænker jeg det ville vise godt overskud og han ville sætte pris på dette vi kan i det mindste vise os for bedste side ikke kun når man skal kaste med pyro og maskering du og dine venner herinde hylder men særligt du er gået i forsvar med alt hvad der skader klubben
RommeTilPhiriOgSå 21. april 2026
Det er dig og én anden bruger.
Det handler hverken om manglende format eller fnidder. Det handler om mangel på relevans.
Noget du i den grad til fortsat ikke ved hvad betyder.
Og lige for at slå en krølle på halen: Jeg har aldrig hyldet eller opildnet til vold. Vær sød at afholde dig fra at sprede løgne om min person. Ellers må jeg gå tilbage til, at sprede de udokumenterede påstande, der har floreret omkring dig.
mimor1 21. april 2026
RommeTilPhiriOgSå 21. april 2026
Kan du ikke berige os alle med én af dine mange gode AZ-facts? Eller endnu en omgang ævl omkring CV og hans onde lakajer?
NewY 21. april 2026
Bif hele livet 21. april 2026
Tænk man går i så små sko og gør det her til fnidder, det er sku sørgelig læsning fordi man som Brøndby fan på en Brøndby fan side vise format
Men det er jo samme brugere som udelukkende skriver det samme lort hver eneste gang
RommeTilPhiriOgSå 21. april 2026
Hvad nytter det at skrive nogle opmuntrende ord, på et sprog han ikke forstår, på en hjemmeside han ikke ved eksisterer?
Du henvender dig direkte til ham i dit skriv, som om han skulle sidde på hospitalet og læse med.
Hvorfor sender du ikke opmuntrende ord til Iranerne, hvis land bliver tæppebombet? Nu hvor du alligevel er igang.
Det er jeg sikker på at revolutionsgarden vil sætte pris på.
Bif hele livet 22. april 2026
Troels B stoppede kort tid efter han måtte opsige Zorniger og selv ansat ham nu HVORFOR MON og hvorfor mon Troels valgte stoppe og tror du ikke det var Jba indblanding og hans tydeligt dialog med de lidt hårdere typer der besøger klubben for mon ikke denne gruppe lagde pres på
Efter Zorniger i et par kampe tog kampen op og ikke fandt sig i deres lort
En fantastisk træner med fantastisk karisma som altid vil være en af de store trænere i denne klub om du vil det eller ej
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/3-aar-sammen-i-broendby-saa-findes-der-ingen-bedre
Bif hele livet 22. april 2026
Jeg har også svaret rommetilphiri men du og jeg ved jo mange af disse profiler skider bøder sanktioner og maskering et stykke de hylder dem i stedet for gøre det der er bedst for klubben
Rommetilphiri skriver til dig og her er bare et godt eks af mange spillere der igennem BIF tiden har hyldet Zorniger som den bedste træner de har haft sjovt nok
Bif hele livet 22. april 2026
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/3-aar-sammen-i-broendby-saa-findes-der-ingen-bedre
3point.dk er en nyheds- og debatside om Brøndby IF, som blev stiftet i 2014.
Altså debat om Brøndby IF.
Men det står vel alle frit for at skrive om hvem og hvad man vil, da der ikke rigtigt er nogle restriktioner på denne debatside desværre.
Bif hele livet 21. april 2026
Sjovt du kunne skrive i god tone da jeg skrev venligt til newY men gik få timer før du startede igen pga jeg er og bliver modstander af alle der skader klubben med bøder mimor1 har så meget ret i alt skide hyæner og hættemåger er I
Øh jeg har intet skrevet til dig, siden den kommentar (jeg skrev i god tone), så den må du vist længere ud på landet med.
Du blander vist tingende sammen.
Forfan... 21. april 2026
Jeg troede grunden til du ikke var medlem var fordi du skaffede sitet tusindvis af kroner månedligt ved at klikke på alle annoncerne?
Det er jo også meget smartere... Godt du har tiden.
Og det er også retfærdigt næste gang du bliver smidt ud...
Bif hele livet 22. april 2026
Da jeg skrev om Kasper S og Hermansen var dine ord før det kom frem og jeg fik ret
Det er godt nok en vild melding jeg kom med og sjovt nok da det viste jeg fik ret dukkede din altid gode ven forfan op herinde :)) og du var tavs som graven. Det er så sjovt du går så meget op i retningslinjer men tillader andre brugere som rommetilphiri og studenterbrød kalde mig pædofil og lade andre køre i direkte jagt der skriver du intet om retningslinjer er det ikke ret komisk…. Tror folk har gennemskuet dig jeg har i hvert fald forfan… eller hvad du nu kalder dig ab70
Stop nu med dine beskyldnonger om flere profiler. Jeg har stadig kun denne ene profil.
Men det er åbentbart kun dig der må bestemme hvornår et debatoplæg der er ligegyldigt eller ikke interressant.
Du har før kritiseret mig og flere andre debatører for at lave ligegyldige dabatoplæg herinde.
Det er alligevel tankevækkende.
Ja jeg skrev offensiv udmelding om Hermansen. Men du skrev stadig ikke at Kasper ikke blev udtaget.
Du skrev stadig bare tak for indsatsen. Det er to vidt forskellige ting.
Endnu engang hænger du fast i tidligere ting, om noget du forventer du skal hyldes for.
Du er bare ødelæggende for dette forum.
Du lyver og kan end ikke overholde hvad du selv skriver.
Bif hele livet 22. april 2026
Studenterbrød 22. april 2026
---
Ps. du er smidt ud, og har vel egentligt ikke noget at gøre herinde..!?
Bif hele livet 21. april 2026
Heldigvis er der andre der har langt mere format end jer fluekneppere herinde
FØJ NOGEN USLE MENNESKER I ER GANG PÅ GANG
-eller satser du på det helt stor jubilæum, og være blevet smidt ud 50 gange som den første?
Fun fact: Du er blevet smidt ud flere gange end alle os andre tilsammen!!!!
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21. april 2026
50 gange??....
Sgu lidt af en milepæl.
Det er nu alligevel godt gået.
Bif hele livet 21. april 2026
I ER YNKELIGE
-vi glæder os :o)
Bif hele livet 21. april 2026
Du er så ynkelig og du får mig aldrig nogensinde til slippe herinde for du er ikke herinde for skrive om klubben men din jagt på mig med dine profiler sammen med rommetilphiri jeg brækker mig over jer hyæner I er ynkelige og der fik I ødelagt noget der var ment godt
FØJ nogen klamme personer I er også selvom I er få med flere profiler vil du nu give mig ban igen Nanna hvornår stopper du den hetz der køres mod mig ved der er andre herinde som er træt af de profiler det er jo tydeligt deres formål er alt andet end klubben men fnidder
Du burde Nanna få dem stoppet for ved de køre med flere aktive profiler og det de gør er på grænsen til stalking og chikane mod mig herinde
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21. april 2026
Det er nu alligevel godt gået.
Og specielt når man ikke har lært en skid af det.
Bif hele livet 21. april 2026
Der er så mange mange gode jeg skriver godt med herinde og jeg sætter pris på klubben og 3point ved læse den
Det er DIG/Jer der skaber den uro det er jer der opsøger mig er det ikke snert tydeligt for alle der læser med I er fanme så ynkelige og ved du er absolut en af de værste med dine profiler
Fortæl Nanna og alle herinde hvor mange gange har du jagtet mig hvor mange gange har du sendt mig 1000000 likes på en gang jeg tager og andre ser så kan vidne det med din tydelige stalking det er så sygeligt af dig og LjJS har også oprettet anden profil som hun ikke tør står ved men påstår vsr en vens hun lånt sjovt skrev hun samme sekund som den anden og det der blev skrevet var svar fra LJS MEN ANDEN PROFIL
I ER SÅ FULDE AF LØGN eneste grund til du ikke fået ban for længst er du er betalende medlem men sindssygt Nanna tillader det her I gør hver gang
Lad mig dog være er sku det nemmeste det er JER DER OPSØGER MIG KONSTANT, IKKE OMVENDT MED ET ENESTE FORMÅL FNIDDER
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21. april 2026
Pas nu på blodtrykket kære Lone.
Vi komplimentere dig da bare.
Sgu alligevel godt gået med alle de bans.
Keep it up.
Bastiano 22. april 2026
Hele verden er jo ond og imod dig, ifølge dig.
Der var så roligt herinde de dage du var væk…
Bif hele livet 22. april 2026
Sjovt er I de samme brugere der giver støj herinde tror du ikke andre forstår det
Tror du I kan mobbe mig ud eller jagte mig ud du er fortaler af maskering og pyro samt forsvar af alt det jeg gået imod
I kan ikke klare vi er nogen der har andre værdier og I er værre end hyæner
I kan starte med ikke skrive til mig så var der nok altid ro men det kan I ikke I er bevis for ballade herinde og I opsøger den
Lad være med skrive mere til mig så går det nok jeg skriver så godt med så mange andre
LJS
Betalende bruger
Top debattør
22. april 2026
Hvem, udover dine egne ekstra profiler?
Og hvad har du foriøvrigt imod hyæner, kære Lone.
Studenterbrød 22. april 2026
DU er problemet, men du er for syg til at kunne indse det. Håber du får den rigtige hjælp meget snart.
Bastiano 22. april 2026
thorrium 22. april 2026
''... hvorfor skriver samme brugere altid til mig så hvis man ønsker to ikke mig der opsøger jer men omvendt''
(1) Jeg går ikke ind i en lang samtale med dig.
(2) Jeg svarer dig da du bliver ved med at spørge om dette, hver gang du laver et opslag.
Folk skriver altid til dig, da de ikke kan lide dig.
Du lader dig ophidse, og går efterfølgende totalt i selvsving hvilket er underholdende, da de ikke kan lide dig. Du er pause klovn.
Hvorfor kan de ikke lide dig? Tja som beskrevet mange gange, så er du enormt provokerende i den måde du skriver til folk. Du går i selvsving.
Du lyver, du spammer, du fylder enormt meget.
Og ja, du er enormt destruktiv at have i nærheden af saglig debat.
Kunne folk ikke bare ignorerer dig (ligesom jeg gør)? Jo det kunne de da bare gøre... men du skriver til folk når ingen svarer dig, du liker og synes godt om.
Du kan ikke lade være med at prikke til folk... og præcist som du bliver ved med at skrive ''du vil ikke lade dig tryne'', så er der bare folk som ikke gider finde sig i dig længere.
Hvorfor svarer jeg dig denne gang? (på trods af at jeg ved, du sikkert begynder lange smører imod mig igen, som en forsmået elsker) Tja du bliver ved med at spørge hvad der ligger til grund for dine problemer. Nu får du et svar.
Hvad kunne løsninger eventuelt være?
1) - Luk kendte profiler ned.
1.1) - Benyt nye profiler.
1.2) - Evaluer hvordan du skriver til folk, og ændre på dette.
1.3) - Evaluer på hvad det er som gør at du er mere i balance som person (medicin, pause fra internettet, hvad der nu virker for dig), og ta det i brug.
1.3.1) For du er langt mere i balance når du har taget en pause, hvorefter du forsætter den samme destruktive spiral.
Folk kan ikke lide dig. Folk vil gerne undgå dig, men når man ikke KAN undgå dig, så er der mange der har taget sagen i egen hånd og er begyndt at være efter dig da det i det mindste underholder dem at du bliver ulykkelig som person.
Og ja det er ikke et positivt persontræk at man ser sådan på dig, men du er ultimativt grunden til at folk behandler dig på den måde de gør-
Hav en god dag Garfield, vi skrives nok ved om 6-12 måneder når du igen spasser ud på den profil du har kørende på det tidspunkt.
Thorrium out.
Bif hele livet 22. april 2026
Husker du historikken for det glemmer jeg ikke med dig hvilken syg hjerne udover de andre to der skriver så klamt til mig kunne skrive som du gjorde dengang med jeg blev k….. som barn af min far og min mor tog hans s.. du var så ulækker og du blev ved din gode ven som helt sikkert nok fortsat herinde med andet navn ligesom dig bakkede dig op
Det startede dengang og jeg blev ban 3point fjernede det klamme lort du skrev og heldigvis var Bornholmsgranit stærk nok til melde ud at han havde læst det og det var langt over stregen så du er den sidste der herinde skal belære mig
Husker du for ikke længe siden du ligesom tibblinglove gav mig 10000 likes du var så dum du gjorde det om natten få minutter og skrevet fra den profil som du oprettet der hed futte og gjorde kun for chikanere mig da jeg hed Garfield
Det du så gjorde var du ved en fejl samme tid og minutter om natten skrev fra futte kon du ved en fejl igen lave tusind likes jeg skulle slette bagefter du røbede derved dig selv at du var profilen bag begge fordi du er så falsk
Det du skriver er løgn mange af dem skriver jeg mange dage ikke til indtil de op til mange gange skriver tio eller om mig og jeg får nok så drop dine løgne og stå ved dine profiler futte og så har du nok et par mere du bruger for ikke så længe siden du lavede det nummer og så flovt du blev fanget i en stor fed løgn
Kan du stå ved alt det klamme du skrev dengang til mig da jeg ikke havde fået ban før og fik slettet det klamme du havde skrevet om mine forældre skulle misbrugt mig som barn og det var efter u’et havde jeg havde skrevet at jeg havde mistet begge mine forældre
Står du ved det eller tør du ikke stå ved det ?? Heldigvis er der en anden bruger der huskede det Bornholmsgranit hvilken syg hjerne har du ?
Det er så sygt at skrive sådan og så er man fanme ikke rask derfor er r dette forhåbentlig også sidste gang jeg skal svare dig du er den sidste herinde der skal skrive til mig og ved hvad du står for det beviste du dengang
thorrium 22. april 2026
Ja jeg er fuld af lort, og du svarer præcist som jeg regnede med (massere af galde).
Du må have en rigtig god dag, lad nu være med at se dig sur på hele verden og husk at jeg blot svarede dig fordi du igen og igen (og igen) stiller dig spørgende om hvorfor folk ikke behandler dig som du ønsker.
Måske er det ikke hele verden der er ond og imod dig, måske er det dig som er er gal på den.
Jeg håber som altid at du en dag får den hjælp du har brug for. Men indtil du begynder at betale mig mit salær, så gider jeg ikke agerer gratis terapeut eller verbal boksebold for dig.
Thorrium.
Bif hele livet 22. april 2026
Så eneste der kommer med galde er dig og du er ikke mand nok til stå ved det du skrev og gjorde
Ligesom din futte profil du var så dum skrive fra men sende 1000 likes på samme tid som thorrium og Futte om natten for chikanere mig samme minutter kl 2 om natten, der glemte du at du skrev fra den ene profil og sendte mig chikane likes 1000 fra begge profiler om natten hver min på få min om natten eneste formål chikanere mig, så du taler med to tunger når du skriver her. Udover det usmagelige du skrev dengang til mig om mine forældre skulle gjort mod mig som barn efter skrev de var døde få mdr før og så nævner du her at jeg skal have hjælp :)) hvilken syg person skrev som du gjorde dengang.
Jeg er bare ikke typen der ligger mig ned for jer slet ikke når jeg ved jeg har 110 % ret
Men god dag og andre så også hvad du skrev og bad dig faktisk stoppe….
Undskyld men har du et problem med brugere der har flere profiler herinde?
Du må så have et kæmpe problem med dig selv, da du jo selv har flere profiler.
Kender du udtrykket:
Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus.
Hvad betyder følgende sætning i dit hoved, mere så alle andre også kan forstå meningen med det du skriver.
Du skriver citat:
Jeg er ude af dette medie, I lykkedes med jeres forhavende så tag champagnen frem og skål på jeg en gang for alle er ude?
Så hvad laver du egentligt stadig herind på dette forum?
Bif hele livet 22. april 2026
Bif hele livet 22. april 2026
Ja jeg har et problem med flere aktive profiler af samme person da det giver en fair debat jeg her større problem når man som nogen også har kørt chikane likes fra sin egen samt anden fordi man har været så dum glemme man chikaneret mig for begge få minutter med flere tusind likes jeg så skal sidde trykke på og fjerne så svaret er JA
Jeg bruger ikke aktivt flere profiler ved svare andre det er din ide men det gør jeg ikke men korrekt oprettet nye når fået ban for skrive til andre de bruger flere profiler det ønsker man ikke men det ok skrive og chikanere mig, derfor respekter jeg aldrig få ban
LJS og et par andre skrev om mig fortsat og det provokerede mig samtidig var der andre der skrev i god tone og tænkte fanme nej I skal fanme ikke få mig til stoppe herinde med jeres grove hetz som hyæner, jeg lægger mig ikke ned for det og kommer ikke til det
Jeg tog en uges pause og tog derefter beslutningen. Du har fået svar på alle spørgsmål så nu stiller jeg dig nogen du kan svare mig på:
1. Ønsker du/I ro hvorfor opsøger I mig herinde altid det du jo mester i
2. Hvorfor kunne du ikke skrive det var flot jeg fik ret med Kasper S ikke blev udtaget længe før han kom med historien om skaden men der vidste han at han ikke blev udtaget og var færdig samt jeg fik ret med Hermansen skulle starte inde længe længe før alle medier, hvor var din anerkendelse af dette henne? Du plejer jo altid kunne skrive om alt andet til mig
3. Hvor har du været når du har kunne se gentagne skriv fra samme brugere inkl dig selv ikke se det er heksejagt hvor har du været du og de ønsker mig ikke på jeg skriver ikke til eller om jer hvis I undgår mig men har prøvet så mange gange og I opsøger mig jo alligevel før jeg til sidst får nok
Det kan vi gennemgå sidste 300 artikler og se jeg har ret med tidspunkter og dag kan du forklare mig det for det er ulogisk, handler det ikke mest af alt om du og jeg ikke deler holdning med det meste og du tror I kan mobbe og chikanere mig ud af mediet, svare dig ikke yderligere men ser frem til du svare på alle punkter og med de spørgsmål jeg spørger om ikke udenom
Undskyld men har du et problem med brugere der har flere profiler herinde?
Du må så have et kæmpe problem med dig selv, da du jo selv har flere profiler.
Kender du udtrykket:
Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus.
Hvad betyder følgende sætning i dit hoved, mere så alle andre også kan forstå meningen med det du skriver.
Du skriver citat:
Jeg er ude af dette medie, I lykkedes med jeres forhavende så tag champagnen frem og skål på jeg en gang for alle er ude?
Så hvad laver du egentligt stadig herind på dette forum?
Jeg har kun en profil og har aldrig haft andre end den ene.
Når du beskylder mig for at være andre brugere, så beskylder du mig for at jeg har skrevet hvad de skriver, hvilket jeg ikke kan stå inde for.
Men det er ikke mit ansvar hvad de skriver om dig.
Du skrev citat:
Et stort tillykke til Hermansen med at han kommer til at stå for Danmark i de afgørende kampe og nu.
Det bliver spændende at følge ham og tillykke med din nye plads på landsholdet som førstemålmand i fremtiden.
Til det skriver jeg så:
Offensiv udmelding.
Ja jeg synes at det er offensivt at melde ud at Hermansen er ny førstemålmand på landsholdet.
At du så bringer Kasper ind i ligningen er dit problem.
Men du har kun en agenda i dit hoved, og kan ikke se det fra andre vinkler desværre.
Måske et debatforum så ikke er noget for dig.
Du burde nok holde dig til hvad du selv har skrevet:
Jeg er ude af dette medie, I lykkedes med jeres forhavende så tag champagnen frem og skål på jeg en gang for alle er ude.
Bif hele livet 22. april 2026
Kasper stopper karrieren og grunden med skade operation kom længe efter fordi han vidste han ville ikke blive udtaget og havde fået besked og skaden han melder ud er gammel ikke ny og jeg skrev længe før alt det kon frem
Læs nu hvad jeg skriver.
Det omhandlede ikke Kasper, men at Hermansen nu var nu førstemålmand på landsholdet i fremtiden.
Du vil bare ikke forstå.
Bif hele livet 22. april 2026
Så at du nu prøver trække i land selvom jeg meldte det ud før noget var skrevet nogen steder finder jeg sku trist men det er nok din stolthed
God kamp lad os lukke den her jeg ved godt hvad du og jeg skrev det er meget enkelt og ikke til misforstå at jeg forudså præcis det der skete at Kasper S var valgt fra og Hermansen skulle stå lidt af en udmelding dine ord
Som sædvanligt tager du totalt fejl og lyver endda om det.
Du skriver citat:
Jeg er ude af dette medie, I lykkedes med jeres forhavende så tag champagnen frem og skål på jeg en gang for alle er ude?
Hvorfor er du stadig herinde?
Studenterbrød 22. april 2026
Sikke en selviscenesættende dramaqueen.
NewY 22. april 2026
vallystilambæk 22. april 2026
God bedring til ham og alt det bedste️
Bif hele livet 22. april 2026
Det gør vi alle.
Men nu vi er i gang, er det vel også på sin plads at sende en hilsen til Sønderjyskes målmand Marcus Bundgaard der kom slemt til skade i kampen mod Viborg og måtte en tur på hospitalet for 10 dage siden.
Vi må alle sende tanker hans vej også.
Bif hele livet 22. april 2026
Ja hvis det er de dine bedste argumenter og den eneste grund til du nu skriver et par stykker har vist format du valgte fylde det med personfnidder fremfor undgå skrive eller ønske god bedring til en ung mand der blev overfaldet og lå for døden der er sku stor forskel og trist du søger til alle mulige bortforklaringer altid
Jeg valgte så alligevel at skrive da jeg mener din sammenligning er absurd ene sker på banen og korrekt har han skulle på operation med sin kæbe og er allerede på motionscyklen den anden er blevet overfaldet med kniv og stukket to gange og lå for døden….
Jeg skriver om relevansen i opslaget, og ikke om hvem der er kommet mest til skade.
Hvis der skal skrives om det ene skal der vel også skrives om det andet.
Det er det jeg prøver at påpege.
Hvert sit syn på sagen.
Er dit relevant, er mit lige så relevant.
Ses vi på stadion senere?
Nå nej sofa fan det gør vi ikke.
Du skriver citat:
Jeg er ude af dette medie, I lykkedes med jeres forhavende så tag champagnen frem og skål på jeg en gang for alle er ude?
Hvorfor er du stadig herinde?
Nu er Garfield desværre kendt for at bo i en verden, hvor sandheden er valgfri...
NewY 22. april 2026
---
stryiv 22. april 2026
xD
#UDMEDGARFIELD
mimor1 27. april 2026
Har man empati for andre mennesker elle er imod pyro og vold, så bliver man haglet ned herinde.
Godt nok mange Alpha rygklappere herinde
NewY 27. april 2026
mimor1 28. april 2026
Kan mindes en tid hvor vores back Martin Schmidt kørte galt og blev fodboldinvalid. Her kom der også tilkendegivelser fra fodbolddanmark. Desværre er det ikke sådan i 3 points fodboldforum
Bif hele livet 28. april 2026
NewY 28. april 2026
NewY 28. april 2026
mimor1 29. april 2026
Men en typisk Alpha melding. Leder efter undskyldninger alle steder. Godt I har hinanden til at klappe på ryggen og alt det man ikke må og ikke har sympati eller empati. På grund af at hovedet er så langt oppe i hinandens røv, at man bare skal beskytte hinanden.
Føj siger jeg bare og mener dette er så laaaaangt fra fortællingen om Brøndby og vores menneskelige værdier.
NewY 29. april 2026
Og så skal du stoppe lige nu med at proklamere at jeg har tilknytning til alpha ....det har jeg ikke
mimor1 29. april 2026
Men vi er forskellige som mennesker og fans