Fodbold live resultater




Fodboldens Disciplinærinstans straffer Brøndby for flaskekast

Skrevet af Kasper Pedersbæk, 9 dage siden

Fodboldens Disciplinærinstans har behandlet en sag fra Superliga-kampen på Brøndby Stadion, hvor AGF kom på besøg. For efter kampen blev der kastet en flaske ind over indhegningen mod udeholdets område bag nordsiden af stadion. Flasken ramte en fan fra udeholdet. Gerningspersonen blev umiddelbart efter tilbageholdt af en kontrollør og overdraget til politiet.

Brøndby er tildelt en bøde på 75.000 kroner, og som begrundelse for størrelsen skriver Fodboldens Disciplinærinstans i deres afgørelse:

Fodboldens Disciplinærinstans har som følge heraf vurderet strafværdigheden i nærværende sag og på den baggrund fastsat sanktionen til en bøde på 75.000 kroner. Fodboldens Disciplinærinstans har bl.a. lagt vægt på antal indberetninger vedrørende Brøndby IF, samtlige foreliggende tilfælde, samt forseelsens karakter og omfang.




Deltag i diskussionen




  • Uche
  • Uche   9 dage siden   

  • Går ud fra når man har gerningsmanden så er det ham der betaler og ikke klubben, alt andet hører ingen steder hjemme.
    3 enige · 2 god kommentar

  • Er det virkelig Brøndby fans, eller fatsvage såkaldte mennesker? der kronisk giver Brøndby udgifter... og holder godt betalende sponsorer væk?
    2 enige · 2 god kommentar

  • Slap dog af, det er bare en flaske
     
    • @SuperDardie fck troll
      2 enige · 1 god kommentar

  • Det her er sku da langt værre 3point og koster klubben igen kassen.

    Hold kæft jeg er træt af de personer der skader os der bare gerne vil se vores hold spille:

    https://bold.dk/fodbold/klubber/broendby-if/nyheder/brondby-far-hard-straf-sydsiden-ovre-lukkes-i-to-kampe
    1 enig · 1 god kommentar

---


  • Semperfi
  • Semperfi
    Betalende bruger
      9 dage siden   

  • Hooligans skal bekæmpes med alle midler. Ufatteligt at klubben ikke tager del i det....
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        9 dage siden   

    • @Semperfi
      Blev han ikke fanget og udleveret til politiet?
      Regner også med en lang karantæne fra stadion





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner