-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Andreas Bruus har forlænget sin kontrakt med Brøndby IF, så den nu løber til sommeren 2023. Omskolingen fra angriber til højre wingback er gået over al forventning og Bruus er efter corona-pausen gået fra trupspiller til starter.
Cheftræner Niels Frederiksen glæder sig over forlængelsen.
- Det er jeg meget tilfreds med. Jeg synes, han gør det godt på højre wingback. Han er stadig ny i det game i forhold til at spille på den position og på dette niveau. Han har ikke fået så mange spilleminutter før han er begyndt at få det i denne sæson. Jeg synes, han gør det godt og jeg tror på, at vi kan gøre ham endnu dygtigere end han er lige nu, siger Frederiksen til 3point.dk.
21-årige Bruus kan onsdag aften spille sin kamp nummer 11 for Brøndby i denne sæson.
Deltag i diskussionen
DennisLenno 22. juli 2020
Jensen
Betalende bruger
22. juli 2020
Kapper 22. juli 2020