Fodbold live resultater




Glæde hos Cooper over Divkovic er retur

Skrevet af Kasper Pedersbæk, 15. februar 2026

Over for bold.dk gav cheftræner Steve Cooper udtryk for stor tilfredshed, da han blev spurgt ind til det fakum, at Marko Divkovic var retur til kampen mod Viborg efter afsoning af karantæne. Muligheden for at bringe kroaten i spil både som venstreback og som højre kant var af stor værdi lod Cooper bold.dk vide, inden han satte yderligere ord på Divkovic og dennes preseason:

- Det er godt Marko er tilbage. Han har trænet godt, vi har givet ham så meget spilletid i forberedelsesfasen som muligt. Han bliver helt sikkert involveret i kampen mod Viborg.

For Steve Cooper anerkender Divkovic som en kulturbærer, en som han også gav anførerbindet til en kamp i efteråret:

- Marko er den spiller, der har været længst tid i klubben. Det er vigtigt, vi har spillere, som har været her i lang tid.

Marko Divkovic stod over forårssæsonens første kamp mod Randers, da han afsonede karantæne oven på et rødt kort i efteråret.




Deltag i diskussionen




  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      15. februar 2026   

  • Det vil overraske mig meget, hvis Divko ikke spiller venstre back mod Viborg.
     
    • Lasse P
    • Lasse P
      Betalende bruger
        15. februar 2026   

    • @LJS enig. Lad os håbe.
      1 enig





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner