-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Over for bold.dk gav cheftræner Steve Cooper udtryk for stor tilfredshed, da han blev spurgt ind til det fakum, at Marko Divkovic var retur til kampen mod Viborg efter afsoning af karantæne. Muligheden for at bringe kroaten i spil både som venstreback og som højre kant var af stor værdi lod Cooper bold.dk vide, inden han satte yderligere ord på Divkovic og dennes preseason:
- Det er godt Marko er tilbage. Han har trænet godt, vi har givet ham så meget spilletid i forberedelsesfasen som muligt. Han bliver helt sikkert involveret i kampen mod Viborg.
For Steve Cooper anerkender Divkovic som en kulturbærer, en som han også gav anførerbindet til en kamp i efteråret:
- Marko er den spiller, der har været længst tid i klubben. Det er vigtigt, vi har spillere, som har været her i lang tid.
Marko Divkovic stod over forårssæsonens første kamp mod Randers, da han afsonede karantæne oven på et rødt kort i efteråret.
Deltag i diskussionen
LJS
Betalende bruger
Top debattør
15. februar 2026
Lasse P
Betalende bruger
15. februar 2026