Fodbold live resultater




Halvrummet: Hovmod, tomgang og 18 generobringer

Skrevet af Nanna Møller Karlsen, 19. februar 2026

Det har været en tung omgang at følge Brøndby IF i forårssæsonens første to kampe. Senest tabte Steve Coopers mandskab 1-0 i Viborg.

Vi zoomer ind på præstationen og de underliggende data. I denne uges Halvrummet kan du bl.a. også høre:

- Analyse af Bartosz Slisz og hans start i Brøndby
- Om Sean Klaiber skal en tur på bænken
- Brøndbys udfordringer på bolden - både på egen og modstanderens halvdel
- Forskellen på at spille med Patrick Pentz og Gavin Beavers
- Hvorfor Mayckel Lahdo bør starte inde

og meget mere. Kasper Pedersbæk leverer analyserne og Nanna Møller Karlsen stiller spørgsmålene.

Partner: Betano

Lyt med her eller find podcasten, hvor du foretrækker at lytte med:




Deltag i diskussionen




  • Enig omkring Alves/Godfrey pointen. Synes også de virker omtrent samme niveau. Forskellen ligger måske mere i reaktionen, hvis det var Alves der havde lavet de brølere Godfrey lavede mod Randers fx... Argumentet for Godfrey er selvfølgelig at der kan (måske) være mere at hente i forhold til topniveau, hvis han ikke har banket al rust af endnu.
     
    • del Piero
    • del Piero
      Betalende bruger
        21. februar 2026   

    • @John b. Good eftersom Godfrey’s pris og lønniveau gør det usandsynligt at han fortsætter permanent i klubben, så lejemålet giver kun mening hvis han er markant bedre end Alves og kan sikre klubben en top3 placering. Det har vi til gode at se…

  • NewY
  • NewY   19. februar 2026   

  • Der er noget helt galt ...tænk at en træner med historisk stort træner team kan tage så meget fejl ...skræmmende

  • De næste kampe bliver skæbnekampe. 2 nederlag og så har vi balladen. Det er NU Cooper skal vise os, at han er pengene værd. Projekt Cooper har samlet set tror jeg ikke kostet under 100 millioner og indtil nu har der været nul afkast på at hyre et stort antal assistenter, Ohnesorge m.fl., køb af nye spillere der er meget langt fra at levere varen - både individuelt og især som hold, samt opgradering af faciliteter. Jeg vil mene at sædet allerede nu er varmt og sådan skal det være i en klub som Brøndby, hvor mellemsæsoner er en by i Rusland. Bliver ultraspændende at se hvordan vi kommer ud til de sidste to kampe i grundspillet.
    1 enig
     
    • @Kristianbs,

      Mellemsæsoner kan vi leve med - vi er trods alt vant til dem. Men hvis det bliver til 2 nederlag mere, er vi så vidt jeg kan se i den dårligste stime i klubbens historie. Og så bliver så der varmt.

    Se 5 flere kommentarer
     
    • Lillekren
    • Lillekren
      Betalende bruger
        20. februar 2026   

    • @Kristianbs Sædet er ikke i nærheden af, at blive varmt!!!
      1 enig





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner