-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hvis jeg husker rigtigt var der en deadline på værdiaftalen d.9 Marts, men jeg synes ikke jeg kan finde noget som helst om det bogen steder.
er der nogen der har en status på, om der er landet en aftale, eller hvad udfaldet er belevet for nu?
Deltag i diskussionen
Semperfi
Betalende bruger
12. marts 2023
Enten bakker vi op om drengene eller også holder vi os væk.
Detvender 12. marts 2023
MacD1964 12. marts 2023
Detvender 12. marts 2023
MacD1964 12. marts 2023
19Magic64 12. marts 2023
-utroligt! du er lige blevet smidt ud herinde fra, og så fortsætter du samme stil i din nye profil??
Der må værdiaftalen da også have været oppe at vende ?
Detvender 12. marts 2023
MacD1964 12. marts 2023
MacD1964 12. marts 2023
Ocellaris 12. marts 2023
Det værste er de rabiate modstandere af orange.
Desværre slipper vi ikke for dem. Modstandere af orange er det rene ynk på tribunen
MacD1964 12. marts 2023
Ocellaris 13. marts 2023
Jeg er ikke en del af orange bevægelsen. Jeg står midt i det hele og afventer.
Men alle dem der tuder og piver over orange har jeg et problem med. Fint at være uenig med orange, også stopper det der.
---
1964ihjertet 12. marts 2023
I er så latterlige
Vi holder med Brøndby IF
Tag at se jer selv i spejlet
og syng for drengene
OK, nok andre poeter, der kan komme med nogle bedre forslag :-)
19Magic64 12. marts 2023
I yderst konsekvens kunne deres frygt blive til virkelighed, så at kalde dem for latterlige er ja latterligt..
Mød op på stadion og syng med alt du har, og håb alt snart er tilbage til normallen, det er det eneste rigtige at gøre nu..
1964ihjertet 13. marts 2023
Og jeg er i hvert fald 100% enig med dig at møde op og synge er det eneste rigtige. Dette gør Orange stue ikke, hvilket jeg ikke forstår noget af. Hvis der er en værdikamp, blev den tabt for år tilbage, hvor Bjerregård og Winther kørte det hele i sænk.
Og tanken om, at BIF potentielt kan ende som en blodpengeklub nager mig i den grad. Men det må i givet fald blive en kamp (eller et valg) til den tid.
Og derudover kan man have et stille håb og ønske om, at UEFA/DBU/FIFA laver regler, så mulighed for at eje flere klubber, effektivt stoppes.
Kartebollen
Betalende bruger
12. marts 2023
Forza BIF 12. marts 2023
KJOE 13. marts 2023
Og så forlod forhandlerne fra fanafdelingen lokalet og kommer nok ikke tilbage foreløbig …
Mener Troels Bech sagde at bøder hvert år koster det samme som en spiller til start-11. Altså en 3-4 mio kr. årligt.
---