-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Jeg håber på AGF. Og fcm vinder pokalen. Tror er 4 point kan være nok for at blive nr4. Sejre mod AGF og uafgjort i fcm. Så lad os få derbyet i play off kampen. Mit bud AGF få 3 point taber til bif. Slår Viborg.
Fcm slår fcn. Spiller uafgjort mod bif.
Fcn taber til fcm. Spiller uafgjort i sønderjyske. Slutter på 47point.
Bif slår AGF. Spiller uafgjort i fcm slutter på 46 point.
Viborg spiller uafgjort mod sønderjyske. Taber til AGF slutter på 45 point.
Sønderjyske spiller uafgjort i Viborg. Spiller uafgjort mod fcn. Slutter på 43 point.
Så bliver nr4. Og skal håbe fcm vinder pokalen.
Hvad tror folk. Må bare ikke ske AGF bliver mester søndag. Kan sku hvis fcm kun spiller uafgjort mod fcn. Og AGF vinder mod os. Vil være et helved.
Må de gøre mod Viborg.
Deltag i diskussionen
vallystilambæk 4. maj 2026
Vi skal vinde den og vi skal gå ud med en vilje der kan ses fra lægterne og mærkes.
-synes også Jacob Poulsen er yderst sympatisk, og Mike Tudeberg er knapt så meget..
Ved godt det næsten må betyde et nederlag til os, men vores sæson har været noget møg uanset hvad...
TheBadBoy 4. maj 2026
---
Nielsen81 4. maj 2026
Jeg hader AGF, også fordi - selvom det var vores egen skyld - at de slog os i guldkampen på et udsolgt stadion med en fantastisk stemning for et par år siden.
Jeg hader også FCM, men jeg ser næsten hellere, at FCM tager guldet, da de har pengene i forvejen, og det ikke betyder så meget for os.
Vinder AGF, får de tilført en masse penge, og det kan ende med at sætte os en smule bagud, hvis vi skal til at konkurrere endnu mere med dem, end vi har gjort de sidste par år.
Det kan være, det bare er mig, der ser spøgelser, men jeg håber, AGF smider guldet på gulvet og får en nedtur af det.
mimor1 5. maj 2026
BIFsupporteren 5. maj 2026
Og så hader jeg AGF og kunne være fedt at spolere det for dem. Jeg kan dog ikke se FCM vinde i Nordsjælland, da de ikke har vundet der de sidste 10 kampe... og skrækscenariet er så, at de smider den og AGF slår os.. så er de mestre på Brøndby Stadion.. sikke et mareridt
TheBadBoy 5. maj 2026
Vainio74
Betalende bruger
5. maj 2026
SuperDardie 5. maj 2026
LJS
Betalende bruger
Top debattør
5. maj 2026
Frygtelig tanke :-(
SuperDardie 5. maj 2026
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
5. maj 2026
SuperDardie 5. maj 2026
Nielsen81 5. maj 2026
SuperDardie 5. maj 2026
Nielsen81 5. maj 2026
Men jeg håber da, vi kører dem ud af banen på røv og albuer! Det mangler vi simpelthen for at slutte sæsonen bare lidt tåleligt af.
SuperDardie 5. maj 2026
Vainio74
Betalende bruger
6. maj 2026
SuperDardie 6. maj 2026
Sunderland
Top debattør
5. maj 2026
Vi bliver nr:6.
Vi taber 1-4 på Søndag og i Herning taber vi 6-0.
Der jo bare Fodbold, så ser egentlig det vigtigste at vores spillere har det sjovt.
Smil på læben drenge og nyd I kan spille fodbold og endda leve af det. Livet er Dejligt ;-)
Welkro 5. maj 2026
Sunderland
Top debattør
1 måned(er) siden
---
Stelil
Betalende bruger
6. maj 2026
Frygter i den grad på søndag hvad det angår.
Ved ikke om jeg kan gøre det igen. Men vi formåede at klappe i parken da gf fortjent vandt pokalen i 96 (og vi vandt kæmpe respekt for det) men der kunne vi så synge gf ta'r pokalen og Brøndby vinder guld...
Lå-lå-lååå 6. maj 2026
Hans 1 måned(er) siden
Bif hele livet 1 måned(er) siden
Patrick viste vores klub en masse respekt
---