-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Sebulonsen er røget helt ud af kamptropperne - og han er ikke engang med i truppen til reserveholdskampen mod Lyngby i dag. Jeg mindes ikke at have set en udmelding om at han er skadet eller lignende.
Er der nogen der ved noget?
Deltag i diskussionen