Fodbold live resultater




Information om ledelsen

Skrevet af Brøndby if for evigt, 10. juni 2023

I dag mødte jeg en god gammel ven, som er et ærligt menneske, lad os kalde personen for A.

 

A fortæller mig at flere forældre med store unge talenter inkl populære og dygtige trænere smutter fra Brøndby lige nu, pga den nye strategi der er lagt.

 

A har selv familie der har spillet i Brøndby, og er tæt på at droppe Brøndby grundet ledelsens nye strategi, da man ikke deler spillerne op i talent.

 

Derudover fortæller personen mig, at ledelsen har forbudt de yngre hold i at deltage i private turneringer, selvom vi taler højst op til U 9 hold.

 

Man må KUN deltage i DBU turneringer, det der sker er kun de dygtige spillere kommer med. Da ledesen har forbudt de unge hold at deltage i private betalende turneringer hvor de kunne matches talentet bedre, da ledelsen har forbudt det i Brøndby at deltage i sådan turneringer, flere har valgt At gøre det udenom ledelsen alligevel.
 

Det er vanvittigt, person A siger dem der pt ikke matcher så højtt niveau på den måde fravælges kampe og turneringer i DBU regi da der er langt færre og man kun udtager de bedste spillere

 

Flere forældre har taget deres talentfulde børn ud, samt har flere trænere der er vellidt smuttet.

 

Min kritik af ledelsen i Brøndby og MC mener jeg er begrundet, og efter den information med ledelsen har forbudt hold at deltage i mindre private turneringer, hvor de kan møde jævnbyrdig modstand og udvikles men kun får lov til at deltage i DBU regi, så  får man aldrig den succes i fremtiden 

 

Hvad er jeres holdning til at ledelsen blandt andet har forbudt hold at deltage i private turneringer og kun i DBU regi vi taler om de lave årgange.




Deltag i diskussionen




  • Ledelsen har skudt så meget forbi og nu når dygtige og populære trænere smutter, samt flere forældre har valgt at trække deres børn ud, så har man et stort problem i den udvikling i fremtiden med de unge

    Pga man ikke skelner mellem talent, og de kun må deltage i DBU turneringer ikke private selvom forældrene betaler for det.

    Person A har en kendt familiemedlem, som har spillet for os, de overvejer nu kraftigt at trække deres søn ud, grundet utilfredsheden med ledelsen og strategien. Og flere forældre har allerede trukket dygtige talenter og gode trænere er smuttet senest til konkurrenter grundet man er stærkt utilfreds med ledelsen i BIF, jeg er godt træt af ledelsen i BIF, det er direkte skuffende og trist at høre

  • mp80
  • mp80   10. juni 2023   

  • Anonyme kilder kan man ikke bruge til ret meget, mange roser den tilgang Brøndby har valgt i forhold til de yngste spillere i klubben. At nogen så er utilfreds med valget er deres sag, mange talenter køre også træt i det og dropper helt fodbolden pga pres og manglende tid til andet en elite miljøet. Det mener jeg bestemt er muligt for de lidt ældre børn og ser vejen som den rette.

    MC skal have mere spilletid end de får nu, det er det største problem i forhold til MC, sammen med manglende EL kampe, da man så spiller færre kampe på SL mandskabet.

    Brøndby har mange samarbejdsklubber, hvor man kan hente talenter når de er klar til u16/17 holdene, på de årgange skal man være klar til at købe de største talenter.
    3 enige
     
    • @mp80 det er IKKE anonym kilde, men en god pålidelig ven som hvis søn er et stort talent men overvejer nu trække sønnen ud.

      Det er selvom alle i familien er kæmpe BIF fans og en af familiemedlemmerne er en tidligere A spiller i BIF.

      Personen fortalte mig at der allerede var en del trænere og talenter der var smuttet grundet utilfredhed med ledelsen og strategien.

      Jeg kan selvfølglig ikke sidde og udlevere person A

    Se 9 flere kommentarer
     
    • @mp80 Hallo sifon - Nu vrøvler du BIG TIME IGEN
      Anonyme kilder, vidner er uendelige vigtige grundstene i vores civiliseret demokratiske folkestyre, alle medier beskytter deres kilder og det er en lovbestem ret, Retsplejelovens § 172 og bl.a. anklagemyndigheden
      har en i RPL § 848 stk. 2 ret til at anvende anonyme vidner i særlige straffesager. Anonyme kilder/vidner kan bruges til Aller helvedes meget så vi kan opretholde vores demokrati.....!!!!!!
      2 enige · 1 god kommentar

  • Biffe
  • Biffe   10. juni 2023   

  • Skal lige forstå problemet. Er det de største talenter som smutter eller er det dem som ikke er gode nok til at komme på holdet ?
    1 enig
     
    • @Biffe det er korrekt forstået.

      De mest vellidte trænere og dygtige spillere smutter også

      De spillere som ikke er så talentfulde eller udviklet så meget, de fravælges af trænere grundet man kun må deltage i DBU turneringer

      Trænerne kan ikke stille unge spillere og de kastes for løverne, tidligere var det mere delt op i niveau

      Mener at såfremt forældre trækker deres børn ud og trænere smutter pga utilfredhed med de manglende muligheder, er det et problem, da de bedste vil smutte. trænere og spillere

      Men forældre og særligt trænerne er meget vrede over de ikke må deltage i privat turneringer, kun i dbu regi

  • Tanken
  • Tanken   10. juni 2023   

  • Nu skrev jeg også et langt oplæg til et opslag om MC for et par dage siden, om lige netop den her problematik. Nu sætter jeg problematik i anførselstegn fordi jeg mener netop at vi gør det rigtige for at give de talenter vi har i klubben bedst muligt, ikke bare som spillere, men også i en mere generel udvikling.

    Det kan virke lidt hårdt, men du snakker om 8-9 årige børn her... Hvor god du er som 9 årig har ingen betydning, som i absolut ingen betydning for hvorvidt du kan blive god som senior. Hvem du matches med har betydning, men ikke hvis du matcher dem i niveau. Mange studier lavet på den aldersgruppe, fra samtlige sportsgrene viser at du kan forudsige hvilke spillere som bliver de bedste seniorer mere præcist hvis du udvælger dem efter deres sociale egenskaber, fremfor deres nuværende niveau. Derfor giver det langt større udviklingsmæssig fordel at matche spillere i den alder på hvem de snakker bedst med, fremfor hvem der nødvendigvis er bedst. Jeg kan godt se det kan være frustrerende for barnet hvis man laver en øvelse 2 personer og tiden ikke bliver brugt på andet end at hente bolde, fordi den anden spiller ikke kan lægge en aflevering, men der vil den gode træner kunne designe øvelserne til at matche et niveau hvor begge kan få noget ud af det.

    Jeg er ikke bekendt med hvor mange kampe en U9 hold spiller i DBU, men jeg kan ikke se noget galt i børnene ikke hele tiden skal måles og vejes. Tværtimod skal de have et udviklingsmiljø hvor de kan være trygge i at fejle og blive bedre, i stedet for det skal koste mål og chancer. Man kunne måske godt sige de kan deltage i et arrangement hvor de kan få en masse kampe på en dag, men det skal primært være for sociale årsager i den alder.

    Når man snakker om at matche de bedste spillere, vil det med alt sandsynlighed være de spillere som er ældst. Man skal faktisk op tæt på senior atleter for ikke at kunne se en statisk forskel på spillere født tidligt og sent på året. Det betyder i mange klubber at spillere som er født i januar har større chance for at blive professionelle end en spiller som er født i december. Ikke fordi han har mere talent, men fordi han typisk vil matches med spillere som er mindre fysisk udviklet end ham selv. Det medfører 1: Du matches med bedre trænere på førsteholdet. 2: Han synes sikkert det er sjovere fordi han er god til det, og vil derfor sandsynligvis spille mere udenfor træningerne. 3: Han sandsynligvis vil kunne fejle mere, og udvikle sig af det, fordi han vil have et fysisk overskud til at redde det. Jeg har linket til en artikel lavet af TV2 sidste år, netop om dette problem i en kommentar - Håber det er OK

    Dette er endnu mere toneangivende når du kommer op i pubertetsalderen, hvor der kan være stor forskel på hvornår drengene går i pubertet. Gennemsnitligt regner man med drenge er omkring 13,5 når dette sker. Der er dog børn helt ned til 10-års alderen som kan begynde puberteten, og børn helt op til 15-16 års alderen som først begynder der. Det barn som først går i pubertet som 15 årig vil sandsynligvis kunne være en ligeså god senior som ham som gik i pubertet som 10 årig, men han vil sandsynligvis ikke spille fodbold længere netop fordi klubberne satser på ham som gik tidligt i pubertet da han er bedst. Og ja det vil han være fordi han er højere, stærkere og hurtigere. Mit ynglings eksempel er Michael Jordan ikke kunne komme på holdet hans andet år i High School. Selvom han blev matchet med deres junior hold - og derfor ikke de bedste - udviklede han sig jo til at blive dominerende allerede efter 1 år.

    DIF og Team Danmarks anbefalinger er man ikke skal begynde at træne børnene som elite før de rammer 15-16 års alderen. Vi begynder dog holdene lidt før det. Før den alder skal børnene lære som bredt et bevægelsesmønster som overhovedet muligt. Dette vil hjælpe børnene med at udvikle færdigheder hurtigere når de skal lære ny teknik. Det vil desuden sandsynligvis gøre dem bedre fodboldspillere at have dyrket andet sport i årene før, da det for det første ikke bliver ligeså ensformig træning (som er skadesprovokerende), og sandsynligvis kan give børene flere værktøjer at arbejde med når de skal udvikle sig. Specielt nu i en tid hvor de fleste børn er gået fra at spille bold på vejen og klatre i træer til at sidde stille foran en skærm, er det ekstremt vigtigt at de kan få en så bred aktiv baggrund som muligt, for at give dem de bedste vilkår til at udvikle sig.

    Samtidig ligger der rigtig meget arbejde i hvordan man tackler livet udenfor banen, og at alt ikke behøver at handle om fodbold, da dette vil gøre det nemmere at komme igennem svære perioder. Dette forestiller jeg mig dog alle klubber gør, uanset hvordan man vender og drejer det.

    Fodbold afviger dog fra andre sportsgrene på 1 helt centralt punkt. Økonomien i det, og hvornår man gerne skal slå igennem. I langt de fleste sportsgrene behøver man ikke slå rigtigt igennem før man er oppe i 20'erne. Det skal man gerne i fodbold. Det betyder dog ikke vi behøver at sætte vores U9 hold på fast track til at blive fodboldspillere, fordi sandsynligvis vil ingen af dem komme i nærheden af det alligevel. Prøv en gang imellem at se 10-15 år tilbage, og hvem som var med på U landsholdene. Du vil se mange spillere som ikke klarede den, heller ej bare på superliga niveau. Her taler vi altså om de bedste spillere på årgangen. Det er klar jo ældre de bliver jo flere vil også være klar som seniorer, men jeg tror mange vil blive overraskede over hvor få navne de kender. Hvor mange gange har vi heller ikke hørt om den næste Messi, og så 5-7 år senere kunne se en artikel om hvordan han ikke blev til noget. Det skyldes 1 ting. Der er så meget mere til at blive professionel end hvem som er bedst med bolden som 15 årig.

    Jeg ved mange klubber har disse ting for øje når de udvælger holdene. Vi er dog lidt mere ekstreme i implementeringen af dette. Jeg kan også godt forstå hvorfor mange forældre ikke forstår pointen i det, fordi man altid hørte man bare skulle træne med de bedste og spille en masse kampe, da de selv spillede i den alder. Det smitter af på børnene, som derfor også bliver frustrerede. Jeg ved ikke hvordan klubben håndterer kontakten med forældrene, og begrundelserne for hvorfor man gør som man gør, men jeg kan forstå på mange at det ikke er specielt godt den måde klubben gør det på. Det er selvfølgelig ærgerligt, og skaber flere unødvendige frustrationer, som bare gør livet surt for både børn og trænere. Det burde man se på at få ændret.

    Der er dog 1 ting i dit skriv som ærgre mig vanvittigt, og det er du siger trænerne stopper i klubben. Om grundet er dårlig ledelse, uenighed i retningen, dårlige vilkår, en bedre mulighed et andet sted, eller noget helt femte, ved jeg af gode grunde ikke. Men det er et problem man skal og bør se på, fordi det er klart det hverken hjælper klubben eller spillerne hvis de bedste trænere forlader os. Fordi vi skal have de bedst mulige trænere på alle vores hold. Uanset om det er U9 eller U19, som dog kræver 2 vidt forskellige skillsæt. Men er det fordi træneren ikke er enig i den retning som vi lægger nu, enten fordi det de har gjort før altid har virket, eller fordi de lige pludselig ikke træner førsteholdet, da det ikke findes længere, så er vi bare ikke et godt match længere, og så skal de skiftes ud. Fuldstændig som det ville være før vores træner på førsteholdet, hvis klubben og træneren ikke kunne blive enige om at arbejde i samme retning.

    Jeg håber virkelig det har givet nogen et indblik i de bevæggrunde der er for at arbejde som vi gør. Og jeg håber i er blevet mere rolige over beslutningerne. Og hvis forældre så vil tage deres 9 årige børn til en anden klub fordi de i så fald kun skal spille mod de bedste, må man ærgre sig på barnet vegne, men ønske dem held og lykke i den nye klub. Fordi det kommer sandsynligvis på ingen måde have indflydelse på hvor mange talenter vi kan gøre til gode seniorspillere, som i sidste ende er målet med Masterclass
    Edit: Jeg kunne ikke selv lave en kommentar, men her er artiklen https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-02-01-boern-foedt-sent-paa-aaret-har-daarligere-chancer-for-at-faa-succes-i-fodbold
    10 enige · 16 god kommentar
     
    • @Tanken - tak for det gode og indsigtsfulde svar - det er op ad bakke at få forklaret folk de her ting, men ja, det er forskningsbaseret og I har fat i den lange ende, respekt for det. Den følelsesbårne, stolthedsbårne tilgang bærer ikke talenterne længere frem, så man må bare ønske dem held og lykke hvor de nu går hen. Respekt!

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @Tanken tak for dit fine indlæg, det er et af de ting du kommer ind på som jeg mener er et stort problem at de dygtige og populære trænere for børnene smutter.

      Der er flere der skulle være stoppet indenfor sidste korte tid, netop det med de ikke må deltage private tuneringer og kun i DBU regi er noget mange af dem har problem med.

      For mig er det også et problem hvis børn på 8-10 år med drømme og talent smutter fordi de ikke udfordres nok, eller børn med glæden for bolden men ikke har måske pt samme talent smutter fordi de oplever for meget modgang mod dygtige modstandere

      Det er en balancegang men personen sagde de stærkt overvejet trække deres dreng ud fordi der er flere de gode og ambitiøse trænere der er smuttet or gode holdkammerater.

      Så mister vi for meget på det

    Se 13 flere kommentarer
     
    • @Tanken
      Hvor er det bare godt at læse dit indlæg. Der er ting i MC jeg ikke ved så meget om, men også ting som jeg faktisk ved en del om. Jeg har en dreng som alle klubber har været meget interesserede i at få fingre i , eksempelvis KB, Farum, HB Køge og OB men vi har valgt BIF og skifter muligvis snart helt og holdent. Jeg genkender slet ikke det der bliver fremført, at de største talenter flygter fra BIF. Vi har trænet kontinuerligt lidt mere end 1,5 års tid 1 gang om ugen, og ja, en del spillere er forsvundet i løbet af de måneder, men fælles for dem alle er, at de har har fået at vide, at de ikke indgår i MCs planer for fremtiden, jeg ved at der har været en del snak om de helt små årgange så det er muligt at historien her er en anden. Der må jeg så bakke op om Tankens indlæg. Der er ingen og jeg gentager INGEN evidens der peger på, at man kan spotte fremtidige talenter i så ung en alder. Det er simpelthen konstruktioner i vores hoveder der siger, at jo yngre man er i et elitemiljø, jo bedre bliver man. Det er lidt det samme med at starte børn i skolen når de er 5 år gamle, argumentet holder altså ikke, det betyder noget er at man får lov til at være barn og derfra erobrer verden på godt og ondt. I hensyntagen til min dreng vil jeg ikke nævne min hans navn eller hold, men mit navn er Jeff, kommer fra Næstved og er sæsonkort holder. Når det så er sagt, er det en rigtig spændende debat og jeg hilser den velkommen, især hvis den kan afmystificere nogle ting omkring elite miljøer. Jeg kunne tale om dette emne i timevis og jeg ved, at der er mange argumenter jeg ikke har uddybet, men læs Tankens indlæg i stedet for, det giver i hvert fald mening for mig.
      3 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @Tanken Tak for et fremragende indlæg!
      Ift det med trænere, så tror jeg, at BIFs nye strategi er et opgør med en kultur, der har udviklet sig over mange år, og hvor mange trænere desværre har været en del af problemet og bidraget til det. Mange trænere har ambitioner om at træne de bedste. Derfor er der også brug for en kulturændring blandt trænere. Dette arbejde håber jeg så at klubben tager alvorligt og sørger for at inddrage trænerne i den udvikling klubben ønsker og klæde dem på til den opgave. Hvis der så er trænere, der ikke ønsker at være med på den rejse, så er det ærgerligt, men klubben må holde fast.
      Det vil tage tid - men jeg er overbevist om at BIF igen vil blive set som forgangsklub, når vi ser tilbage om nogle år

---

  • Betalende bruger
      10. juni 2023   

  • Kan man få navne, på de gode talenter af spillere og trænere som er smuttet? Det ville bakke opslaget gevaldigt op.
    Er ikke selv bevidst omkring hvad der foregår på det niveau, men det lyder ikke godt hvis påstanden er sand.
    1 god kommentar
     
    • @Klemme10 det var en snak med en forældre i dag som fortæller mig og ved personen aldrig
      Ville melde det ud.

      At flere de dygtige trænere er smuttet, da de er meget uenige i strategien.

      Børn der ikke er så udviklet udtages ikke, da man jo går efter at udtage det bedste hold.

      Der er lige smuttet fx en til Hvidovre og fik ikke navne, men fik af vide at der er stor utilfredhed med ledelsen og særligt at de har gjort det forbudt at deltage i privat tunering og kun i DBU regi, personens søn er god men mangler har ikke det samme modstand som tidligere da man ikke gør forskel på deres niveau og det rammer ikke kun de bedste men kan også sætte nogen spor for unge ved glæden for bolden ved de bliver rundbarberet
     
    • @Klemme10 Det er jo små børn, som er smuttet. Ikke navngivne egentlige talenter. Det er børn, som er dygtige til fodbold, og som har forældre, der tror på at man skal skilles ud og have særlige rammer.
      1 enig

  • KJOE
  • KJOE   11. juni 2023   

  • Er du gal et bias indlæg.

    Det er absolut det mest underlige jeg har læst om børnefodbold til dato. Det her er en rigtig beslutning.

    Hvad er det gode ved private turneringer? Ikke meget tror jeg. Bliver de stakkels børn, der spiller i GFA eller andre “børne-elite-miljøer” mere egnede som superliga spillere. Absolut ikke!
    Børn skal have det sjovt og hygge sig med deres venner. Det må tidligst blive seriøst i 14-15 års alderen. Med seriøst mener jeg: Jeg mister min plads på holdet/klubben, hvis jeg ikke kan/gør X eller Y.

    Det Brøndby IF gør nu, har man jo aftalt, at andre “store” klubber også skal gøre. Det handler om at gøre børn trygge, give dem sjove oplevelser og lade dem udvikle sig stille og roligt. DIF’s undersøgelse om hvad børn opfatter som vigtigst ved at gå til idræt, peger på nøjagtig det samme. Den indeholder 13 punkter og børn scorer at vinde på en sidste plads. At have det sjovt var på 1. Pladsen …

    Når Brøndby eller andre tilsvarende klubber idag er med i DBU turneringer har de gode spillere på alle pladser. Det forholder sig ikke sådan for bredde klubber. Der er måske 4-5 virkelig gode på et 8-mands hold. Derfor vinder de store klubber de kampe stort. og for stort. Det giver ingen udvikling hos nogen af klubberne. Tværtimod. Det er det man skal udligne ved denne ordning.

    Tidligere var konklusionen. Vi vinder alle kampene i DBU, så vi arrangerer noget selv privat. Men det holder ikke. Det medvirker kun til at mange stopper med at spille, fordi det bliver for seriøst for tidligt.

    Derudover skal der ikke indberettes score eller resultat fra kampene. Det er jo også for at gøre processen med udvikling vigtigere end resultatet.

    Lad nu børnene spille sammen med deres venner så længe som muligt. Alt det andet skal nok komme.

    Det er trænerne og forældrene til de børn, der smutter, der skal ændre holdning og tager fejl.

    3 enige · 2 god kommentar
     
    • @KJOE der tager du fejl, der er mange børn der fravælges, grundet det kun er DBU tuneringer de må deltage i.

      Tror du et barn ikke har brug for udfordringer og ambitioner, så tager du fejl.

      Jeg er sikker på man altid beskytter sit barn bedst muligt, men det er da et problem at man fravælger de dårligste fra til turneringer og de ikke får den mulighed fordi man som træner udvælger det bedste hold til en turnering eller ønsker at beskytte de yngre folk for ikke blive sendt med det ene store nederlag efter det andet

      Du mener ikke børn skal udfordres før tidligst 14-15 års alderen, selvom lysten og talentet er til det længe før, der er jeg ikke enig med dig.

    Se 8 flere kommentarer
     
    • Mixt
    • Mixt   11. juni 2023   

    • @KJOE Enig, vi har en stor udfordring med over-ambitiøse forældre, i ungdomsidrætten - og hvor for mange børn mister lysten, fordi det for tidligt bliver for alvorligt at dyrke sin sport.
      3 enige · 2 god kommentar

  • Jeg synes det er en dårlig tråd, når intet kan verificeres.
    4 enige · 1 god kommentar
     
    • @Stålanden så kan du jo bare undgå at svare på den eller gå videre jeg synes det er relevant hvis det er sandt

      Og mener man kan i 3point undersøge det, kan fortælle at der er ikke en men flere der er smuttet så nogen må vide noget jeg kan/vil ikke sidde og udlevere en forældre, men samtalen var sand og personen er troværdig.
      Ved det ikke er nok, men måske er der andre ungdoms trænere eller forældre til børn herinde som kan bekræfte det, eller man i 3point kan bruge lidt research på om der er hold i det

  • Det er sjovt for jeg har hørt det modsatte at der bliver investere mere i MC og trænerne er glade for at de for flere kollegaer ind.
     
    • @Dokter Hattenik det kan man vel undersøge det er trænere og forældre i de yngre årgange .

      Jeg ved personen taler altid sandt, måske er dem du hentyder nogen
      Af dem der har overtaget trænergerning fra dem der er gået.

      Der må være andre der ved noget og melder ikke luft ud her

    Se 2 flere kommentarer
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        12. juni 2023   

    • @Dokter Hattenik
      MasterClass er kun til U13, resten ligger under Brøndbyernes IF (amatørafdelingen), og så vidt jeg ved er det dem der har valgt som der er gjort. Så det er ledelsen i amatørafdelingen der snakkes om

---

  • Det du fortæller om, er jo en klar strategi, fordi man oplever at mange børn mister lysten til fodbold, og man går glip af dygtige spillere fordi man selekterer for tidligt.
    Så din beretning er rigtig, men samtidig helt ukontroversiel, fordi det er et bevidst valg, som man tror vil gavne klubben på længere sigt.
    1 enig · 2 god kommentar
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        12. juni 2023   

    • @Mortensputnik
      helt enig og de mener så modsat at det går godt og der kommer flere spiller og frivillige til klubben.


      Kenneth Brogaard, Sportsudvalgsformand, udtrykker stor tilfredshed med de seneste års hårde arbejde mod at effektuere den udarbejdede strategiændring; ” Jeg ser en særlig grad af trivsel hos vores trænere i børnefodbolden, her har vi involveret og fastholdt flere frivillige trænere. Helt særligt har vi formået at rekruttere flere kvinde trænere og ledere de seneste år. Hvilket vi som en af de få klubber i landet er lykkes med. Væksten i nogle af vores årgange er steget med flere en 30 medlemmer. Det er et flot arbejde Peer F. Hansen og hans folk har gjort!

      https://www.brondbyif.net/forside-nyheder/klubnyt/boernefodbolden-i-broendbyernes-if-fase-2/
      1 enig · 2 god kommentar

  • ClausM
  • ClausM   12. juni 2023   

  • Lyder som en god røver historie, som kører nede på den lokale bodega. total utroværdig.
     
    • @ClausM

      Hvad skulle jeg få ud af det?

      Man kan jo bare undersøge om det har noget på sig med trænere og flere talenter

      Personen er lige så troværdig som din bemærkning, personen har familie medlem som har spillet i nogen år på Brøndbys bedste hold

      Jeg melder ikke noget op uden det ikke er sandt, undersøg selv hvilke populær trænere fra de yngre årgange der er smuttet senest en til Hvidovre ene og alene grundet utilfredshed med ledelsen


  • Dette er en ældre artikel men bekræfter det jeg skriver om, og bekræfter meget godt den info jeg fandt interessant

    Den info jeg fik er at der er flere trænere er smuttet særligt med det er forbudt at deltage i privat turneringer har sat sindene i kog

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/talenter-flygter-fra-broendby/9316689
     
    • @Brøndby if for evigt Jeg tænker stadig at det er klart man smutter - både trænere og børn/forældre. De har jo været vant til et setup, hvor man var noget særligt, men nu normaliseres træningen for de mindste. Så for dem, som syntes det var fedt før, vil strategiændringen jo opfattes, som om, at man taber noget.
      Spørgsmålet er så, hvad der virker på sigt?
      1 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer

  • Synes der er kæmpe behov for at situationen bliver kritisk belyst af 3 point. Denne gang ikke det sædvanlige mikrofonholderi men med Henrik Madsen som en af interviewerne
    1 enig · 1 god kommentar

---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner