-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
CV har igennem flere vinduer snakket om, at fodboldtrupper ikke nødvendigvis udvikler sig bedst ved, at der købes spillere udefra. Dette udsagn er som regel blevet mødt med en hvis skepticisme over årene, særligt med hensyn til, at vores Masterclass spillere har nydt godt af så få minutter på Superliga niveau.
Starten på den indeværende sæson har dog givet merit til CVs kølighed omkring den interne trupudvikling, idet vi har set Brøndby med en bredde som kun den mest optimistiske brøndbyfan ville have kunne spå om for bare 6. måneder siden. Truppen er identisk, men vi præstere i skrivende stund, at være ubsejret med en målscore på 11-4 i de første 3. kampe af sæsone. Her har spillere som Bishoff og Nartey slået igennem, alt imens Oscar Schwartau har fået mere spilletid i denne sæson end han har fået i meget lang tid. Dertil har vi haft en skadesliste der indeholder:
Vallys
Wass
Divkovic
Alves
Bundgaard
Mensah
Dertil skulle en Mathias Kvistgaarden i omdrejninger efter længere tids skadesproblemer, ligesom en Klaiber måtte udgå efter 1. halvleg imod Vejle.
Vi snakker derfor om en situation, hvor 6-7 sikre og potentielle startere ikke har kunne spille fuld tid i vores indledende kampe af sæsonen. Dette var et fuldstændig utænkeligt scenarie i sidste sæson, hvorfor der må lyde et kæmpe cadeau til CV og Jesper Sørensens arbejde med truppen.
Når det så er sagt, så betyder dette ikke, at CV kan være undskyldt hvis ikke han forstærker truppen. Der er stadig graverende mangler, og mulige skadesscenarier som kan vise sig alt-ødelæggende for vores taktik og spil med bolden. Et eksempel herpå, kunne være en nyhed om, at Wass skade er slem, og han derfor er ude i 1-2 måneder. Et andet eksempel kunne være at også Jacob Rasmussen blev skadet, som det var tæt på ved Onughas svinske skub mandag aften. I det tilfælde ville hele vores taktiske udgangspunkt falde fra hinanden.
Det er derfor min vurdering, at CV er nød til at hente minimum 1 midtbane spiller af en utvivlsom kvalitet, som både kan erstatte Wass, men som også ville kunne spille sammen med Wass og 1 venstrebenet forsvarsspiller som er indstillet på, at agere 2. violin for Jacob Rasmussen.
I den forbindelse har jeg noteret mig, at en del af mine medfans inklusiv visse fan-medier, har skrevet om Mads Enggaard fra Randers. Jeg er som udgangspunkt ikke imod dette køb, men jeg mener dog ikke at det udfylder den ovenfor anførte midtbane profil. Hvis Brøndby skulle hente Mads Enggaard, skulle det være som et 3. køb udover de 2 ovenfor nævnte spillerprofiler. For så vidt angår midtbaneprofilen tænker jeg på en type som Emilio Martinez i Herning. Vi kan formentlig ikke hente en lige så komplet midtbanespiller, men det er den profil jeg mener Brøndby skal kigge efter. I den forbindelse er Emil Bohinen et eksempel på en spiller som jeg mener Brøndby skal springe banken for, at hente til klubben. (Rettelse: Emil Bohinen har for nyligt skrevet under på en permanent aftale med Genoa, hvorfor han naturligvis ikke længere er en mulighed, jeg takker min medfan for den venlige påmindelse herom)
For så vidt angår den venstrebenet forsvarsspiller. Så tænker jeg på en venstrebenet udgave af Tobias Mølgaard (som jeg i øvrigt havde på min personlige ønskeliste inden han skfitede til Aarhus). '
Jeg vil rigtig gerne høre, om der er andre spillerprofiler i mener Brøndby skal kigge efter med den nuværende trup i mende.Dvs. såfremt Brøndby ikke sælger nogle af vores nuværende profiler.
Deltag i diskussionen
Saesonkort
Betalende bruger
Top kommentator
Top enige
31. juli 2024
SebastianJacobsen
Betalende bruger
31. juli 2024
Saesonkort
Betalende bruger
Top kommentator
Top enige
31. juli 2024
SebastianJacobsen
Betalende bruger
31. juli 2024
Du kan strege Emil Bohinen fra mit indlæg, det gør ikke det helt store da han blot var et eksempel på den type spiller jeg mener Brøndby bør lede efter.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
31. juli 2024
Ja det gør han, nedladende og bedre vidende, men med masser af fejl selv
Så bare smil af ham
19Magic64 31. juli 2024
-I call bullshit..!
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
31. juli 2024
Tror du Jeg bare læner mig tilbage, når samme personer opretter artikel igen og igen, du skriver derinde ligesom sæsonkort gjort det med nedladende kommentar
Tror du bare at jeg glemmer det, eller lader mig blive trådt på.
Du er så langt langt væk fra mine værdier som menneske, og voksne mennesker der sidder og opføre som pattebørn, er fanme klamt og pinligt
Bedt dig om ikke at kontakte mig, og din sygelige besættelse af mig, skulle tro du er småforelsket i mig, eller intet har at foretage dig
Gider dig ikke, fatter du det snart, du er ikke et ordenligt menneske, og sådan nogen typer, holder jeg mig langt fra. Samt arrogante mennesker uden indhold.
Den er der nogen der kan tænke over
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
31. juli 2024
Kan ikke lide dig, rommetilphiri på trods af hans nedladende artikel, og sjov på andres bekostninger
Har jeg 1000 gange mere respekt for end dig, du er alt det jeg holder mig fra. Men du opsøger mig hele tiden, forstår du snart, at jeg ikke ønsker debattere med dig.
RommeTilPhiriOgSå 31. juli 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
31. juli 2024
Du provokere mig i din artikel, og det er dit formål, drop nu det bullshit snak. Det er bare en begavet måde at udlevere mig på herinde, at være sjov på andres bekostning, så får du dine hyæne venner i gang, forventede du stilhed fra dem
Ville gerne have debatteret med dig, da jeg respektere dig mere end sæsonkort, brøndby85 og ikke mindst 19magic64 og hans 20 profiler som han har.
Du har trods alt noget at rykke rundt med, modsat de andre.
RommeTilPhiriOgSå 31. juli 2024
Du ser alt for mange spøgelser. Sov på det og måske ser du det anderledes i morgen.
Og drop nu det der med, at kommentere andre folks IQ. Det hjælper ikke din sag..
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
31. juli 2024
Jeg skylder ikke 19magic64 at beholde fløjshandskerne på
Han har forlængst overskredet den grænse, ligesom særlig en anden bruger herinde har gjort det.
Jeg synes det er dumt at oprette artikel om mig, vel vidende at du ved, der sidder en flok hyæner herinde, som kun venter på at provokere mig
Jeg pakker intet ind længere, men skriver jeg ikke gider spilde min tid, med brugere der ikke har et formål at debattere BIF eller fodbold, men vis formål er en hetz og personfnidder
Jeg siger fra og gjort det i noget tid nu, desværre formår de profiler ikke lade mig være.
LJS
Betalende bruger
31. juli 2024
Virker umiddelbart som en spændende spiller, med en okey alder, som ville kunne tilføre os noget x-factor.
Tilslutter mig...
Bibedibob 31. juli 2024
Når det så er sagt, så kan Wass og Nartey ikke spille 90 minutter i samtlige kampe i samtlige turneringer. Wass kan ikke spille 90 minutter i træk, så noget skal der ind.
Så gerne at man henter erstatningen for Wass. En spiller der er i en god fodboldalder (så ikke pensionsmoden men heller ikke 18 år). En spiller som er bedre end Greve og Rado, og som er ok med at starte som 3. valg på midten bag Wass og Nartey, men som køres i stilling som førstevalg efter Wass når han skal bruge pauser, er skadet, eller en dag stopper karrieren. Så gerne at man udover det, måske fandt et talent eller endda en ældre spiller, som kan aflaste Nartey. Mener ikke Cappis, Rado eller Greve er gode nok.
Backs? Bischoff/Divkovic til venstre, Klaiber/SebSeb på højre.
I midterforsvaret... Rasmussen-Alves-Jordi er fint. Men alle reserverne skiftes til ikke at imponere. Tschiembe og Heggheim har fået SÅ mange chancer og vi kan ikke stole på dem. Ved ikke hvor god Vraa er, men så gerne at man købte ind til bredden.
Så min indkøbsliste, uden salg er:
1 stærk midtbanespiller
1 midtbanerserve
1 forsvarsspiller
Angrebet er et puslespil, der vel første lægges når vi ved hvad der sker med Kvistgaarden og Suzuki (og Vallys for den sags skyld!)
SebastianJacobsen
Betalende bruger
31. juli 2024
Jeg mener derfor vi skal have en profil ind som kan spille begge midtbane positioner, og dermed både agere aflastning for Wass som indskifter, starte inde i midtugekampe hvis Wass har svært ved at spille 2 kampe om ugen, plus være en sikker skanse ved en skade til enten Wass eller Nartey.
Dertil skal man også huske, at Nartey stadig er en ung spiller, som ganske vidst har prsæteret på et højt niveau de første par kampe her, men det er slet ikke umuligt at han får et formdyk, eller viser sig utilstrækkelig mod de bedre modstandere.
Jeg tror dog først vi kan se sådan en investering sidst i vinduet, delvist pga. ja CV.. og så også at vi har en bedre idé om, hvorvidt vi skal spille midtugekampe på det tidspunkt.
thuesan 31. juli 2024
Selvom Bischoff og Divko har gjort det godt, så synes jeg at vi så I sidste sæson, at vi mangler én med mere defensivt pondus, til de større kampe.
Hvis vi skulle kvalle os til gruppespil i Europa, kunne jeg godt se en type ala Jung, som kan dække både CB og VB.
SebastianJacobsen
Betalende bruger
31. juli 2024
Ved godt du skriver type, og jeg er fuldstændig enig i, at det er lige præcis den type spiller jeg i mit indlæge argumentere for at Brøndby skal hente.
MetroTilStadion
Betalende bruger
31. juli 2024
Lukas Larsen er på vej, tror han kommer op senest næste sæson. Han har set stærk ud i træningskampe både i vinters og her i opstarten, og han er mere en klassisk back. Så hvis vi vil fortsætte MC opturen, så skal han have chancen, vil jeg mene.
SebastianJacobsen
Betalende bruger
31. juli 2024
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
31. juli 2024
Jeg har derfor taget CV i forsvar idet jeg ganske enkelt synes vi har den bedste mand på posten og det var rigtigt set af JBA at ansætte CV selvom Ebbe Sand besad posten.
Jeg synes de seneste vinduer har haft bedre kvalitet - men når man køber ind betyder det jo ligesom ret meget hvor mange penge der ligger i pengepungen som man kan købe for, når det er sidst på måneden kører jeg i Rema 1000 (norsk ejet) ellers spiser jeg på Kroen.....!
LJS
Betalende bruger
31. juli 2024
Den rammer du sgu meget godt :-)
LJS
Betalende bruger
31. juli 2024
In C.V and J.S we trust....
Nogle gode indlæg som du byder ind med.
niear960 31. juli 2024
Helt enig, kunne ikke skrives bedre
Bibedibob 31. juli 2024
Helt enig. Den største kritik han får er at han køber for sent ind. Samtidig har han flere gange sagt/hintet at man nogle gange får bedre spillere ved at vente. Simpelt sagt: Gode spillere venter på mere spændende muligheder end Superligaen, men senere i vinduet, hvis den mulighed ikke er dukket op, så er et tophold i Superligaen interessant.
Nu går jeg 2 år tilbage, og kigger på hvem vi har hentet. Her er spillere vi har hentet inden for de sidste 2 uger af et transfervindue siden sommeren 2022:
Ohi (kom til 30. august)
Vallys (31. august)
Eskild Dald (31. august)
Håkon Evjen (17. januar)
Rasmus Lauritsen (31. januar)
Frederik Winther (31. januar)
Patrick Pentz (18. August)
Emannuel Yeboah (19. august)
Sean Klaiber (1. september)
Jordi Vanhlerberge (29. januar)
Filip Bundgaard (1. februar)
Jeg vil påstå, at nogle af disse spillere enten havde været utilgængelige eller væsentlig dyrere, hvis de var blevet hentet tidligere.
Gør det CV perfekt? Nej. Der stadig fejlskud og for sene handler osv. Men jeg synes det illustrerer hans pointe. Fremmeste eksempel er at jeg er 100% på at Vallys havde sat næsen op efter et udlandsskifte i sin tid, men da det rette ikke kom, så ville han hellere til Brøndby, end at blive 6 måneder mere i Silkeborg.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
31. juli 2024
jeg er yderst tilfreds og tryg ved at vi har CV ved rorpinden.
LJS
Betalende bruger
31. juli 2024
Nu har jeg aldrig selv arbejdet som sportsdirektør, så mine meninger omkring emnet, er subjektive.
Meeen, helt så ubesværet et arbejde, tror jeg bestemt ikke det er.
Der er garanteret mange interessenter, der skal gå op, i en størere helhed, inden en handel, kan fuldføres.
Ser C.V som en dygtig og erfaren sportsdirektør og jeg har fuld tillid til hans virke.
Det bliver ihvertfald spændende, at følge transfervinduet, inden det lukker.
andreasgh 31. juli 2024
Vil du mene, at erfaring kvalificerer alle valg vi træffer, og at al kritik alene af den grund vil være ubegrundet?
Jeg synes, CVs erfaring til trods, at der kan være ræson i at stille spørgsmålstegn ved hans sendrægtighed, når vejen til europæisk gruppespil påbegyndes slut juli.
Det er en tilbagevendende diskussion, der blot er blevet mere relevant af, at CV aldrig er lykkedes med at kvalificere Brøndby til europæisk gruppespil, uden på forhånd at være sikret en plads heri.
Brøndby85
Betalende bruger
31. juli 2024
Du fremsætter en kritik, men du tager ikke alle lodder med, og du anviser ikke en løsning.
Vi vil have de bedst mulige spillere, men dem kan vi først få omkring lukketid ultimo august.
Du vil gerne have CV køber ind flere måneder forinden, så nye spillere er klar til Europakampene.
Så får du dårligere spillere, men stadig uden garanti for gruppespil og med risiko for et endnu større budgetunderskud.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
31. juli 2024
Kritik skal vi alle kunne tåle, men oplever at ofte at det er tastaturkrigere der får afløb for deres frustrationer - men CV begår også fejl, Kowalzyck ser ud til at være et fejlskud.
andreasgh 31. juli 2024
Jeg er for så vidt enig ift. erfaring - uden at se den helt store sammenligning med brobyggerbranchen :) Jeg er bare påpasselig med at feje al kritik så bombastisk af banen med udgangspunkt i CVs erfaring.
Erfaring er for mig ikke et spørgsmål om at have siddet lang tid, men hvad man har lært i den tid og ikke mindst, hvad det så munder ud i fremadrettet. Jeg synes, det ville være trist, hvis kritik af CV pr. definition skal opfattes ukvalificeret herinde.
Nu har jeg ikke skrevet og deltaget i debatter herinde længe, men jeg tror, jeg alligevel vil forbeholde mig ret til at tage udgangspunkt i det enkelte indlæg fra gang til gang, uden på forhånd at definere mig som forsvarer af noget eller nogen.
Jeg synes i øvrigt, at CV har navigeret tillidsvækkende i alle sine fem år i Brøndby, så jeg har stor sympati for din og andres mange roser til ham.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
31. juli 2024
andreasgh 31. juli 2024
mange har fundet deres viden var bedre end landets i særklasse mest erfarne siddende sportsdirektør.
Jeg opfatter bare sådan en sætning som et stort hold-kæft-bolsje til al kritik. Det blev jeg lidt overrasket over, da jeg ellers synes, du skriver fine indlæg herinde.
Jeg ville godt prøve at kvalificere, hvorfor jeg mener, man med fordel kunne udse sig et sommervindue til at divergere lidt fra den vante strategi med de sene tilføjelser til truppen. Men, der synes at være bred enighed om, at det pr. definition altid bedst kan betale sig at vente. Der mangler nogle nuancer i den debat, synes jeg.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
31. juli 2024
Man kan sagtes handle ind tidligt så må man bare indstille sig på at man ikke får andel i de gode tilbud der kommer i takt med udløbsdatoen nærmers sig, Fcm og FCK har handlet tidligt ind og det går da vist meget godt - er vi nok nød til at indrømme
Kramer
Betalende bruger
31. juli 2024
Nu må vi se, hvor galt det går. Vallys-situationen er helt klart vores største hovedpine lige nu, da hans tilstedeværelse og form er afgørende for holdets præstationer. Det bliver spændende at se, hvordan vi navigerer igennem denne periode, og om vi formår at justere strategien i takt med de udfordringer, vi står overfor. Ps. Jeg er varm på Brink nu og her, da han kommer med erfaring, Enggaard på den lange bane.
Brøndby85
Betalende bruger
31. juli 2024
andreasgh 31. juli 2024
De ting du skriver her, falder jo helt i tråd med det CV sagde i optakten til Viborgkampen! Det hold vi skal forvente os noget af i år, er forberedt i tidligere vinduer.
Det er synd og skam, det lige skal forstyrres af skader til profilerne. Men ift. skadessituationen, så er det på så vitale positioner, at det formentlig ikke kan justeres ved en handel nu og her.
Tror du han overvejer at trykke på transferknappen et my tidligere i år? Jeg er selv i tvivl.
Kramer
Betalende bruger
31. juli 2024
Men endnu en kanin fra Benelux skal være velkommen :) god aften
andreasgh 31. juli 2024
Tror du ikke, det er bedst, jeg venter, til jeg kan få sneget mig ind i en tråd, hvor du ikke finder mit indlæg og går i rette med det blot for sportens skyld? Det tror jeg :)
andreasgh 31. juli 2024
Jeg tror, du giver dig selv for lidt kredit, hvis du ikke har nogen ide om, hvordan dine ord tolkes :)
Lige så lidt overbevist jeg er om sene handler som en generel mirakelkur, lige så lidt overbevist er jeg om de tidlige handler. Jeg er til gengæld voldsomt begejstret for rigtige!
Lad os ikke håbe at vores konkurrenter har ramt alt for rigtigt.
andreasgh 31. juli 2024
Jeg tror, du giver dig selv for lidt kredit, hvis du ikke har nogen ide om, hvordan dine ord tolkes :)
Lige så lidt overbevist jeg er om sene handler som en generel mirakelkur, lige så lidt overbevist er jeg om de tidlige handler. Jeg er til gengæld voldsomt begejstret for rigtige!
Lad os ikke håbe at vores konkurrenter har ramt alt for rigtigt.
Brøndby85
Betalende bruger
31. juli 2024
Igår sendte du en byge af personlige angreb imod mig, men nu er du kravlet ned i dit musehul.
Du fremsætter kritik mod CV, som du ikke kan begrunde eller nærmere konkretisere.
Det hele ender i usammenhængende sludder.
Spændende at følge dine indlæg fremadrettet.
andreasgh 31. juli 2024
Undskyld, hvis det føltes urimeligt i går. Det var ikke min intention til at begynde med. Jeg blev frustreret over dig, og så fik jeg kaldt dig en udygtig debattør. Det skulle jeg ikke have skrevet. Undskyld!
Brøndby85
Betalende bruger
31. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
31. juli 2024
Vi søger en ny 6er, men vedkommende skal kunne føre holdet videre, når Wass og Nartey ikke er i klubben længere.
Et sådant nyindkøbt vil derfor skubbe Nartey ud af start11eren.
Studenterbrød 31. juli 2024
Så kan vi starte forfra igen igen…. :)
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
31. juli 2024
SebastianJacobsen
Betalende bruger
31. juli 2024
Fejler vi med, at sikre et gruppespil så synes jeg din pointe har mere merit, hvorfor jeg også er okay med, at CV afventer med så stor en investering, hvis det er dét han gør.
Brøndby85
Betalende bruger
31. juli 2024
SebastianJacobsen
Betalende bruger
31. juli 2024
Studenterbrød 31. juli 2024
Gør vi ikke det, har vi alt for mange spillere.
Derudover har vi et gigantisk underskud år for år. Vores lønomkostninger er alt for høje ift, hvad der kommer ind af sponsorindtægter.
SebastianJacobsen
Betalende bruger
1. august 2024
Dertil vil dog bemærke, at vi nok har underskud, men det er et kalkuleret underskud. Vi har trods alt fået nye ejere, og en helt anden økonomi. Vi har kun brugt penge på Pentz i dette vindue, hvorfor vi helt klart har budgetteret med flere tilgange.
Studenterbrød 1. august 2024
Det er lidt en misforståelse, at vi har fået en anden økonomi under GFH.
Vi har underskud på driften, og har haft det i mange år. Der skal langt højere sponsorindtægter til, før vi kan have de lønomkostninger vi har nu.
SebastianJacobsen
Betalende bruger
1. august 2024
Jeg er enig i, at vores driftsøkonomi, og vores årsopgørelser formentlig ikke har ændret sig det store endnu. Men en virksomhed der laver underskud uden investorer er på røven, en virksomhed der har underskud med nye og entutiastiske investorer er en helt anden snak.
Studenterbrød 1. august 2024
MetroTilStadion
Betalende bruger
31. juli 2024
Gerne en, to eller 3 ud. Kvist, Cappis og Rado eller Greve ud, det er 3. og så en stærk spiller, samt en med potentiale evt. på leje med købsoption, ind.
Det vil give den fornyet dynamik på holdet og i vores opspil, som uden Wass/Narty kombinationen virkelig mangler noget, syntes jeg, og det kommer vi til og se hen over efteråret hvis der ikke sker noget, men det kan kun tiden vise.
Alternativet er en katastrofe... det med og rykke kleiber ind eller Vanlerberge og evt. Suzuki osv. det ødelægger mere end det gavner, så det ser jeg ikke som gode løsninger overhovedet.
Dertil vil jeg gerne tilføje, at jeg overhovedet ikke forstår Enggard/Brink snakken, for mig er de totalt jævne midtbanespillere, som slet har det niveau jeg håber vi kigger på.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
31. juli 2024
Tror Suzuki er solgt indenfor 1 måned og kommer en ny angriber
Samt må en back også være vigtig, vi kan ikke forvente Alves kommer tilbage i samme form efter langtids skade
MetroTilStadion
Betalende bruger
31. juli 2024
Grunden til jeg nævner Suzuki, var jo at han i kampen mod Vejle var ude af position, og ofte var helt nede på midtbanen, og det gør han ikke får samme mængde af dybdeløb, som han er så god til og virkelig har gjort ondt på vores modstandere, så hvis han skal sælges inden for en mdr. for 100 mil. så skal JS øjeblikkeligt stoppe med og sætte ham derned, og spille ham hvor han er bedst.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
31. juli 2024
Kunne ikke være mere enig, men den fejl har Jesper jo lavet utallige gange
Tror Suzuki snart er fortid i BIF, men hans fødder er hurtige og han sætter let 2 mand af den aflevering til Sebastian bag forsvaret, er virkelig svær.
Sebastian kalder på den og ser den, ligesom hans 2-1 mål.
Viser en del om to begavet spillere og den optakt til Sebastian hovedstød til kvistgaarden er stor klasse af Suzuki og meget svært udført
Sunderland
Top debattør
31. juli 2024
Spillere fra større klubber, uden ret meget spilletid,som F.eks vi gjorde med Pentz….
Jairo Riedelwald er jo min ønske spiller….
Men Jacob Christensen (tidligere fcn) han er ligeså fremragende, spiller pt i FCKøln uden nogen succes.
Vallys var selvfølgelig en succes, men er kritisk angående at hente andre Superliga spillere, de oftest dyre og overvurderet.
Fra Superligaen:
Mark Brink ser spændende ud.
bachBIF64 31. juli 2024
Folk bluiver ved med ham. han er overhovedet ikke god nok.
Til en mesterskabskandit NEJ TAK!!!!!
---
bachBIF64 31. juli 2024
og en mindtbanegeneral.
Så er vinduet på plads, sælg Heggheim og Kevin T.
og Gardering er Ludvig Vraa
andreasgh 31. juli 2024
I min verden giver det mening at vise dem tillid, indtil de ikke er den værdig længere! For nuværende præsterer de jo fint, og så ville det være ærgerligt at skubbe dem længere væk fra start-elleve. Situationen vil være en anden, hvis de ikke vil forlænge.
I tillæg tror jeg meget må afhænge af, hvem der i givet fald bliver solgt (sendt på leje).
Ellers har jeg blot et ønske til den nuværende trup - et supplement til Daniel Wass.
SebastianJacobsen
Betalende bruger
31. juli 2024
andreasgh 31. juli 2024