-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Den sidste tid har jeg haft flere debatter om at vi ikke havde så travlt med en ny målmand da Mikkelsen var ok kvalificeret. Flere andre var ikke enige da han var alt for gammel osv. I dag vil jeg tillade mig at tage mod alt den, ok du havde ret, som tænkes kan..;o) At vi så har brug for en ny er en anden sag da der skal være 3 målmænd, men at vi decideret mangler pga. niveau, vil jeg mene ikke er sandt, og som i dag beviste..
Deltag i diskussionen
Fan_passion 23. juli 2023
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
23. juli 2023
Brøndby if for evigt 24. juli 2023
Men efter en kamp, mener du nu mikkelsen er den faste mand, ja man har et standpunkt, til man tager et nyt :)
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
24. juli 2023
Teis
Administrator
24. juli 2023
Brøndby if for evigt 24. juli 2023
Men ser ikke det smarte i, at man samme dag går fra, ene standpunkt til den helt modsatte grøft.
Det er i min ikke smart, særligt ikke når man ikke har lidt selverkendelse.
For at man vender på en tallerken, uden at kunne erkende det, men kommer med helt anden udmelding om Mikkelsen synes jeg er usmart.
Men fred være med det, det vigtigste var at Mikkelsen kom på mål, og ikke sæsonkorts valg, som ikke var Mikkelsen. For så havde vi ikke stået med en sejr.
Mikkelsen stod fantastisk og er derfor pt første valget, indtil der kommer en ny målmand, og det kommer til at ske. Men lige nu, skal Mikkelsen have en dårlig kamp for ikke at få genvalg.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
23. juli 2023
Stor cadeau herfra.
Sinbad
Betalende bruger
23. juli 2023
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
24. juli 2023
MetroTilStadion
Betalende bruger
24. juli 2023
Flot kamp, men han kommer slet ikke ud og dominere feltet, og er det ikke fordi Silkeborg er meget ineffektive kunne de have scoret 5 mål+
Jeg mener absolut ikke han er god nok, hvis klubbens udmelding om at gå efter mesterskabet fortsat skal tages seriøst, hvilket iøvrigt snart er svært da C.V reelt ingen forstærkninger er kommet med.
SoHappyMe 24. juli 2023
Welkro 24. juli 2023
SoHappyMe 24. juli 2023
3point.dk
Administrator
7. august 2023
Så længe den gode tone holdes, så er det ok.
5chmidt
Betalende bruger
24. juli 2023
Alligevel skal vi have en ny målmand, så vi har noget til fremtiden og til skader.
---
Klipklapperen
Betalende bruger
6. august 2023
3point.dk
Administrator
7. august 2023
SoHappyMe 7. august 2023