-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Enten var det en svipser ellers så beviser JS endnu engang, at han er grunden til at vi fans sidder og bander og svovler over hans beslutninger.
"Ender den 2-2, havde jeg stået her og været godt tilfreds med mange ting." - Undskyld mig, men hvad fanden er det for en attitude... Ja der var nogle gode momenter offensivt, men defensivtr var det en skandale. Absolut intet ved en uafgjort at være tilfreds med. Ingen vindermentalitet der !
"Vi ender så med at vinde et point med kampens sidste spark, og det er jo en fantastisk historie med Emmanuel Yeboah. Han har virkelig ikke haft en nem tid i Brøndby. Han har arbejdet hårdt for sine minutter, og jeg har jo ikke givet ham mange af dem endnu, siger Sørensen til Viaplay." - Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til den udtalelse. Jeg skammer mig faktisk og nu ved vi hvorfor Yeboah og de unge først får spileltid nu. Vores åh så kløgtige træner kigger åbenbart ikke poå træningsbanen, men vælger udfra helt andre parametre. Nej JS, du har ikke givet ham og mange andre chancen før det er absolut nødvendigt fordi dine normale førstevalg er elendige eller skadet.
https://bold.dk/fodbold/klubber/broendby-if/nyheder/jesper-sorensen-var-tilfreds-med-2-2-rasende-over-3-2-malet
Jesper Sørensen siger med et smil, at Emmanuel Yeboah, som han selv har været lidt hård ved, nok ikke turde andet end at juble med ham efter 3-3-målet.
Hold nu din kæft. Endnu en idiotisk kommentar, som abre beviser den fjendtlighed der er eller har været mellem de 2.
"
Emmanuel har jo haft en meget, meget svær tid i Brøndby. Det har ikke været nemt for ham. Vi har set noget potentiale individuelt, men vi har haft store problemer, og det er ikke nogen hemmelighed, at få ham ind og spille kollektivt.
- Derfor har det ladet vente på sig. I opstarten her, faktisk i foråret, så det bedre og bedre ud, men det var svært i den hektiske guldkamp at bringe en helt ny spiller ind og give de muligheder, lyder det fra Sørensen."
Det nemme svar er simpelthen NEJ. Hvorfor er det svært i den såkaldt hektiske guldkamp? Og var den hektisk fordi du var taktisk i panik hele tiden...? Nej det beviser du ikke vil bruge de spillere i klubben som kunne gøre en forskel. Istedet valgte du (JS) samme dårlige og "etablerede" spillere hver gang. Men nu er det magisk blevet bedre eftrer en 1 måneds ferie... COME ON !
"Han har ikke så meget at takke mig for i virkeligheden i hans periode her, fordi jeg har jo ikke givet ham de muligheder, som han jo helt sikkert har syntes, at han skulle have været berettiget til.
- Men jeg har måske været lidt hård og sagt, at du skal kunne spille på den måde, vi spiller på. Og det bliver bedre og bedre. Og i dag er jeg glad på hans vegne. Virkelig glad, siger Brøndby-bossen."
Ja, han reddede din røv fra en kæmpe skideballe og evt. en snak om fyreseddel efter 1. kamp. Og så er det lige jeg undrer mig, er Ohi's bevægelsesmønstrer osv så den måde vi spiller på...? Kan OS ikke finde ud af at spille på den måde? Hvorfor blev talenterne ikke brugt mere i sidste sæson? Hvorfor valgte du dem du gjorde og tilgodeså talenter og indkøb i 10+ million klassen?
Jeg bliver aldrig fan af JS og specielt ikke som cheftræner. Men hvis han så bare får styr på hans taktiske uvidenhed og usikkerhed, så mangler han bare og stoppe med at lukke sådan noget lort ud i medierne.
Deltag i diskussionen
Vainio74
Betalende bruger
22. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Det eneste jeg vil kritisere JS for igår, var at han valgte Bundgaard fra start istedet for Ohi.
Vainio74
Betalende bruger
22. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
preben
Betalende bruger
22. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Tværtimod har vi nu 5 kompetente angribere, der byder sig til med forskellige spidskompetencer.
Jeg mindes ikke, at klubben tidligere har stået i en så gunstig situation rent angrebsmæssigt.
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
preben
Betalende bruger
22. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Ved 2-2 målet er Ohi helt opmærksom på Yeboah, og han dækker af, så Yeboah får tid og plads til skyde.
Ohi er en vaskeægte teamplayer.
Morel23 22. juli 2024
Vainio74
Betalende bruger
22. juli 2024
LJS
Betalende bruger
Top debattør
22. juli 2024
Kimbjurfort 22. juli 2024
Ibber 22. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Hvad bliver det til med vort væddemål?
Ibber 22. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Ohi ønsker ikke at røre bolden ved 2-2 målet, men hjælper Yeboah med at score, ved at give Yeboah pladsen og skærme af for modstanderne.
Jeg har flere gange spurgt, om vi vædder 6 kolde trappistøl, men du gider ikke at svare.
Thomcat 22. juli 2024
magnusck
Betalende bruger
22. juli 2024
Vi kan sagtens være enige om, at JS mangler mod nogle gange og for tit går med det sikre valg, men at udlægge hans medieoptræden på den måde du gør, synes jeg ikke er fair over for JS
---
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Kimbjurfort 22. juli 2024
Tejnestiften 22. juli 2024
Jeg syntes hans udtalelse om, at når vi spiller på den måde som vi gør, så er der en risiko ( forsvarsmæssigt ) den er mere iøjefaldende.
At lukke 3 mål ind mod Viborg, og den måde det sker på, må bare ikke ske.
Når der er en risiko, når forsvaret sejler, når vi er uden styrmand i midterforsvaret, hvorfor spiller vi så på den måde ?? og hvad vil han gøre ved det ?
Det mangler jeg svar på
Morel23 22. juli 2024
Tejnestiften 22. juli 2024
Morel23 22. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Morel23 22. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Vi må kunne forvente et væsentligt mere stabilt forsvar på torsdag.
Morel23 22. juli 2024
Tejnestiften 22. juli 2024
Det er hans ansvar at minimere den risiko, det er bare det jeg påpeger
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Morel23 23. juli 2024
Tejnestiften 23. juli 2024
Jeg syntes vi langt hen af vejen er enige.
Tak for en god og sober ordudveksling
Morel23 23. juli 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. juli 2024
niear960 22. juli 2024
Ja du har helt ret, ham der starter denne tråd er en fantatisk dygtig mandagstræner, (men hvem er ikke det) men så er han satme heller ikke andet
---
andreasgh 22. juli 2024
Jeg håber, Jesper følger den nysgerrighed op og inviterer sig selv hjem til Yeboah og investerer lidt i mennesket. Jeg tror, det kan betale sig :)
BrianGideon 22. juli 2024
Det er ikke optimalt at have en trup med så mange spillere der ikke føler træneren ser deres vej. Eller at deres chancer ligger på yderste mandat...
andreasgh 22. juli 2024
BrianGideon 22. juli 2024
Det er ikke optimalt at have en trup med så mange spillere der ikke føler træneren ser deres vej. Eller at deres chancer ligger på yderste mandat...
niear960 22. juli 2024
Du er ikke i nærheden af at være bare en smule seriøs
Fan_passion 22. juli 2024
Vainio74
Betalende bruger
23. juli 2024
Genialt svaret :)) og så rigtigt skrevet
mimor1 24. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
24. juli 2024
danishram 22. juli 2024
Jeg ser stadig en positiv udvikling på holdet, men undrer mig til gengæld over hvorfor der ikke bliver gjort mere for at finde en hurtig makker til Rasmussen i forsvaret når det har været vores akilleshæl hver gang vi har spillet med ekstra risiko( flere folk på midtbanen - offensive backs)
Og jeg mener ikke Tshiembe er en løsning her.
Så må man altså have det med i tankerne, at de spillere der Igår er kampafgørende er de spillere Jesper reelt ikke har givet chancen i sidste sæson, men gentaget taget andre valg:
1. Sebastian kommer ind på kort tid og de sidste 2 mål er hans skyld for uden hans kanon hug på overliggeren 2-2 og flotte indlæg 3-3 så ingen mål, han burde have fået flere minutter i sidste sæson end kun de kampe pga skader
2. Ohi har taget mange minutter fra mange spillere Igår kommer yeboah ind og gør en forskel, han burde have fået flere minutter i sidste sæson
3. Clement går ind og gør en stor forskel Igår sikke en kamp og Divkovic havde en periode hvor han slet ikke leveret og der burde Clement have fået mere spilletid
4. Alves har været ude og er meget savnet Jordi har ikke været god for os, vraa fortjener chancen
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. juli 2024
Du har ikke læst mit indlæg for 22 min siden står nedenunder dette indlæg, der skriver jeg netop det og roser for udskiftningerne
Men ændre ikke på de spillere der gør forskellen alle er dem han i sidste sæson ikke foretrak om I vil det eller ej :)
Læs mit indlæg nedenunder dette
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. juli 2024
Hvofor dit arrogante og nedladen svar, ærgre det dig at jeg rent faktisk har skrevet præcis det du skrev som jeg gav ros men også er det jo en ris.
Jeg er kun glad for de unge fik spilletiden, samt vi formået score 3 mål på dem der ikke fået så meget tiltroen i sidste sæson
Vidner også om en træner der har fejlet på nogen områder, om I vil det eller ej
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. juli 2024
Roste også Jesper for at bruge de unge
Men han skifter for sent ud med Wass fx som var elendig Igår og det samme var klaiber
De spillere der kom og Clement der var er netop noget det jeg har efterspurgt, giver vel også nogen tanker hos jer.
At Jesper trods alt ikke måske altid har givet alle en fair chance
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. juli 2024
Jeg synes bare den er for letkøbt, Oscar smed Jesper ind i hjemmekamp med 10 min igen og vi var spillet i bund og udspillet bagud med 4 mål
Det var noget dummeSte jeg har set en træner gøre nogensinde for så efter par kampe udtale sig Oscar mangler lidt selvtillid
Sådan bygger du ikke en ung mands selvtillid op ved give ham den negative oplevelse hele holdet havde givet op
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. juli 2024
Forstår ikke hvad du mener??
Artiklen handler om under Jesper som træner, det er det jeg forholder mig til og i sidste sæson jeg referere til
BrianGideon 22. juli 2024
JS forklarer det, netop fordi han følte slutspillet var hektisk og han af den grund vel ikke turde afprøve dem. Det var det sikre middelmådige og tit dårlige valg.
Det synes jeg er interessant. En ting var kampen igår og en anden er den måde vi tabte mesterskabet på. Det kan vi godt nok ikke gøre noget ved, men jeg synes han er underlig kommunikator.
Først er de dårlige og har det svært, for så at være fantastiske... Tsk Tsk
BrianGideon 22. juli 2024
JS forklarer det, netop fordi han følte slutspillet var hektisk og han af den grund vel ikke turde afprøve dem. Det var det sikre middelmådige og tit dårlige valg.
Det synes jeg er interessant. En ting var kampen igår og en anden er den måde vi tabte mesterskabet på. Det kan vi godt nok ikke gøre noget ved, men jeg synes han er underlig kommunikator.
Først er de dårlige og har det svært, for så at være fantastiske... Tsk Tsk
Morel23 22. juli 2024
Sebastian har fra dag 1 ikke fået Jespers tillid
Oscar det samme
Clement og Noah kunne fået flere minutter i sidste sæson
Ros for han vælger kvistgaarden til fremfor Ohi og han skal have genvalg selvom yeboah score 2 mål så skal han have flere minutter men ikke en startplads
Der skal mere til og tror også der kan komme.
Jesper venter efter min smag med skifte ud igår. Klaiber og Wass burde være flået ud efter elendigt spil fra begge og ser frem til få vraa på banen for Jordi er på ingen måder det værd han blev udskreget til
Han er virkelig dårlig
Morel23 22. juli 2024
Ja de var håbløse og nok det med gribe de chancer man får ser vi forskelligt på det
Mener ikke reelt Oscar og Clement har fået chancen og Noah greb den, men pga en 1/2 dårlig kamp men mange gode røg han på bænken med det samme
Det er ikke sådan du gør med en der skal bygges op og have tillid fra en træner, det er en af mine store kvaler med Jesper
Særligt den havde lavede med Oscar i en kamp vi hjemme får kæmpe røv smider ham ind med 10 igen hele holdet hænger, det er så taktisk dumt et træk og der gik det for alvor i bogen hos mig, at Jesper ikke har de evner som træner og så været 2 slutspil han ikke har kunne levere når det gælder
For 10 år siden var han træner i Silkeborg han blev fyret efter 17 kampe og kun 4 point med 8 mål deres værste sæson opstart nogensinde
Morel23 22. juli 2024
niear960 22. juli 2024
Helt enig, Klaiber især var ikke god igår, men at du mener at Jordi var så dårlig er jeg slet ikke enig i, og du vil skifte ham med Wraa er jo ikke gennemtænk, Wraa er fremtiden men er ikke klar til Superliga endnu og det er jeg sikker på at Jesper har styr på, han bliver ført frem på samme kloge måde som med CB og NN, der igår viste at de er helt klar til bedste hold i Brøndby
niear960 22. juli 2024
De var ikke gode nok i sidste sæson, og når vi var så tæt på mesterskabet så skifter man ikke fra kamp til kamp for at give gratis chancer, så spiller med det sikre
Jeg ville sætte pris på du kunne komme med links der referere til alle der kalder Jesper for taktisk dygtig eller hvad du skrev
Der er helt sikkert nogen stykker efter de har vundet eller ligger godt i turneringen, men de skifter konstant mening
Jeg ser ikke kun dårlige ting med Jesper, men skal jeg gøre det store billede med for og imod.
Så er der for lidt til for, og sådan ser vi jo alle på spillet, forventningerne og udviklingen mm
Thomcat 23. juli 2024
Hold nu op - og altså Vråe er til EM og han spiller ikke centralt normalt i et 3 mands forsvar
Kan du i det mindste ikke lære at stave vores spillers navn korrekt, når du skal rette mig. Han hedder Vraa-Jensen ikke Vråe, når du har så meget kendskab til ham.
Så lær da i det mindste at stave den unge mands navn korrekt, men det ville du jo vide, hvis du havde så meget styr på hvad han har og ikke har, vi er på ingen måder enige i noget af det du skriver.
En ting er sikkert, han bør prøves eller en anden fremfor Jordi, som var langsom og lavet flere fejl i kampen.
---
Om du/jeg eller andre ikke mener han er god nok som træner, ændre ikke mit syn på ham som menneske.
Han virker sympatisk person og selvom vi ikke mener han er den bedste for os, så kommer vi trods alt tilbage 3 gange og de udskiftninger med Sebastian og yeboah ændre kampens udfald , det er trods alt positivt.
Synes også vi dominere kampen godt og havde vores erfarne og dyre spillere ikke spillet så elendigt, så havde vi vundet
Alle kender min holdning til Jesper, men som træner for en klub af vores størrelse, er det ok udtale sig og svært ikke at gøre det
BrianGideon 22. juli 2024
Jeg mener han skal stoppe med, at snakke om hans forhold til spillerne som vi udemærket kan se han ikke har. Visse spillere så han bare væk fra sidste sæson, som nu på magisk vis er blevet gode nok i sommerferien...
Jeg tror også mere den her opstilling er på baggrund af man fokuserer på EU kampene og derfor spillede vi med dem vi gjorde. Det bliver ikke genvalg til alle 11 på torsdag. Så ser vi talenterne være siet fra, i hvert fald de fleste...
Jeg er ikke fan af JS, men lige her handler det om hans mærkelige udtalelser i medierne. Har du nogensinde hørt nogen andre snakke negativt om deres egne spillere på en mere passiv aggressiv måde..?
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Hej,
Jeg har ikke hørt hans interview omkring yeboah, og tror klubben ville reagere prompte på køre dem under bussen
Har læst mimor1 også skriver han lyver, jeg kan ikke klandre folk for noget jeg ikke har hørt dem gøre.
Jeg tror ærligt Jesper er usikker på sig selv, og har stor drøm ved at være træner i BIF.
Jeg bemærkede i øvrigt yeboahs og Jespers reaktion ved det første mål
Det var han løb direkte over til Jesper før alle andre og hoppede og krammede samt Jesper jublede vildt
Havde de så dårligt forhold, så tror jeg ikke en spiller ville reagere på den måde
Du ved jeg ikke er fan af Jesper, men jeg har ikke samme opfattelse af hans person ikke er en man sætter pris på i truppen
Tror måske og det mener jeg ærligt, nogen har tiltider manglet respekt for hans manglende erfaring og evner i kampene.
Husker Wass der tidligere sagde på en pæn måde for han talte ikke sådan rosende om flere valg i starten
Men Jesper har en trup der har det godt sammen og er en stor familie, det er også ros med så mange spillere der er og der synes jeg han er god
Men ved ikke om jeg tager fejl, synes han laver for mange fejl og mangler generelt noget som jeg håber at se i denne sæson
Ellers er min holdning meget klar, der skal en pokal i skabet og vi skal kvalificere sig til gruppespil i Europa
Synes du/vi og alle andre har lov til at have vores mening om trænere og spillere og vi skal alle respektere hinanden, med en god tone
Thomcat 23. juli 2024
mimor1 24. juli 2024
Men det sker jo kun hvis vi er foran
niear960 22. juli 2024
Han har bate en anden holdning, end dig og andre som er fan af Jesper
Hvem er alle de eksperter du nævner, som ser Jesper som taktisk mirakel ? kan du komme med nogen fakta på det??
Har du links du kan vel henvis til? Du skriver alle eksperter, for jeg aldrig hørt nogen udtale sig, om at Jesper skulle være taktisk begavelse, og når du skriver alle eksperter siger udtaler det, så burde du let kunne finde flere eksperter frem og links på det
Så du må kunne sende mig links på dem som har nævnt Jesper som taktisk begavelse, ros hørt men ikke taktisk og slet ikke fra alle eksperter, tror der er for og imod.
Morel23 22. juli 2024
Bare send mig links på alle de eksperter der har udtalt sig om det, er det efter sejre og går godt.
Mon ikke samme eksperter ændre også deres udtalelse når det går skidt, sådan r det jo med eksperter i TV de følger strømmen som regel måske lige bortset fra et par stykker.
Vi skal huske selvom man udvikler sig, hvorfor Jesper blev fyret tidligere, nu når vi skal finde tidligere udtagelser frem
Vi er nød til at respektere vi alle ser forskelligt på spillere og trænere og kan ikke være enige om alt
Brian har sin holdning og andre har deres
Morel23 22. juli 2024
Tror faktisk ikke bo H er så dårlig taktisk som nogen gør ham til
Indrømmer gerne han ikke er den bedste, men tror faktisk han er dygtigere end man lige går og tror
Så er han jo en fantastisk indpisker lidt som Zorniger også var, jeg er af den gamle skole med bold og elsker dem der kalder en spade for en spade fremfor alt skal gøres op i x og y analyser (sorry Kasper P ;))) men synes det kan være dræbende for fodbolden ligesom VARs indtræden ødelagt så meget af den gnist i kampene
niear960 22. juli 2024
F.eks PeterSørensen og Stig Tøfting, tror de en del mere end du og jeg gør
Men det er jo noget du tager fra Rasmus som lige har skrevet det når det er alle må du da have andre eks
Samme eksperter har også kommet med kritik
niear960 22. juli 2024
Nej har ikke taget noget fra Rasmus, de har begge to sagt det flere gange på tv, og jeg har mere tro på dem der kender ham end et par stykker herinde
mimor1 24. juli 2024
Hvem kører sin bedste ven under bussen og siger han er taktisk ringe
Jesper er fantastisk til at lægge en taktik til en kamp. Når så modstanderen ændrer i pausen, så kommer han til at ligne en amatør
BrianGideon 22. juli 2024
Var der noget specielt taktisk du så som vi andre ikke gjorde... Det lignede mere, at Viborg havde set vi ikke havde en midtbane eller tacklede...
BrianGideon 22. juli 2024
Var der noget specielt taktisk du så som vi andre ikke gjorde... Det lignede mere, at Viborg havde set vi ikke havde en midtbane eller tacklede...
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
niear960 22. juli 2024
Jeg siger ikke at Jesper er fejlfri (hvem er iøvrigt det) men lidt anderkendelse bør han have, vi er et af de bedst spillende hold i ligaen Jesper havde en plan da han kom og vi har nu en spillestil som førte til sølv sidste sæson, og det burde i sgu anderkende
SoHappyMe 22. juli 2024
AldrigArne 22. juli 2024
- 1 mesterskab på tyve år på trods af et konstant budget der ligger i top 3.
- Manglende evne til at tiltrække mestertrænere og indrette klubben efter trænerens vision. Efter en grundig rekrutterings proces valgte man Jesper Sørensen. Det er mangel på bedre, og så fordi man vidste at der ikke ville komme større ændringer.
- Europas dårligste i følge de rangeringer, man kan lave om at vinde i play-off kampe som er små finaler.
Så man skal forsøge at etablere kimen til vindermentalitet i denne sæson. Det gør man ved at vinde et mesterskab og komme i europæisk gruppespil.
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. juli 2024
mimor1 24. juli 2024
Også derfor at Jesper er i Brøndby så længe CV er her. Ellers taber han jo ansigt
Brøndby85
Betalende bruger
24. juli 2024
---
Kepgar 22. juli 2024
Men syntes også det er lidt hård ord. igennem kampen i går, hvor der rigtig mange gode ting at tag med fra banden, som Brøndby manglet lidt sidste år. Mere direkte spil, bedre afleveringsspil og løb med bolden og ikke mindst, vi spillet to rigtig gode halvlegen hvilket er et kæmpe plus tag sidste års tendens med.
Ja forsvaret lavet nogen dumme dumme fejl, men vi spiller med to år 18 som ikke har været en fast del af start 11’eren før så det er kun naturligt at der kommer lidt fejl i starten og når alves er tilbage så bliver det rigtig godt.
Derudover syntes jeg specielt at kampen i går, viste at JS måske har fået lidt støre nosser i år, og tør bruge de unge spiller noget mere.
Udover nogen de lidt dumme kommentar efter kampe, syntes jeg sku JS fortjener en stor ros for kampen i går med sit mod med at spille de unge og lave de svære udskiftninger.
BrianGideon 22. juli 2024
Nu er han bare fantastisk på trods af han i samme sætning siger han ikke var/er god nok. Det vil hjælpe med noget kommunikationstræning og hvis det er sådan han behandler spillerne, så vil noget mandskabsbehandling også være efterspurgt. Så heller klicheerne og den samme smøre istedet for, at stå og tale ens egne spillere ned... Spillere som han vel og mærket ser forbi fordi slutspillet var hektisk.
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. juli 2024
mimor1 24. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
24. juli 2024
LJS
Betalende bruger
Top debattør
22. juli 2024
Men medgivet, han er savnet.
Pakkeren David 22. juli 2024
Barefodbold 22. juli 2024
Nu er der ingen der skriver nogen af dem er uduelige
Jeg glæder mig en dag til Jesper og Ohi fan også kan se deres fejl og acceptere andre menings mod om disse
Personligt ser jeg plusser og minusser for begge men i det store billede, mener jeg ikke de har niveauet til der vi skal hen
Jeg håber det virkelig meget, ser Igår mange af dem Jesper ikke har fundet gode nok er dem der levere og viser en træner der har taget fejl, men ingen af jer forholder jer til det
Men roser ham for indskiftninger osv
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
22. juli 2024
Ja, du postuleret tidligere, at du har med advokater at gøre i det daglige.
Tror du har talt sandt dengang, for du forstår da om NOGEN som dem, at fordreje hvad der er skrevet og sandt til egen fordel.
Så lad nu være, med at skrive noget IGEN, som ingen har skrevet og fordrej folks skriverier, som du gør gang på gang, i dine skriv til mig. TAK.
Hvem skriver nummer 1 hvert år?? Er et must send mig eks på de brugere der gør det herinde, hvem ??
Jeg læser, folk ønsker at se fed fodbold, og en titel enten pokal eller mesterskabet, efter 3 sæsoner med Jesper på posten efter denne sæson, det er vel ikke for meget forlangt, hvis man er BIF fan
Så IGEN, fordrejer du i den grad sandheden, du må vidst være, det man kalder fagligt skadet, fra dit advokat bekendtskab i det daglige, når du digter og manipulere historier, som fremmer EGNE interesser, og som ingen har skrevet, men du så mange gange nu har kommet med den form for usandheder
niear960 24. juli 2024
Folk vil se fed fodbold skriver du, men er det ikke det Brøndby viser, eller hvorfor vælter folk ind på stadion rundt i hele Danmark nå BIF er på plakaten, og ja der er fremgang næsten over alt i ligaen, men BIF er klart det mest sete hold på tv
LJS
Betalende bruger
Top debattør
24. juli 2024
God pointe :-)
---
Tanken 22. juli 2024
Jeg synes han klarer det interview ganske udemærket, og man må forstå at det absolut ingen gavner hvis han gik ud og svinede alt og alle til offentligt. Hvordan ville du selv have det hvis din chef hang dig til tørre i medierne?
olemartin.dk 22. juli 2024
Brøndby85
Betalende bruger
22. juli 2024
RedRegnskovene
Betalende bruger
22. juli 2024
Er det at være taktisk begavet at nørde detaljer NEJ
Det er at være detalje orienteret eller måske bedre perfektionistisk, men ikke at have taktisk kunnen eller taktisk begavelse, ved at nørde detaljer.
Synes ikke det er det samme
Jux1964
Betalende bruger
23. juli 2024
---
BrianGideon 1. september 2024