Fodbold live resultater




JS skal stoppe med at tale med medierne

Skrevet af BrianGideon, 22. juli 2024

Enten var det en svipser ellers så beviser JS endnu engang, at han er grunden til at vi fans sidder og bander og svovler over hans beslutninger. 

"Ender den 2-2, havde jeg stået her og været godt tilfreds med mange ting." - Undskyld mig, men hvad fanden er det for en attitude... Ja der var nogle gode momenter offensivt, men defensivtr var det en skandale. Absolut intet ved en uafgjort at være tilfreds med. Ingen vindermentalitet der !

"Vi ender så med at vinde et point med kampens sidste spark, og det er jo en fantastisk historie med Emmanuel Yeboah. Han har virkelig ikke haft en nem tid i Brøndby. Han har arbejdet hårdt for sine minutter, og jeg har jo ikke givet ham mange af dem endnu, siger Sørensen til Viaplay." - Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til den udtalelse. Jeg skammer mig faktisk og nu ved vi hvorfor Yeboah og de unge først får spileltid nu. Vores åh så kløgtige træner kigger åbenbart ikke poå træningsbanen, men vælger udfra helt andre parametre. Nej JS, du har ikke givet ham og mange andre chancen før det er absolut nødvendigt fordi dine normale førstevalg er elendige eller skadet. 

https://bold.dk/fodbold/klubber/broendby-if/nyheder/jesper-sorensen-var-tilfreds-med-2-2-rasende-over-3-2-malet

Jesper Sørensen siger med et smil, at Emmanuel Yeboah, som han selv har været lidt hård ved, nok ikke turde andet end at juble med ham efter 3-3-målet. 

Hold nu din kæft. Endnu en idiotisk kommentar, som abre beviser den fjendtlighed der er eller har været mellem de 2.

"

Emmanuel har jo haft en meget, meget svær tid i Brøndby. Det har ikke været nemt for ham. Vi har set noget potentiale individuelt, men vi har haft store problemer, og det er ikke nogen hemmelighed, at få ham ind og spille kollektivt.

- Derfor har det ladet vente på sig. I opstarten her, faktisk i foråret, så det bedre og bedre ud, men det var svært i den hektiske guldkamp at bringe en helt ny spiller ind og give de muligheder, lyder det fra Sørensen."

Det nemme svar er simpelthen NEJ. Hvorfor er det svært i den såkaldt hektiske guldkamp? Og var den hektisk fordi du var taktisk i panik hele tiden...? Nej det beviser du ikke vil bruge de spillere i klubben som kunne gøre en forskel. Istedet valgte du (JS) samme dårlige og "etablerede" spillere hver gang. Men nu er det magisk blevet bedre eftrer en 1 måneds ferie... COME ON !

"Han har ikke så meget at takke mig for i virkeligheden i hans periode her, fordi jeg har jo ikke givet ham de muligheder, som han jo helt sikkert har syntes, at han skulle have været berettiget til.

- Men jeg har måske været lidt hård og sagt, at du skal kunne spille på den måde, vi spiller på. Og det bliver bedre og bedre. Og i dag er jeg glad på hans vegne. Virkelig glad, siger Brøndby-bossen."

Ja, han reddede din røv fra en kæmpe skideballe og evt. en snak om fyreseddel efter 1. kamp. Og så er det lige jeg undrer mig, er Ohi's bevægelsesmønstrer osv så den måde vi spiller på...? Kan OS ikke finde ud af at spille på den måde? Hvorfor blev talenterne ikke brugt mere i sidste sæson? Hvorfor valgte du dem du gjorde og tilgodeså talenter og indkøb i 10+ million klassen?

Jeg bliver aldrig fan af JS og specielt ikke som cheftræner. Men hvis han så bare får styr på hans taktiske uvidenhed og usikkerhed, så mangler han bare og stoppe med at lukke sådan noget lort ud i medierne.




Deltag i diskussionen




  • Vainio74
  • Vainio74
    Betalende bruger
      22. juli 2024   

  • Det som er problemet er vi betaler langt mere for vores hold uden vi kan se forskellen, der skal bare en ny træner til, også ved jeg godt der er alle de personer som mener det er for dumt at skifte en træner ud, MEN nu har vi haft de samme problemer som er dukket op skiftevis, enten er vi dårlige til at skabe chancer og score eller så er vi dårlige til at forsvare, i går gik de fint med at skabe chancer, men hvad så i næste kamp er det så forsvaret som er godt og offensiven der stinker? Det er helt sikker og vist at JS ikke er manden til jobbet, nu har han haft holdet i 1½ år og vi venter stadig på den kamp hvor vi spiller godt HELE kampen igennem.
    3 enige · 1 god kommentar
     
    • @Vainio74 - jamen, så kan du jo græde, når CV forlænger med JS.

      Det eneste jeg vil kritisere JS for igår, var at han valgte Bundgaard fra start istedet for Ohi.
      2 enige · 3 god kommentar

    Se 8 flere kommentarer
     
    • @Vainio74 kan godt være at jeg så en anden kamp , men udover de dumme mål vi lukker ind efter personlige fejl synes jeg faktisk at vi spiller en god gang fodbold i alle 98 min. Men det er bare min mening.
      13 enige · 11 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
      22. juli 2024   

  • Tak for kaffe...
    9 enige · 5 god kommentar
     
    • @LJS Armen det er jo hovedrystende læsning...
      12 enige · 7 god kommentar
     
    • Ibber
    • Ibber   22. juli 2024   

    • @LJS ha ha ja du har ret, Ohi bliver gjort til helten, han er heldig at han ikke napper bolden fra Yeboar ved 2-2, så havde vi mistet målet…. vildt pludselig at give ham helterollen
      1 enig

    Se 3 flere kommentarer

  • Thomcat
  • Thomcat
    Betalende bruger
      22. juli 2024   

  • Og jeg har det lige modsat. Jeg hader one-liner trænernes fanpleasing bullshit og elsker Jesper for hans faglighed og hans oprigtighed. Du vælger at tillægge hans ord en masse mening som der tydeligt ikke er det han siger. Det er omkring så fair, som at sige Zornigger ikke kunne lide danskere, fordi han stillede op uden danskere på holdet. Det vil i graden af overfortolkning og skævvridning svare til det du har gang i her. Alle fans der har set træningerne har sagt at Yeboah ikke præsterede til dem. OS har fået chance på chance - men ikke bevist noget længe. Har ikke opgivet ham - men han virker til at have brug for en udleje til et sted med "garanteret" spilletid for at opnå sit potentiale. Alle trænerkollegaerne roser jo netop altid JS for sine enorme taktiske viden. At talenter tager tid og til tider dermed skifter væk sker de steder, hvor der er konkurrence og pres på for at vinde. Se på Transfermarkt - 2 ud af de 3 højst vurderede danske spillere på transfermarkt slog ikke igennem i fck og gik billigt/gratis: Højlund og Morten Hjulmand
    20 enige · 20 god kommentar

  • magnusck
  • magnusck
    Betalende bruger
      22. juli 2024   

  • Jeg synes ærlig talt, at du udlægger JS’ udtalelser, som fanden læser biblen. Han sagde i et muntert tonefald, at han ikke havde givet Yeboah de chancer, som Yeboah syntes han havde fortjent, men at det var fordi, at han ikke syntes, at Yeboah havde været god nok. Når Yeboah så går ind (fordi vi blev tvunget til at tænke offensivt) og blev matchvinder, er JS den første til at lykønske og være glad på hans vegne.

    Vi kan sagtens være enige om, at JS mangler mod nogle gange og for tit går med det sikre valg, men at udlægge hans medieoptræden på den måde du gør, synes jeg ikke er fair over for JS
    20 enige · 19 god kommentar

---

  • Du har bare en forfærdelig tone i dine indlæg. Og så må du gerne fjerne dine skyklapper.
    15 enige · 12 god kommentar

  • Har Jesper gjort et eller andet personligt mod dig? For føler godt nok, at manden hverken kan sige buh eller bæh uden at han skal hagles ned
    13 enige · 10 god kommentar

  • JS udtalelser ang. Yeboah, kan læses og tolkes på flere måder.
    Jeg syntes hans udtalelse om, at når vi spiller på den måde som vi gør, så er der en risiko ( forsvarsmæssigt ) den er mere iøjefaldende.
    At lukke 3 mål ind mod Viborg, og den måde det sker på, må bare ikke ske.
    Når der er en risiko, når forsvaret sejler, når vi er uden styrmand i midterforsvaret, hvorfor spiller vi så på den måde ?? og hvad vil han gøre ved det ?
    Det mangler jeg svar på
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • @Tejnestiften problemet er jo bare at de to sidste mål vi lukker ind kan en træner jo intet gøre for at undgå , det er to spillere som hver især træffer nogle tåbelige beslutninger , Wass som er den mest rutinerede smider sig ned i feltet og Tshiembe som helt umotiveret løber frem i ingenmandsland og efterlader en 1 mod 2 situation bag sig istedet for bare at blive i sin position og samle bolden op. Det er jo ikke U10 fodbold hvor træneren skal dirigere sine spillere i de rigtige positioner , man må jo kunne forvente at spillere på SL niveau kan træffe sine egne fornuftige valg.
      9 enige · 7 god kommentar

    Se 11 flere kommentarer

  • Jaaa, man kan bruge mange mange mange ord - risikoen er bare, at jo flere man bruger jo mere sludder kan der blive plads til......!
    7 enige · 5 god kommentar
     
    • @Rasmus Stephansen
      Ja du har helt ret, ham der starter denne tråd er en fantatisk dygtig mandagstræner, (men hvem er ikke det) men så er han satme heller ikke andet
      3 enige · 2 god kommentar

---

  • Du er hård ved træneren Brian! Noget af det sværeste som leder er at få anderledesheder passet ind i din struktur og blive til en upside for teamet. I første omgang, skal du jo tro på, at det vil være investeringen værd, og heldigvis for Yeboah og måske os andre, så nåede han vist i 11. time at pirre trænerens nysgerrighed. (jeg synes også det er meget sent, at træneren bliver nysgerrig på sin store, hurtige og kropsstærke angriber, men....)

    Jeg håber, Jesper følger den nysgerrighed op og inviterer sig selv hjem til Yeboah og investerer lidt i mennesket. Jeg tror, det kan betale sig :)
    3 enige · 3 god kommentar
     
    • @andreasgh Mit problem er, at manden står og siger de her ting i pressen. En ting er, at han overser flere spillere, men der er ingen grund til at sige de her ting offentligt. Det er dårlig PR og dårlig mandskabsbehandling.

      Det er ikke optimalt at have en trup med så mange spillere der ikke føler træneren ser deres vej. Eller at deres chancer ligger på yderste mandat...

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @andreasgh Mit problem er, at manden står og siger de her ting i pressen. En ting er, at han overser flere spillere, men der er ingen grund til at sige de her ting offentligt. Det er dårlig PR og dårlig mandskabsbehandling.

      Det er ikke optimalt at have en trup med så mange spillere der ikke føler træneren ser deres vej. Eller at deres chancer ligger på yderste mandat...
      2 enige · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

  • Problemet ligger også i, at der sidder alt for mange Brøndby fans, som åbenbart ved hvordan det er at være træner for et superliga hold! Søg dog jobbet selv, hvis du mener at du er bedre end JS.
    7 enige · 6 god kommentar
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        23. juli 2024   

    • @Fan_passion jeg søger jobbet som træner og det første jeg får gennemført er du bliver klubbens nye PR mand/dame, jeg tænker det skal nok blive sjovt at den samme kommentar hver gang er person stiller sig kritisk overfor træneren
      4 enige · 4 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • mimor1
    • mimor1   24. juli 2024   

    • @Fan_passion jeg tænker man skal være rigtig gode venner med CV for at få jobbet. Så inden det kommer på tale, må jeg hellere sende en venneanmodning til CV
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

  • Vi var millimeter fra et mesterskab for nogle måneder siden, det gør stadig ondt.
    Jeg ser stadig en positiv udvikling på holdet, men undrer mig til gengæld over hvorfor der ikke bliver gjort mere for at finde en hurtig makker til Rasmussen i forsvaret når det har været vores akilleshæl hver gang vi har spillet med ekstra risiko( flere folk på midtbanen - offensive backs)
    Og jeg mener ikke Tshiembe er en løsning her.
    1 enig · 1 god kommentar

  • GARFIELD
  • GARFIELD
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      22. juli 2024   

  • Uanset om folk er enige eller uenige i den kritik der har været af Jesper.

    Så må man altså have det med i tankerne, at de spillere der Igår er kampafgørende er de spillere Jesper reelt ikke har givet chancen i sidste sæson, men gentaget taget andre valg:

    1. Sebastian kommer ind på kort tid og de sidste 2 mål er hans skyld for uden hans kanon hug på overliggeren 2-2 og flotte indlæg 3-3 så ingen mål, han burde have fået flere minutter i sidste sæson end kun de kampe pga skader

    2. Ohi har taget mange minutter fra mange spillere Igår kommer yeboah ind og gør en forskel, han burde have fået flere minutter i sidste sæson

    3. Clement går ind og gør en stor forskel Igår sikke en kamp og Divkovic havde en periode hvor han slet ikke leveret og der burde Clement have fået mere spilletid

    4. Alves har været ude og er meget savnet Jordi har ikke været god for os, vraa fortjener chancen
    6 enige · 3 god kommentar
     
    • @GARFIELD Man må sige at JS laver nogle gode og kampafgørende valg og indskiftninger, Bischoff og NN starter inde og Seb S og 99 kommer ind det da godt træner arbejde eller hvad......?
      11 enige · 9 god kommentar

    Se 11 flere kommentarer
     
    • @GARFIELD Seb spillede de første 4 kampe i foråret da Klaiber spillede CB og det var både skidt og kanel og samtidig var Klaiber i manges øjne en af ligaens bedste backs så er det vel ikke ligefrem der man skifter ud. Clement fik en del minutter , men udover at være kraftigt involveret i en Silkeborg udligning gjorde han sig vel ikke ligefrem bemærket , men har tilgengæld nu har haft endnu en opstart og spillede afgjort fint offensivt i går. Og hvad Yeboah angår så er det jo nemt at være bagklog , det er vel ikke mere end 5 dage siden at stort set alle på 3 point helst ville have ham sendt så langt væk fra Brøndby som muligt.
      6 enige · 5 god kommentar

    Se 5 flere kommentarer
     
    • @GARFIELD
      De var ikke gode nok i sidste sæson, og når vi var så tæt på mesterskabet så skifter man ikke fra kamp til kamp for at give gratis chancer, så spiller med det sikre
      5 enige · 5 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Thomcat
    • Thomcat
      Betalende bruger
        23. juli 2024   

    • @GARFIELD Så Jesper skal nu spille unge spillere som ikke er klar endnu - fordi ellers når de er klar så er det hans skyld at de ikke har spillet i superligaen siden de var 11 år gamle?

      Hold nu op - og altså Vråe er til EM og han spiller ikke centralt normalt i et 3 mands forsvar
      2 enige · 2 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

---

  • GARFIELD
  • GARFIELD
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      22. juli 2024   

  • Synes i øvrigt en BIF træner altid skal tale med medierne, når man er træner for en klub af vores størrelse er det uundgåeligt Brian

    Om du/jeg eller andre ikke mener han er god nok som træner, ændre ikke mit syn på ham som menneske.

    Han virker sympatisk person og selvom vi ikke mener han er den bedste for os, så kommer vi trods alt tilbage 3 gange og de udskiftninger med Sebastian og yeboah ændre kampens udfald , det er trods alt positivt.

    Synes også vi dominere kampen godt og havde vores erfarne og dyre spillere ikke spillet så elendigt, så havde vi vundet

    Alle kender min holdning til Jesper, men som træner for en klub af vores størrelse, er det ok udtale sig og svært ikke at gøre det
    3 enige · 4 god kommentar
     
    • @GARFIELD Mit problem er at han står og siger ting han slet ikke burde. Hvis Yeboah har haft det svært, så er der vel ingen grund til at stå og sige det efter et så vellykket indhop. Ikke på noget tidspunkt erkender han at han har taget fejl angående vurderingen af Yeboah. Han siger bare, at han havde det svært samtidig med han åbenbart gjorde det godt i foråret, men blev ikke brugt fordi slutspillet var hektisk.

      Jeg mener han skal stoppe med, at snakke om hans forhold til spillerne som vi udemærket kan se han ikke har. Visse spillere så han bare væk fra sidste sæson, som nu på magisk vis er blevet gode nok i sommerferien...

      Jeg tror også mere den her opstilling er på baggrund af man fokuserer på EU kampene og derfor spillede vi med dem vi gjorde. Det bliver ikke genvalg til alle 11 på torsdag. Så ser vi talenterne være siet fra, i hvert fald de fleste...

      Jeg er ikke fan af JS, men lige her handler det om hans mærkelige udtalelser i medierne. Har du nogensinde hørt nogen andre snakke negativt om deres egne spillere på en mere passiv aggressiv måde..?
      1 enig

    Se 4 flere kommentarer

  • Taktisk uvidenhed?, du er i din egen verden meget klogere end stort alle eksperter der kender Jesper og netop roser ham for stor taktisk viden, det er ærligt talt sørgeligt at en mandagstræner der tydeligt mangler basal viden om fodbold udstiller sig selv på en måde der er i den grad er useriøs
    7 enige · 7 god kommentar
     
    • GARFIELD
    • GARFIELD
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        22. juli 2024   

    • @niear960

      Han har bate en anden holdning, end dig og andre som er fan af Jesper

      Hvem er alle de eksperter du nævner, som ser Jesper som taktisk mirakel ? kan du komme med nogen fakta på det??

      Har du links du kan vel henvis til? Du skriver alle eksperter, for jeg aldrig hørt nogen udtale sig, om at Jesper skulle være taktisk begavelse, og når du skriver alle eksperter siger udtaler det, så burde du let kunne finde flere eksperter frem og links på det

      Så du må kunne sende mig links på dem som har nævnt Jesper som taktisk begavelse, ros hørt men ikke taktisk og slet ikke fra alle eksperter, tror der er for og imod.
      5 enige · 4 god kommentar

    Se 8 flere kommentarer
     
    • @niear960 Ja 352 - 343 og intet af det har virket. Ingen gode HELE kampe og hold der læser os nemt. Intet nyt og nu hører vi om, at man går tilbage til NF tiden og 352...

      Var der noget specielt taktisk du så som vi andre ikke gjorde... Det lignede mere, at Viborg havde set vi ikke havde en midtbane eller tacklede...
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @niear960 Ja 352 - 343 og intet af det har virket. Ingen gode HELE kampe og hold der læser os nemt. Intet nyt og nu hører vi om, at man går tilbage til NF tiden og 352...

      Var der noget specielt taktisk du så som vi andre ikke gjorde... Det lignede mere, at Viborg havde set vi ikke havde en midtbane eller tacklede...
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer

  • Crist, hvor er det bare et nederen indlæg, som er gennemsyret af din modstand mod JS, som intet rigtigt kan gøre.. Alt hvad han her har sagt er kørt gennem dine negative briller, da jeg ser og hører det helt anderledes. Fortstå at man bliver glad for en uafgjort når man er bagud kort før tid, om man så har været bedst eller ej.. Har har et glimt i øjet om det han udtale rom yeboah osv. Så alt det du har hørt er ikke virkeligheden fra hans side men din virkelighed. jeg er stor fan af at man giver ris hvor det hører hjemme men også når det bliver for patetisk der gives modstand, og det er dit skriv her..
    10 enige · 10 god kommentar

  • Vi har ikke et gram vinder-mentalitet. Tværtimod er Brøndby defineret på det modsatte:

    - 1 mesterskab på tyve år på trods af et konstant budget der ligger i top 3.

    - Manglende evne til at tiltrække mestertrænere og indrette klubben efter trænerens vision. Efter en grundig rekrutterings proces valgte man Jesper Sørensen. Det er mangel på bedre, og så fordi man vidste at der ikke ville komme større ændringer.

    - Europas dårligste i følge de rangeringer, man kan lave om at vinde i play-off kampe som er små finaler.

    Så man skal forsøge at etablere kimen til vindermentalitet i denne sæson. Det gør man ved at vinde et mesterskab og komme i europæisk gruppespil.
    4 enige · 2 god kommentar
     
    • @AldrigArne - det ser unægtelig sort ud - skal vi ikke lukke butikken, nu vi er igang.
      1 enig · 3 god kommentar
     
    • @AldrigArne Jeg er nysgerrig på at høre hvilke(n) mestertræner(e) det var klubben skulle have skrevet kontrakt med, jeg går ud fra vi helt automatisk kan udelukke en der har trænet FCK....!
      2 enige · 3 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer

---

  • Kepgar
  • Kepgar   22. juli 2024   

  • Kan godt give dig ret i at JS måske ikke er den bedste medie mand og mangler mod i forhold til det ændre kampbillet via tidligere udskiftninger.

    Men syntes også det er lidt hård ord. igennem kampen i går, hvor der rigtig mange gode ting at tag med fra banden, som Brøndby manglet lidt sidste år. Mere direkte spil, bedre afleveringsspil og løb med bolden og ikke mindst, vi spillet to rigtig gode halvlegen hvilket er et kæmpe plus tag sidste års tendens med.

    Ja forsvaret lavet nogen dumme dumme fejl, men vi spiller med to år 18 som ikke har været en fast del af start 11’eren før så det er kun naturligt at der kommer lidt fejl i starten og når alves er tilbage så bliver det rigtig godt.

    Derudover syntes jeg specielt at kampen i går, viste at JS måske har fået lidt støre nosser i år, og tør bruge de unge spiller noget mere.

    Udover nogen de lidt dumme kommentar efter kampe, syntes jeg sku JS fortjener en stor ros for kampen i går med sit mod med at spille de unge og lave de svære udskiftninger.
    3 enige · 4 god kommentar
     
    • @Kepgar Jeg talte ikke som sådan om kampen udover jeg skrev at vi offensivt så ok ud, men defensivt en skandale. Vi havde ingen rigtig midtbane og var ekstremt nemt at spille igennem. Som vi har set mange gange. Det kan jeg skrive et andet indlæg om, men pointen her at vi får et indblik i JS tankegang og hvorfor vi ikke så talenter eller dyrtkøbte spillere som Yeboah i sidste sæson.

      Nu er han bare fantastisk på trods af han i samme sætning siger han ikke var/er god nok. Det vil hjælpe med noget kommunikationstræning og hvis det er sådan han behandler spillerne, så vil noget mandskabsbehandling også være efterspurgt. Så heller klicheerne og den samme smøre istedet for, at stå og tale ens egne spillere ned... Spillere som han vel og mærket ser forbi fordi slutspillet var hektisk.
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @Kepgar Ricard Møller Nielsen var i krig med medierne som han ikke kunne lide og de kunne heller ikke lide ham, men så vandt han EM 92 og så fik piben en anden lyd.........The winner takes it all..............!
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
      22. juli 2024   

  • Lidt af et pres der efterhånden hviler på Alves Ibsen når han kommer tilbage :-)
    Men medgivet, han er savnet.
    2 enige · 2 god kommentar

  • den fjendtlighed der har været mellem de to. hold nu kæft noget vås at skrive..
    5 enige · 4 god kommentar

  • Drømmer om en dag uden indlæg hvor JS og Ohi beskrives som uduelige
    3 enige · 2 god kommentar
     
    • GARFIELD
    • GARFIELD
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        22. juli 2024   

    • @Barefodbold

      Nu er der ingen der skriver nogen af dem er uduelige

      Jeg glæder mig en dag til Jesper og Ohi fan også kan se deres fejl og acceptere andre menings mod om disse

      Personligt ser jeg plusser og minusser for begge men i det store billede, mener jeg ikke de har niveauet til der vi skal hen

      Jeg håber det virkelig meget, ser Igår mange af dem Jesper ikke har fundet gode nok er dem der levere og viser en træner der har taget fejl, men ingen af jer forholder jer til det

      Men roser ham for indskiftninger osv
      3 enige · 1 god kommentar

    Se 4 flere kommentarer

---

  • Tanken
  • Tanken   22. juli 2024   

  • Jeg tror vi kan vinde 10-0 og JS ville blive kritiseret for der bliver lavet en fejl aflevering en gang i kampen

    Jeg synes han klarer det interview ganske udemærket, og man må forstå at det absolut ingen gavner hvis han gik ud og svinede alt og alle til offentligt. Hvordan ville du selv have det hvis din chef hang dig til tørre i medierne?
    4 enige · 5 god kommentar

  • JS er og bliver den forkerte træner.
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • @olemartin.dk - og iøvrigt skal Karthago bombes.
      1 enig · 2 god kommentar

  • Til dem som mener JS ikke er taktisk begavet bør det nok siges at Tøffe og Martin Jørgensen sagde han nørder ned i de mindste detaljer da han i sin tid blev ansat som assistent i BIF. Så nogen taktisk forståelse må det vel formodes han har. Martin Jørgensen har jo trods alt en del år i Italien på sin samvittighed. Så det må vel formodes han også har oplevet taktisk nørderi ud over det JS har udsat ham for.
    2 enige · 3 god kommentar
     
    • GARFIELD
    • GARFIELD
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        22. juli 2024   

    • @RedRegnskovene

      Er det at være taktisk begavet at nørde detaljer NEJ

      Det er at være detalje orienteret eller måske bedre perfektionistisk, men ikke at have taktisk kunnen eller taktisk begavelse, ved at nørde detaljer.

      Synes ikke det er det samme
      2 enige · 1 god kommentar

  • Jeg synes han gør det fantastisk
    3 enige · 3 god kommentar

---

  • Og nu skal vi bygge det hele op igen fra nyt...





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner